Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

Na sklade máme až 50 000 kníh.
Tituly skladom doručíme do Vianoc.
Michael Hayman, Nick Giles: Mission
Počet strán: 240
Väzba: mäkká, brožovaná
EAN: 9780241242650
Jazyk: anglický
ISBN: 0241242657
Dátum vydania: 23. septembra 2015
Vydavateľstvo:  Penguin Books
Orig. vydavateľstvo: 
Rozmery: 2,5 cm x 15,2 cm x 23 cm

Mission

Dostupnosť:
Vypredané
Nedoručíme do Vianoc
Naša cena: 15,15 
Bežná cena: 15,95 €
Zľava 5%

Titul je vypredaný a nemáme ani informáciu o dotlači. Pre informáciu o dotlači sledujte prosím našu stránku.

Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri nákupe nad 35 € máte poštovné zadarmo.

Pri nákupe nad 15 € máte osobný odber zadarmo.

O knihe: Business as usual is over. Belief is the new currency and to succeed you must follow new rules: purpose as the route to profit; mind share to gain market share. The best in business are defined by mission: a singular cause, a defining ambition. They stand out as campaigners, activists fighting to lead industries and redefine them. And they win through with momentum, explosive growth that outruns the competition. From tech pioneers Google and Airbnb, to retail giant Whole Foods and British success stories such as Ella's Kitchen, Mission shows how business is changing people's lives through the power of purpose, culture and campaigning. How caring, sharing and daring companies have opened a new chapter for the world of business. Uncover the secrets of what it takes to succeed: how to discover and define your commercial purpose, hone it into a campaign and turn customers into advocates. Harness the power of momentum. Find your mission.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie