Najpredávanejšie - Bestsellery - Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 1 z 305
- Ekonómia, Ekonomika
- Manažment
- Dane, účtovníctvo
- Podnikanie, obchod, predaj
- Marketing, reklama, žurnalistika
- Financie, finančný trh, investovanie
- Personalistika
- Bankovníctvo, poisťovníctvo
- Ekonómia, manažment - ostatné
Knižné bestsellery nesmú v našej ponuke rozhodne chýbať. Najpredávanejšie a najobľúbenejšie knihy slávnych spisovateľov vás vtiahnu do deja a ponúknu vám množstvo skvelých príbehov. Vyberte si žáner, ktorý je vám najbližší alebo darujte najnovšie knižné bestsellery ako darček svojim blízkym.
Žltá kniha budovania značky
Daňový sprievodca 2024 s komentárom
Podvojné účtovníctvo podnikateľov 2022
Psychológia peňazí 2. vydanie
dostupné aj ako:
Inteligentní investor
Ekonómia - Veľké myšlienky
A pénz pszichológiája
Aké drahé je zadarmo - 2.vydanie
Nespútaný Amazon
dostupné aj ako:
Zlé peniaze
Koniec sveta je iba začiatok
Forex
Odvody poistného od 1. 1. 2024 - Prehľad odvodov zamestnanci, DOPČ, študenti, dôchodcovia, SZČO, konatelia, PO
The Psychology of Money
Účtovné súvzťažnosti 2022
Vplyv. Psychológia presviedčania, doplnené a rozšírené vydanie
dostupné aj ako:
Trading in the Zone (2. vydání)
Akciové investice, 2., rozšířené vydání
Takto sa robí marketing
dostupné aj ako:
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.