! Doprava ZADARMO už od 20 € !

Jazyk


Veková kategória


Hodnotenie


Dostupnosť


Väzba


Stav


Rezervácia na predajni


Edície


Najpredávanejšie - Bestsellery - Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 1 z 305

Knižné bestsellery nesmú v našej ponuke rozhodne chýbať. Najpredávanejšie a najobľúbenejšie knihy slávnych spisovateľov vás vtiahnu do deja a ponúknu vám množstvo skvelých príbehov. Vyberte si žáner, ktorý je vám najbližší alebo darujte najnovšie knižné bestsellery ako darček svojim blízkym.

Žltá kniha budovania značky


Konečne kniha, ktorá spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?“ Kniha pre všetkých, ktorí rozmýšľajú o vybudovaní novej značky, transformovaní existujúcej firmy, produktu alebo samého seba. Krok za krokom a bez bullshitu. Autor Michal Pastier je podnikateľ, investor a marketér s vyše pätnásťročnou praxou, ktorého tímy boli už pri viac ako 250 projektoch nových značiek. Svoje skúsenosti spracoval na vyše 600 stranách do troch fáz a dvanástich princípov, ktoré vie využiť každý (kmeň značky, ulica značky, maják značky, vzducholoď značky a mnohé ďalšie). Autor je praktik a predstaví vám konkrétne lekcie, jasné kroky aj upozornenia na pasce či drahé riziká a dá nové inšpirácie s viac ako dvomi stovkami obrázkov, grafov a príkladov. Žltá kniha budovania značky vás nielenže naučí, ako zarobiť viac, ale najmä ušetrí mnoho času, energie a finančných rezerv tým, že vám pomôže vyhnúť sa drahým a najmä úplne zbytočným chybám. „Väčšina kníh o značkách boli knihy dizajnérov pre dizajnérov. Akademikov pre akademikov. Stratégov pre stratégov. Kreatívcov pre kreatívcov. Preto som chcel napísať knihu pre budúcich podnikateľov, rozbiehačov svojich značiek a nemarketérov tak, aby vás nezabila zbytočnou komplexnosťou a akademickosťou, nech to, čo čítate, viete rýchlo aplikovať. Nie je v nej zbytočne všetko, ale je v nej všetko, čo viete rýchlo využiť a vyskúšať. Táto kniha je pre tých, ktorí nechcú filozofovať, čo je to značka, ale poznať odpovede na praktické otázky: „Čo mám pri rozbiehaní značky reálne robiť?“ „Na čo si dať pozor?“ „Ako postaviť vlastnú značku rýchlo a efektívne?“ „Aké sú konkrétne kroky pre rôzne fázy firmy alebo projektu?“ „Čo funguje dlhodobo a čo je len trend, móda, hype?“ „Čo má najväčší dopad na efektívnu komunikáciu?“ „Prečo si firmy právne chránia aj svoje farby?“ „Ako odlíšiť veci podstatné od vecí naliehavých?“ „Ako nešpekulovať a makať?” – Michal Pastier, Creative Director, Co-founder, angel investor, Darwin & the Machines, GoBigname.
Na sklade > 5Ks
29,80 € 35,90 €

Daňový sprievodca 2024 s komentárom


Publikácia obsahuje: Daňové zákony: 1.Zákon o dani z príjmov 2.Zákon o DPH 3.Zákon o používaní elektronickej registračnej pokladnice 4.Zákon o miestnych daniach a miestnom poplatku + daň z nehnuteľností 5.Zákon o dani z motorových vozidiel 6.Zákon o správe daní a poplatkov Postupy účtovania: 1.Postupy účtovania - jednoduché účtovníctvo 2.Postupy účtovania - podvojné účtovníctvo 3.Opatrenie o zostavení účtovnej závierky pre mikro účtovné jednotky 4.Opatrenie o zostavení účtovnej závierky pre malé účtovné jednotky 5.Opatrenie o zostavení účtovnej závierky pre veľké účtovné jednotky a subjekty verejného záujmu Bonus: 1.Zákon o účtovníctve 2.Zákon o cestovných náhradách 3.Zákon o obmedzení platieb v hotovosti 4.Informácie o účtoch Sociálnej poisťovne a zdravotných poisťovní
Na sklade > 5Ks
10,47 € 11,90 €

Podvojné účtovníctvo podnikateľov 2022


Publikácia "Podvojné účtovníctvo podnikateľov" Ing. Anny Cenigovej, ktorá sa dostáva do predaja, je 20. aktualizovaným vydaním k 1.1.2022. V publikácii je zahrnuté Opatrenie MF SR z 9. decembra 2020 č. MF/011805/2020-74, ktorým sa menia a dopĺňajú postupy účtovania pre podnikateľov. Okrem toho je v publikácii doplnené: a) účtovanie správy cudzieho majetku podľa zákona 326/2005 Z. z. o lesoch, b) účtovanie a vykazovanie majetku vlastníkov bytov a nebytových priestorov v účtovníctve a v účtovnej závierke správcu, c) podrobnejšie a prehľadnejšie usporiadaný postup účtovania základného imania a vydaných družstevných podielnických listov v poľnohospodárskych družstvách, d) v súvzťažnostiach doplnené účtovanie DPH pri ručení za daň podľa § 69b a 69c zákona o DPH a oprava dane z pridanej hodnoty podľa § 25a a § 53b zákona o DPH s účinnosťou od 1.1.2021.
U dodávateľa
27,62 € 29,70 €

Psychológia peňazí 2. vydanie


Čo sa týka peňazí, to, aby ste boli úspešní, nie je nevyhnutne spojené s tým, čo viete. Je to skôr o tom, ako sa správate. A naučiť ľudí správať sa je naozaj náročné, dokonca aj pri veľmi inteligentných ľuďoch. To, čo vieme o peniazoch – investície, osobné financie a obchodné rozhodnutia – sa bežne učíme ako matematickú oblasť, kde nám dáta a vzorce presne povedia, čo máme robiť. Ale v skutočnom svete ľudia nerobia finančné rozhodnutia prostredníctvom tabuliek. Robia ich pri spoločnom stolovaní alebo v zasadačkách, kde sú ich osobné skúsenosti, vlastné jedinečné videnie sveta, ego, hrdosť, marketing a iné neobvyklé podnety zmiešané do jedného celku. V Psychológii peňazí sa s vami oceňovaný autor Morgan Housel podelí o 19 krátkych príbehov, v ktorých preskúma, ako ľudia rozmýšľajú o peniazoch, a naučí vás, ako lepšie pochopiť jeden z najdôležitejších faktorov ľudského života, akým peniaze bezpochyby sú.
Na sklade 3Ks
13,99 € 15,90 €

dostupné aj ako:

  • 5 /5

Inteligentní investor


V knize nejvýznamnějšího investičního poradce 20. století (Warren E. Buffett ji označil za „zdaleka nejlepší knihu o investování, která kdy byla napsána“) se dozvíte od nejzasvěcenějšího „guru investování“, jak se jako investor, makléř nebo investiční poradce vyhnout závažným chybám a jaké dlouhodobě úspěšné strategie při investování uplatnit. Nadčasově platné přístupy Grahamovy filozofie jsou podány formou vhodnou pro laiky a jsou doplněny o komentář uznávaného finančního analytika časopisu Money Jasona Zweiga, který aplikuje Grahamovy moudré rady, analytické přístupy a výstražné příběhy na dnešní tržní podmínky. Toto klasické dílo je nejdůležitější knihou, kterou kdy přečtete o tom, jak dosáhnout vašich finančních cílů. Překypuje moudrostí a je určena pro opravdové investory, nikoliv pro spekulanty!Bylo již prodáno více než milion výtisků.
Na sklade 2Ks
32,87 € 34,60 €

Ekonómia - Veľké myšlienky


Ako fungujú peniaze? Prečo platíme dane? Čo je recesia? Ekonomika ovplyvňuje každý aspekt nášho života od práce až po míňanie peňazí – a veľké ekonomické myšlienky naďalej formujú náš svet. Kniha Veľké myšlienky: Ekonómia zrozumiteľne a výstižne približuje najvýznamnejšie míľniky v dejinách ekonómie a ponúka prehľadné schémy a vtipné ilustrácie, ktoré jednoducho vysvetľujú zložité teórie.
Na sklade 3Ks
30,36 € 34,90 €
  • 5 /5

A pénz pszichológiája


A pénz életünk minden területén jelen van, mindannyiunkat befolyásol, és legtöbbünket összezavar. Mindenki kicsit másképpen gondolkodik róla. Az, hogy mennyire bánsz jól a pénzzel, nem szükségszerűen azon múlik, amit tudsz. Sokkal inkább azon, hogyan viselkedsz. A helyes viselkedés pedig – még az igazán okos embereknek is – nehezen tanítható. A pénzre – így a befektetésre, a személyes pénzügyekre és az üzleti döntésekre – általában matematikai alapú területként gondolunk, és ekként tanítjuk. Olyan területként, ahol az adatok és a képletek egyértelműen megmondják, mit kell tenni. Ám a valóságban az emberek nem Excel-táblában hozzák meg pénzügyi döntéseiket, hanem a családi asztalnál vagy üzleti tárgyalásokon, ahol személyes történetük, egyedi világnézetük, egójuk, büszkeségük és fura ösztönzők keverednek egymással. A pénzügyi siker nem egzakt tudomány. Egyfajta szociális készség, amelynél a viselkedésed a tudásodnál is többet számít. Ezt a készséget nevezi a díjnyertes szerző, Morgan Housel a pénz pszichológiájának. A könyvében megosztott rövid történetekkel rávezeti az olvasót arra, hogy a pénz technikai oldalánál fontosabb az emberi tényező, és időtlen tanításokat olvashatunk vagyonról, mohóságról, boldogságról és az élet egyik legalapvetőbb kellékéről – a pénzről.
Na sklade 2Ks
15,30 € 16,10 €
  • 5 /5

Aké drahé je zadarmo - 2.vydanie


Zvykli sme si na predraženú kávu aj na predstavu o človeku ako racionálnej bytosti. Máme pocit, že drahší liek je účinnejší, šetríme na drobnostiach a rozhadzujeme pri dôležitých nákupoch. Po prečítaní Arielyho knihy to však už nemusí platiť. Výrazne zvyšuje imunitu voči marketingovým trikom aj rôznym formám sebaklamu. - Čo je behaviorálna ekonómia a ako súvisí s obedmi zadarmo - Prečo niektoré veci robíme radi len pokiaľ nám za to neplatia - Prečo sa nevieme prinútiť k práci, aj keď veľmi chceme - Prečo nás bezplatné veci často vyjdú pridraho - Prečo je všetko relatívne - hoci by nemalo - Prečo človek dostane to, čo očakáva - Prečo svoj majetok preceňujeme Ako dokazuje Dan Ariely, veľmi často konáme iracionálne, na čo majú vplyv naše emócie aj spoločenské normy. Spojenie ekonómie so psychológiou je príležitosťou preskúmať našu motiváciu a spotrebiteľské správanie, ale aj ekonomickú a vzdelávaciu politiku. Arielyho inteligentný, provokatívny, ale aj zábavný štýl je zárukou fascinujúceho a objavného čítania.
Na sklade 3Ks
13,90 € 14,95 €

Nespútaný Amazon


Jeff Bezos a zrod globálneho impéria. Úspešný autor Brad Stone vás prevedie zákutiami spoločnosti, ktorú vybudoval Jeff Bezos, a zároveň vám predstaví najvýznamnejší podnikateľský príbeh našej doby. Brad Stone v knihe Nespútaný Amazon predkladá dôkladne overený a živo vyrozprávaný príbeh o tom, ako sa z úspešného maloobchodu stal jeden z najmocnejších a najobávanejších subjektov globálnej ekonomiky. Venuje sa zároveň evolúcii samotného Bezosa – spočiatku trochu čudácky technologický nadšenec plne oddaný budovaniu firmy sa mení na vyšportovaného disciplinovaného miliardára s globálnymi ambíciami, ktorý Amazonu vládne tvrdou rukou aj napriek tomu, že jeho súkromný život sa prepiera v každom bulvárnom plátku. Autorovi sa podarilo vyčerpávajúco a strhujúco zachytiť neprikrášlený portrét človeka a spoločnosti, bez ktorých by sme si moderný život už nevedeli predstaviť.
Na sklade 3Ks
6,99 € 15,90 €

dostupné aj ako:

  • 5 /5

Zlé peniaze


V knihe hľadá príčiny prečo padli banky a európske štáty si nevedeli požičať. Poukazuje na slabé miesta fungovania dnešného finančného systému, keď sa možnosť tvoriť peniaze z ničoho zneužíva na sledovanie cieľov politickej triedy a finančníkov. Banky pomáhajú financovať sľuby politikov. Tí im na oplátku pravidelne pomáhajú z problémov za naše peniaze. Po kríze sa ľudia opäť stali rukojemníkmi. Museli sme zaplatiť účty za banky, ktoré sú údajne príliš veľké na to, aby padli. Dôležitou časťou knihy sú možné budúce scenáre a konkrétne návrhy ako žiť dobrý život napriek zlým peniazom.
U dodávateľa
17,01 € 17,90 €

Koniec sveta je iba začiatok


Dodávateľské reťazce fungujúce po celom svete môžu existovať iba vďaka ochrane, ktorú im poskytuje americké námorníctvo. Americký dolár je základom medzinárodných finančných a energetických trhov. Zložité inovatívne priemyselné odvetvia najprv vznikli pre uspokojenie amerických zákazníkov. Miliardy ľudí získali obživu a vzdelanie vďaka rozširovaniu Amerikou vedeného obchodného systému po celom svete. Toto všetko bolo umelé. Toto všetko bolo dočasné. Toto všetko sa končí. Geopolitický stratég Peter Zeihan v knihe mapuje nastupujúci svet: svet, v ktorom krajiny či regióny nebudú mať na výber – budú musieť vyrábať vlastné tovary a potraviny, zabezpečiť si vlastnú energiu, bojovať vo vlastných vojnách... a toto všetko pri klesajúcom počte obyvateľstva, ktoré zároveň starne. Zoznam krajín, ktoré to dokážu zvládnuť, je menší, ako si myslíme. Autor opisuje, ako sa v rukách nevedomého publika postupne hromadili zápalky, benzín a dynamit a navrhuje, že by možno bolo načase zavolať hasičov. Jeden svet sa končí. Druhý sa začína. Táto kniha vás vezme na jazdu, ktorá vám mnohé objasní (a zároveň vás trochu vystraší), na jazdu plnú predpovedí a bystrých komentárov podaných tradične „zeihanovsky“ – teda bez servítky.
Na sklade 1Ks
23,24 € 24,99 €
  • 3,7 /5

Forex


Táto kniha je praktická príručka s jasným krok-za-krokom návodom, ako si úspešne vytvoríš, otestuješ, zoptimalizuješ a následne budeš obchodovať tvoju vlastnú stratégiu. Základné piliere každého úspešného obchodníka sú: profitabilná stratégia, disciplína a money management.
Na sklade 2Ks
18,51 € 19,90 €

Odvody poistného od 1. 1. 2024 - Prehľad odvodov zamestnanci, DOPČ, študenti, dôchodcovia, SZČO, konatelia, PO


Prinášame prehľad odvodov od 1. 1. 2024, ktoré sú platené v určitej percentuálnej výške z vymeriavacieho základu. Uvádzame nový minimálny a maximálny vymeriavací základ, poistné vypočítane z tohto základu aj výšku minimálnych preddavkov do zdravotnej poisťovne. OBSAH Vybrané druhy odvodov poistného od 1. 1. 2024 • Pracovnoprávny vzťah na základe pracovnej zmluvy • Pracovnoprávny vzťah na základe dohôd o prácach vykonávaných mimo PP • Samostatne zárobkovo činné osoby • Spoločníci, konatelia, členovia štatutárnych a iných orgánov právnických osôb • Poistné odvody za zamestnanca – základné zásady • Mzdy v podnikateľskej praxi • Daňový aspekt poistenia Od 1. januára sa každoročne upravujú sadzby poistného plateného do zdravotných poisťovní a Sociálnej poisťovne a nie je tomu inak ani od 1. 1. 2024. Z dôvodu medziročnej zmeny priemernej mzdy v hospodárstve SR z 1 211 eur (za rok 2021) na 1 304 eur (za rok 2022), sa mení najmä výška minimálnych a maximálnych vymeriavacích základov a tým aj výška minimálnych a maximálnych poistných odvodov všetkých kategórií poistencov. Tentoraz však ovplyvní výšku poistných odvodov aj tzv. konsolidačný balíček, ktorý Národná rada SR schválila 19. 12. 2023 a po podpise prezidentkou SR bol zverejnený v Zbierke zákonov 30. decembra 2023 (zákon č. 530/2023 Z. z.). Tento zákon zvyšuje od roku 2024 na prechodné obdobie do konca roku 2027 sadzbu poistného na zdravotné poistenie o 1 %. Zdravotné odvody SZČO a samoplatiteľov sa zvyšujú zo 14 % na 15 %, pri SZČO a samoplatiteľoch so zdravotným postihnutím zo 7 % na 7,5 % a zdravotné odvody zamestnávateľov z 10 % na 11 %. Poistné na zdravotné poistenie a sociálne poistenie platené zamestnávateľom v súlade so zákonom o zdravotnom poistení a zákonom o sociálnom poistení sú daňovým výdavkom zamestnávateľa v súlade s § 19 ods. 3 písm. i) zákona č. 595/2003 Z. z o dani z príjmov v z. n. p. (ďalej iba „ zákon o dani z príjmov“). Platby zdravotného poistenia a sociálneho poistenia možno zahrnúť k tzv. osobným nákladom. V podmienkach podnikania zamestnávateľov ide o platby zdravotného poistenia a sociálneho poistenia, ktoré je povinný uhrádzať zamestnávateľ za svojich zamestnancov.
Na sklade 1Ks
5,85 € 6,50 €

The Psychology of Money


Doing well with money isn't necessarily about what you know. It's about how you behave. And behavior is hard to teach, even to really smart people. Money-investing, personal finance, and business decisions-is typically taught as a math-based field, where data and formulas tell us exactly what to do. But in the real world people don't make financial decisions on a spreadsheet. They make them at the dinner table, or in a meeting room, where personal history, your own unique view of the world, ego, pride, marketing, and odd incentives are scrambled together. In The Psychology of Money, award-winning author Morgan Housel shares 19 short stories exploring the strange ways people think about money and teaches you how to make better sense of one of life's most important topics.
U dodávateľa
18,95 € 19,95 €

Účtovné súvzťažnosti 2022


Publikácia Účtovné súvzťažnosti 2022 po novelách obsahuje prehľad súvzťažného účtovania na syntetických účtoch zoradených podľa jednotlivých účtových tried a skupín v sústave podvojného účtovníctva podnikateľských subjektov. Sú v nej zapracované novely z pohľadu zákona o účtovníctve a zákona o dani z príjmov. Obsahuje aj najčastejšie účtovné prípady z oblasti účtovania zásob, účtovania pohľadávok, záväzkov, zásady účtovania nákladov, ale aj majetok z pohľadu dane z príjmov, náklady a výnosy z daňového pohľadu. Titul obsahuje: Účtová trieda 0 - Dlhodobý majetok Účtová trieda 0 - Dlhodobý finančný majetok Účtová trieda 0 - Majetok z pohľadu dane z príjmov Účtová trieda 1 - Zásoby Účtová trieda 2 - Finančné účty Účtová trieda 3 - Zúčtovacie vzťahy Účtová trieda 4 - Kapitálové účty a dlhodobé záväzky Účtová trieda 5 - Náklady Účtová trieda 5 - Náklady - z daňového hľadiska Účtová trieda 6 - Výnosy Účtová trieda 6 - Výnosy - z daňového hľadiska Zákon č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve Zákon č. 595/2003 Z. z. o dani z príjmov Opatrenie MF SR, ktorým sa ustanovujú podrobnosti o postupoch účtovania a rámcovej účtovej osnove pre podnikateľov účtujúcich v sústave podvojného účtovníctva
U dodávateľa
18,53 € 19,50 €

Vplyv. Psychológia presviedčania, doplnené a rozšírené vydanie


Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov a predajcov sa od svojho prvého vydania stala takmer kultovou klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých zaujíma psychológia ovplyvňovania a presviedčania. Kniha Vplyv vysvetľuje, prečo tak ľahko podliehame určitým podnetom, a ako túto skutočnosť eticky uplatniť v podnikaní, ale aj v bežnom živote. Autor, svetovo uznávaný odborník, na konkrétnych príkladoch z médií, reklamy, politiky, predajných stratégií známych firiem, či dokonca armády a siekt, detailne a veľmi zrozumiteľne rozoberá každú „zbraň vplyvu“ – princíp ovplyvňovania či presviedčania, ktorému pri rozhodovaní sa máme sklony podľahnúť alebo mu automaticky prispôsobiť svoje správanie a uvažovanie. Následne poskytuje návod na to, ako tieto princípy využiť vo svoj prospech; alebo naopak – ako sa voči nim obrniť. Kniha bola preložená do vyše 40 jazykov a už tri desaťročia sa drží na popredných miestach rebríčkov najlepších kníh vo svojej kategórii.
Na sklade 3Ks
18,99 € 19,99 €

dostupné aj ako:

Trading in the Zone (2. vydání)


Býčí trh v akciích znamenal i býčí trh publikací, zabývajících se tím, jak na akciích vydělat. Tradingová scéna byla zahlcena nápady - některé byly dobré a jiné špatné, některé byly originální a jiné pouze vykrádaly předchozí práce. Občas se ale stane, že určitý spisovatel přijde s něčím, co ho vydělí z davu, s něčím výjimečným. Jedním z takových spisovatelů je Mark Douglas. Jeho kniha Trading in the Zone představuje roky výzkumu a rozjímání - celoživotní dílo, které je pro nás, profesionální obchodníky, klenotem. Trading in the Zone je hloubkovou studií výzev, kterým se musíme postavit, rozhodneme-li se začít s obchodováním. Pro začátečníka představuje jedinou výzvu, zjistit, jak vydělat peníze. Jakmile takový začátečník zjistí, že tipy, rady brokerů a další způsoby, jak ospravedlnit nákup či prodej nefungují vždycky, pochopí, že si buď musí koupit nějakou obchodní strategii, nebo ji sám vyvinout. Potom už by snad obchodování mělo být jednoduché, ne? Stačí se držet pravidel a peníze vám samy spadnou do klína. V tomto bodě, ne-li dříve, začátečník zjistí, že obchodování může být velmi snadno extrémně frustrující. Tato zkušenost vede k tomu, že statisticky 95% obchodníků přijde o všechny peníze během prvního roku obchodování. S akciemi je to podobné - analytici poukazují na to, že většina obchodníků s akciemi selhává i v provedení jednoduchého scénáře nakoupení a podržení investice. Proč se lidem, kteří jsou jinak extrémně úspěšní, nedaří, co se týče obchodu? Rodí se snad člověk obchodníkem? Mark Douglas říká, že ne. Nezbytné je podle něj získat obchodnickou mysl. Zní to jednoduše, ale ve skutečnosti je obchodnická mysl zcela odlišná od všeho, s čím se setkáváme v běžném životě. A právě tato kniha vás naučí obchodnickou mysl vytrénovat.
Na sklade 1Ks
16,83 € 18,10 €

Akciové investice, 2., rozšířené vydání


Investování je jednoduché, ale ne snadné. Tato kniha, která obsahuje řadu konkrétních příkladů z autorovy více než dvacetileté investiční kariéry, vám ho pomůže zvládnout. Investování do akcií je založeno na jednoduchých myšlenkách. Autor s nimi čtenáře seznamuje a vysvětluje, jak je aplikovat v praxi. Naučíte se, jak oceňovat společnost a jak správně pohlížet na pohyby trhu. V knize jsou dále vysvětleny pojmy kruh kompetencí a bezpečnostní polštář a jejich praktické použití. Naučíte se formulovat si vlastní investiční filozofii a vytvořit si vlastní investiční proces. Samostatné kapitoly jsou věnovány riziku, psychologii investora, inflaci a tomu, co je dobrá společnost a jak a kde ji hledat. Druhé rozšířené vydání reaguje na vývoj na finančních trzích v posledních letech a zejména na změny, které si vynutila globální recese spojená s virovou pandemií v roce 2020. Popisuje, jaký vliv má a bude mít na hlavní třídy aktiv prostředí masivního tištění peněz a jak si v tomto novém normálu může počínat běžný investor. Gladišova první kniha Naučte se investovat se stala naprostým bestsellerem.
Na sklade 1Ks
11,84 € 12,46 €
  • 5 /5

Takto sa robí marketing


POZOR! Toto nie je kniha pre toho, kto sa bojí uspieť. Myslíte si, že dobrý marketing je výsadou obrovských korporácií? Omyl. Aj keď máte malú či stredne veľkú firmu, prípadne s podnikaním len začínate, potrebujete premyslený marketingový plán. Jeho tvorba sa často považuje za komplikovanú a časovo náročnú, no táto kniha vám otvorí oči - svoj marketingový plán vytvoríte rýchlo, ľahko a dokonca si vystačíte s jediným hárkom papiera formátu A4. Allan Dib vám krok za krokom, interaktívne a prostredníctvom príkladov z praxe ukáže, ako si vytvoriť funkčný marketingový plán tak, aby ste vďaka nemu získavali nových zákazníkov, zarábali a zabezpečili svojej firme rast. Či sa v marketingu orientujete viac alebo menej, táto kniha vám predstaví najjednoduchší a najrýchlejší spôsob, ako sa odlíšiť od konkurencie a získať dobré výsledky aj pri nižšom rozpočte.
Na sklade 5Ks
4,90 € 13,90 €

dostupné aj ako:


Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.

Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.

V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.

Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.