Ďalším prehliadaním stránky súhlasíte s používaním cookies.

Deň detí. Zľava -25% na stovky kníh. Viac info →
Timothy Ferriss: Nástroje titanov

Počet strán: 704

Väzba: tvrdá

EAN: 9788022208895

Jazyk: slovenský

ISBN: 978-80-222-0889-5

Dátum vydania: 28. novembra 2017

Vydavateľstvo:  Tatran

Orig. vydavateľstvo: 

Hmotnosť: 1 kg

Nástroje titanov

Autor: Timothy Ferriss

Dostupnosť:
Na sklade
Odošleme ihneď
Kuriérom ešte dnes v BA
Cena v e-shope: 26,51 
Bežná cena: 27,90 €
Zľava 5%
Do košíka
Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri kúpe tohto produktu máte poštovné zadarmo.

Pri nákupe nad 25 € máte doručenie do predajní Panta Rhei zadarmo.

O knihe: Tim Ferriss v Nástrojoch titanov ponúka to najlepšie z najlepšieho, čo odznelo v jeho vyše 200 hodinovom vysielaní Podcastu. Vo svojej šou spovedá špičkových športovcov, hercov, podnikateľov či lekárov, pýta sa na ich rituály, tajomstvá úspechu, stravovacie návyky a narábanie s financiami. V hlavných kapitolách sa sústreďuje na zdravie, múdrosť a financie.

Do objemnej publikácie by sa zmestilo 20 bežných kníh, takže sa nedá prečítať za niekoľko dní. Treba si dopriať čas, prehrýzť sa cez niekoľko sto strán a porozmýšľať, či prečítané vieme zužitkovať aj sami vo svojom živote. Nástroje titanov nám môžu život nesmierne uľahčiť, ale aj nesmierne skomplikovať, ak si toho naberieme príliš veľa na plecia. Tim prináša zaujímavú myšlienku, že neexistujú fixné pravdy. Správne alebo zavádzajúce rady, dobré či zlé, je na vôli každého čitateľa, aby si vybral, čo mu vyhovuje a čo by mu pomohlo k lepšiemu, ľahšiemu a úspešnejšiemu životu. Nezvyčajné názory a náhľady, rozličné uhly pohľadov, účinné ranné rituály, prospešné cvičenie, potravinové doplnky, mozgový tréning , umenie povedať nie a množstvo iných veľmi užitočných rád. Výpovede jednotlivých osobností si často protirečia a je len na čitateľovi, aby sa rozhodol.

Tim Ferriss prednáša pracovníkom svetových organizácií vrátane CIA a prezývajú ho Indiana Jones digitálneho veku. K závratnému predaju Ferrissových kníh prispel spôsob marketingu, akým sa rozhodol svoje diela šíriť. Namiesto toho, aby predával produkt, predáva nový trend. Nazval ho lifestyle dizajn a definoval ho ako kombináciu manažmentu, marketingu a produktivity. Príjemné čítanie!

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie