Ďalším prehliadaním stránky súhlasíte s používaním cookies.

-10% na nákupy od 25€ s kupónom ABCDEF len do 30.9.
Peleg Top, Jonathan Clevelad: Designing for the greater good

Počet strán: 284

Väzba: tvrdá

EAN: 9780061765308

Jazyk: anglický

ISBN: 978-0-06-176530-8

Číslo vydania: 1

Rok vydania originálu: 2010

Vydavateľstvo:  Harper Collins Publishers

Orig. vydavateľstvo: 

Rozmery: 2,7 cm x 22,5 cm x 28,5 cm

Designing for the greater good

-10% na nákupy od 25€ s kupónom ABCDEF len do 30.9.
Dostupnosť:
Vypredané v e-shope
Nedostupné
Cena v e-shope: 47,45 
Bežná cena: 49,95 €
Zľava 5%

Titul nemáme na sklade v e-shope a je vypredaný aj u dodávateľa. Pozrite sa nižšie, či máme titul v niektorom z kníhkupectiev.

Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri kúpe tohto produktu máte poštovné zadarmo.

O knihe: "Designing for the Greater Good" features interviews with leading designers who do cause-related work for all kinds of organizations. A wealth of eye-catching full-colour examples include the wildly successful Lance Armstrong Livestrong campaign and other notable and memorable designs from social service campaigns and organizations around the world. Also featured is a valuable Q and A with influential designers from both government-funded and private non-profits which explores the design ideas employed, the designers' inspirations, materials, and the financial results that effective cause-related design work can achieve. Materials presented in "Designing for the Greater Good" include: logos for non-profits and cause-specific campaigns; cause-related campaign case studies; invitations for fundraisers and events; and, websites for non-profits, and posters, flyers, and marketing materials for cause-related events.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie