Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

Jim Collins, Morten T. Hansen: Firmy, ktoré sa rozhodli byť skvelé
Počet strán: 304
Väzba: tvrdá
EAN: 9788081092503
Jazyk: slovenský
ISBN: 978-80-8109-250-3
Dátum vydania: 29. mája 2014
Vydavateľstvo:  Eastone Books
Hmotnosť: 0,61 kg

Firmy, ktoré sa rozhodli byť skvelé

Dostupnosť:
Posielame do 5 až 21 dní
Naša cena: 18,04 
Bežná cena: 18,99 €
Zľava 5%
Do košíka
Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri nákupe nad 35 € máte poštovné zadarmo.

O knihe: Po prekvapujúcich zisteniach prezentovaných v bestselleroch Z dobrého

skvelé (Good to Great) a Firmy, ktoré pretrvajú (Built to last) prichádzajú

Jim Collins a jeho tím s ďalšou teóriou o tom, prečo aj napriek neistým

časom a drsným podmienkam sa niektorým firmám darí prosperovať

a rásť, zatiaľ čo iné v rovnakých podmienkach zanikajú.

Aká podnikateľská filozofia či stratégia pomáhajú tým najskvelejším

firmám uspieť v dobe nekontrolovateľného vývoja a nepredvídateľných

udalostí? Čo robia inak ako ostatní tí najskvelejší lídri? Aké sú ich

vlastnosti a predpoklady poraziť aj svojich konkurentov, ktorí sa

nachádzajú aj v zdanlivo lepšej pozícii?

Podobne ako predchádzajúce knihy Jima Collinsa, ktoré sa stali klasikou

a patria medzi najvplyvnejšie biznis knihy všetkých čias, aj táto kniha

prináša množstvo výskumom podložených faktov a nemala by chýbať

v žiadnej podnikateľskej knižnici.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie
Naďa
Naďa
14. novembra 2015

Vynikajúce dielo, dáva veľa podnetov a postrehov z biznis prostredia. Ide o skúmanie firiem v extrémnom prostredí. Hovorí o základných princípoch, ktoré odlišujú výnimočných lídrov od priemerných.