Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

Osobný odber už na 469 miestach na Slovensku
Jim Collins, Morten T. Hansen: Firmy, ktoré sa rozhodli byť skvelé

Počet strán: 304

Väzba: tvrdá

EAN: 9788081092503

Jazyk: slovenský

ISBN: 978-80-8109-250-3

Dátum vydania: 29. mája 2014

Vydavateľstvo:  Eastone Books

Orig. vydavateľstvo: 

Hmotnosť: 0,61 kg

Firmy, ktoré sa rozhodli byť skvelé



Dostupnosť:
Na sklade
Cena v e-shope: 4,00 
Bežná cena: 18,99 €
Zľava 79%
Akcia platí už len 58 dní.
Do košíka
Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri nákupe nad 35 € máte poštovné zadarmo.

Pri nákupe nad 15 € máte osobný odber zadarmo.

Po prekvapujúcich zisteniach prezentovaných v bestselleroch Z dobrého skvelé (Good to Great) a Firmy, ktoré pretrvajú (Built to last) prichádzajú Jim Collins a jeho tím s ďalšou teóriou o tom, prečo aj napriek neistým časom a drsným podmienkam sa niektorým firmám darí prosperovať a rásť, zatiaľ čo iné v rovnakých podmienkach zanikajú.

Aká podnikateľská filozofia či stratégia pomáhajú tým najskvelejším firmám uspieť v dobe nekontrolovateľného vývoja a nepredvídateľných udalostí? Čo robia inak ako ostatní tí najskvelejší lídri? Aké sú ich vlastnosti a predpoklady poraziť aj svojich konkurentov, ktorí sa nachádzajú aj v zdanlivo lepšej pozícii?

Podobne ako predchádzajúce knihy Jima Collinsa, ktoré sa stali klasikou a patria medzi najvplyvnejšie biznis knihy všetkých čias, aj táto kniha prináša množstvo výskumom podložených faktov a nemala by chýbať v žiadnej podnikateľskej knižnici.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie
Naďa
Naďa
14. novembra 2015

Vynikajúce dielo, dáva veľa podnetov a postrehov z biznis prostredia. Ide o skúmanie firiem v extrémnom prostredí. Hovorí o základných princípoch, ktoré odlišujú výnimočných lídrov od priemerných.