Ďalším prehliadaním stránky súhlasíte s používaním cookies.

Kolektív autorov: Brand Identity Essentials

Počet strán: 208

Väzba: iná / ostatná

EAN: 9781592535781

Jazyk: anglický

ISBN: 9781592535781

Rok vydania originálu: 2010

Vydavateľstvo:  Quayside Pub Gruop

Orig. vydavateľstvo: 

Brand Identity Essentials

Dostupnosť:
Vypredané v e-shope

Cena v e-shope: 32,25 
Bežná cena: 33,95 €
Zľava 5%
Rezervácia v kníhkupectve

Titul nemáme na sklade v e-shope a je vypredaný aj u dodávateľa. Pozrite sa nižšie, či máme titul v niektorom z kníhkupectiev.

Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri nákupe nad 35 € máte doručenie zadarmo.

O knihe: This book will be the third book in the Essential series following Layout Essentials and Typography Essentials. It will outline and demonstrate basic logo design guidelines and rules through 100 principles including the elements of a successful logo, research and planning, and execution.

Odporúčame tieto knihy