Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

Na sklade máme až 50 000 kníh.
Tituly skladom doručíme do Vianoc.
Kolektív autorov: Brand Identity Essentials
Počet strán: 208
Väzba: iná / ostatná
EAN: 9781592535781
Jazyk: anglický
ISBN: 9781592535781
Rok vydania originálu: 2010
Vydavateľstvo:  Quayside Pub Gruop
Orig. vydavateľstvo: 

Brand Identity Essentials

Dostupnosť:
Vypredané
Nedoručíme do Vianoc
Naša cena: 32,25 
Bežná cena: 33,95 €
Zľava 5%

Titul je vypredaný a nemáme ani informáciu o dotlači. Pre informáciu o dotlači sledujte prosím našu stránku.

Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri nákupe nad 35 € máte poštovné zadarmo.

Pri nákupe nad 15 € máte osobný odber zadarmo.

O knihe: This book will be the third book in the Essential series following Layout Essentials and Typography Essentials. It will outline and demonstrate basic logo design guidelines and rules through 100 principles including the elements of a successful logo, research and planning, and execution.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie