- Počet strán: 208
- Väzba: tvrdá
- EAN: 9788073914042
- Jazyk: český
- ISBN: 978-80-7391-404-2
- Dátum vydania: 1. septembra 2010
- Vydavateľstvo : Slovart
- Hmotnosť: 0,95 kg
- Preklad: Petr Stříbrný
Základy typografie
Ina Saltz
Autorka tejto knihy si kladie za cieľ jasne sformulovať, usporiadať a rozčleniť veľké množstvo zložitých problémov, na ktoré narazí každý grafický dizajnér v snahe úspešne a efektívne používať typografické postupy a metódy, ale zároveň nechce tieto otázky príliš zjednodušovať. Kniha je určená pre dizajnérov všetkých médií, v ktorých hrá väčšiu či menšiu rolu písmo.
Ak chce dizajnér do hĺbky porozumieť tvarom písmen a vedieť ich efektívne používať pri svojej práci, nezostáva mu nič iné, než neustále experimentovať a všetko pozorovať. V priebehu niekoľko-ročnej praxe i štúdia sa totiž jeho pohľad do problematiky i jeho znalosti vyvíjajú a menia. Kniha bola napísaná pre dizajnérov snažiacich sa prehĺbiť svoju odbornú typografickú spôsobilosť a s úmyslom uľahčiť im cestu vpred. Je usporiadaná a rozvrhnutá tak, aby bol celý proces nielen zábavný, ale i náučný. Kniha je rozdelená do štyroch častí: Písmeno, Slovo, Odstavec a Stránka. Každý z princípov je doplnený vysvetľujúcim textom a obohatený o príklady použitia v praxi.
Ak chce dizajnér do hĺbky porozumieť tvarom písmen a vedieť ich efektívne používať pri svojej práci, nezostáva mu nič iné, než neustále experimentovať a všetko pozorovať. V priebehu niekoľko-ročnej praxe i štúdia sa totiž jeho pohľad do problematiky i jeho znalosti vyvíjajú a menia. Kniha bola napísaná pre dizajnérov snažiacich sa prehĺbiť svoju odbornú typografickú spôsobilosť a s úmyslom uľahčiť im cestu vpred. Je usporiadaná a rozvrhnutá tak, aby bol celý proces nielen zábavný, ale i náučný. Kniha je rozdelená do štyroch častí: Písmeno, Slovo, Odstavec a Stránka. Každý z princípov je doplnený vysvetľujúcim textom a obohatený o príklady použitia v praxi.
- Počet strán: 208
- Väzba: tvrdá
- EAN: 9788073914042
- Jazyk: český
- ISBN: 978-80-7391-404-2
- Dátum vydania: 1. septembra 2010
- Vydavateľstvo : Slovart
- Hmotnosť: 0,95 kg
- Preklad: Petr Stříbrný
Autorka tejto knihy si kladie za cieľ jasne sformulovať, usporiadať a rozčleniť veľké množstvo zložitých problémov, na ktoré narazí každý grafický dizajnér v snahe úspešne a efektívne používať typografické postupy a metódy, ale zároveň nechce tieto otázky príliš zjednodušovať. Kniha je určená pre dizajnérov všetkých médií, v ktorých hrá väčšiu či menšiu rolu písmo.
Ak chce dizajnér do hĺbky porozumieť tvarom písmen a vedieť ich efektívne používať pri svojej práci, nezostáva mu nič iné, než neustále experimentovať a všetko pozorovať. V priebehu niekoľko-ročnej praxe i štúdia sa totiž jeho pohľad do problematiky i jeho znalosti vyvíjajú a menia. Kniha bola napísaná pre dizajnérov snažiacich sa prehĺbiť svoju odbornú typografickú spôsobilosť a s úmyslom uľahčiť im cestu vpred. Je usporiadaná a rozvrhnutá tak, aby bol celý proces nielen zábavný, ale i náučný. Kniha je rozdelená do štyroch častí: Písmeno, Slovo, Odstavec a Stránka. Každý z princípov je doplnený vysvetľujúcim textom a obohatený o príklady použitia v praxi.
203 789 kníh na sklade ihneď k odoslaniu
Poštovné zadarmo pre nákupy od 20€
Rezervácie v 61 kníhkupectvách