Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

Osobný odber už na 36 miestach po slovensku
Andrej Kóňa: Brand destinácie
Počet strán: 164
Väzba: mäkká, brožovaná
EAN: 9788097282004
Jazyk: slovenský
ISBN: 978-80-972820-0-4
Dátum vydania: 1. decembra 2017
Vydavateľstvo:  Brand Institute
Orig. vydavateľstvo: 
Rozmery: 1 cm x 16 cm x 23 cm

Brand destinácie

Autor: Andrej Kóňa

Dostupnosť:
Na sklade
Naša cena: 19,00 
Bežná cena: 20,00 €
Zľava 5%
Do košíka
Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri nákupe nad 35 € máte poštovné zadarmo.

Pri nákupe nad 15 € máte osobný odber zadarmo.

O knihe: Téma reputácie Slovenska rezonuje v našej krajine od 90tych rokov, dočkala sa od roku 1993 mnohých prístupov, z ktorých verejnosť ako posledný eviduje projekt Good Idea Slovakia z dielne Ministerstva zahraničných vecí a európskych záležitostí SR. Odborná aj laická diskusia na tému značky Slovensko osciluje od úvah o grafickej identite až po náročné vnímanie medzinárodnej reputácie Slovenskej Republiky v medzinárodnom priestore. Brand destinácie je prvým knižným projektom na Slovensku, ktorý detailne mapuje problematiku strategického riadenia reputácie destinácií, pracuje s teoretickými východiskami a prináša aj cenné prípadové štúdie z viacerých krajín sveta.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie