Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

Osobný odber už na 493 miestach na Slovensku
Jeremy Kourdi: The Economist: Business Strategy 3rd Edition

Počet strán: 320

Väzba: mäkká, brožovaná

EAN: 9781781252314

Jazyk: anglický

ISBN: 1781252319

Dátum vydania: 1. januára 2015

Číslo vydania: 3

Vydavateľstvo:  The Economist Books

Orig. vydavateľstvo: 

Rozmery: 2,3 cm x 13,5 cm x 21,6 cm

The Economist: Business Strategy 3rd Edition



Dostupnosť:
Vypredané
Cena v e-shope: 19,48 
Bežná cena: 20,50 €
Zľava 5%

Titul nemáme na sklade a je vypredaný aj u vydavateľa. Pozrite si, či nám zostali posledné kusy v zozname kamenných predajní nižšie.

Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri nákupe nad 35 € máte poštovné zadarmo.

Pri nákupe nad 15 € máte osobný odber zadarmo.

The effectiveness of a good strategy well implemented determines a business' future success or failure. Yet history is full of strategic decisions, big and small, that were ill-conceived, poorly organised and consequently disastrous. This updated gui

de looks at the whole process of strategic decision-making - from vision, forecasting, and resource allocation, through to implementation and innovation. Strategy is about understanding where you are now, where you are heading and how you will get th

ere. There is no room for timidity or confusion. Although the CEO and the board decide a company's overall direction, it is the managers at all levels of the organisation that will determine how the vision can be transformed into action. In short, ev

eryone is involved in strategy. But getting it right involves difficult choices: which customers to target, what products to offer and the best way to keep costs low and service high. And constantly changing business conditions inevitably bring risks

. Even after business strategy has been developed, a company must remain nimble and alert to change, and view strategy as an ongoing and evolving process. The message of this guide is simple: strategy matters, and getting it right is fundamental to b

usiness success - this book will show you how.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie