Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

Osobný odber už na 54 miestach na Slovensku
Peter Vanka: Ako vytvoriť z malej firmy veľkú
Počet strán: 227
Väzba: tvrdá
EAN: 9788089853007
Jazyk: slovenský
ISBN: 978-80-89853-00-7
Dátum vydania: 24. októbra 2017
Vydavateľstvo:  Vydavateľstvo Alert
Orig. vydavateľstvo: 
Rozmery: 2 cm x 15,4 cm x 21,5 cm
Hmotnosť: 0,49 kg

Ako vytvoriť z malej firmy veľkú

Autor: Peter Vanka

Dostupnosť:
Na sklade
Naša cena: 14,25 
Bežná cena: 15,00 €
Zľava 5%
Do košíka
Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri nákupe nad 35 € máte poštovné zadarmo.

Pri nákupe nad 15 € máte osobný odber zadarmo.

O knihe: V tejto knihe nenájdete žiadne teoretické informácie ani abstraktné poučky, ale iba praktické nástroje overené skutočným životom. Sú zbierkou skúseností slovenského podnikateľa, ktorý v našich podmienkach dokázal vybudovať expandujúcu firmu, ktorá je úspešná nielen na Slovensku, ale aj v Maďarsku, Rumunsku, Veľkej Británii a USA.

V knihe Petra Vanku nájdete funkčné, praxou overené nástroje, ktoré môže ktorýkoľvek majiteľ alebo manažér použiť na to, aby jeho firma rástla a darilo sa jej. Okrem iného sa dozviete:

- Ako na začiatku zvoliť oblasť, predmet a produkt podnikania tak, aby mohla byť vaša firma úspešná.

- Ako správne delegovať prácu, písať smernice a presadiť, aby sa vaše príkazy plnili až do konca.

- Ako správne vybrať riaditeľa, ktorý vám uvoľní ruky, drží vám chrbát, má výsledky a presadzuje vaše myšlienky.

- Ako nájsť a vybrať toho správneho človeka pre expanziu do zahraničia, ako riadiť pobočky a dcérske firmy.

- Ako správne použiť financie firmy, ako predísť zbytočnému plytvaniu a ako zvýšiť svoj príjem.

- Ako zostaviť ten správny inzerát, ktorý k vám do firmy pritiahne hviezdnych pracovníkov, ako ich zaškoliť, viesť a hodnotiť.

- Ako uviesť na trh nový výrobok tak, aby sa uchytil a nevyžadoval sústavné dotácie.

- Ako riadiť obchodníkov a ako ich správne motivovať k vyšším výsledkom.

- Ako uviesť na trh nový výrobok úspešne, a to aj v prípade, že ho zákazníci nepoznajú a má vyššiu cenu.

- Ako investovať zarobené peniaze tak, aby firme priniesli rozvoj, ako spolupracovať s bankami a ako vytvoriť zisk.

- Aké kritériá použiť pri výbere partnerov a dodávateľov, aby ste stále ponúkali výrobok, o ktorý je živý záujem.

- Ako si pri práci podnikateľa uchrániť zdravie, brániť sa stresu a žiť šťastný osobný život.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie