- Počet strán: 100
- Väzba: mäkká, brožovaná
- EAN: 9788097227753
- Jazyk: slovenský
- ISBN: 978-80-972277-5-3
- Dátum vydania: 16. januára 2019
- Vydavateľstvo : Reziliencia
- Hmotnosť: 0,15 kg
S inklúziou od raného veku
Barbora Kováčová
- Počet strán: 100
- Väzba: mäkká, brožovaná
- EAN: 9788097227753
- Jazyk: slovenský
- ISBN: 978-80-972277-5-3
- Dátum vydania: 16. januára 2019
- Vydavateľstvo : Reziliencia
- Hmotnosť: 0,15 kg
Úvahy, čo je a čo nie je inklúzia, a či vôbec existuje v našich podmienkach brzdí jedna skutočnosť, NEPRIPRAVENOSŤ, nepripravenosť prostredia, okolia a všetkých. A práve táto knižka jednoducho a jasne objasňuje základné pojmy, ktoré by mali byť súčasťou inklúzie. Sú zoradené v heslári, v abecednom poradí ako heterogenita, jedinečný, predsudok, ... V knihe už je vnímaný človek s odlišnosťou, nielen v zmysle zdravotného znevýhodnenia, ale aj odlišný v zmysle výzoru, správania a pod. Čitateľovi je k dispozícii 41 príkladov z praxe, mnohé z nich Vás prekvapia, iné sú uvádzané aj na zamyslenie, či používanie nálepiek (nepomáhajko, nekamarát) je skutočne vhodnými počas komunikácie. Stalo sa takéto aj mne? Využívam aj ja nálepky počas práce s človekom? Čitateľ nájde odpovede, prečo je nevyhnutné začínať s INKLÚZIOU od RANÉHO VEKU. Autorka popisuje aj možnosti podpory vytvárania inkluzívneho prostredia v materskej škole v zmysle spoločného vzdelávania, akceptácie bez rozdielov, pomoci bez rozdielov a spoločného štartu pre každého v našej spoločnosti ... kniha, ktorá tvrdí, že svoje miesto majú nielen inkluzívne školy, ale aj školy špeciálne ...
203 660 kníh na sklade ihneď k odoslaniu
Poštovné zadarmo pre nákupy od 20€
Rezervácie v 61 kníhkupectvách
Hodnotenia (1)
5Recenzia
Kniha prináša aktuálnu tému inklúzie v ako v teoretickej tak aj praktickej podobe. Je odporúčaná pre mladší školský vek a vhodne dopĺňa témy a problematiku. Zahŕňa inkluzívne vzdelávanie od raného veku. Autorka je skúsená pedagogička a autorka aj iných príbuzných tém a publikácií, najmä expresivity, vrelo odporúčame aj pre pedagógov, ktorí sa usilujú o inovácie a realizácie výučby a výchovy aj v iných predmetoch.