Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

Osobný odber už na 55 miestach na Slovensku
Kolektív autorov: Brand Identity Essentials

Počet strán: 208

Väzba: iná / ostatná

EAN: 9781592535781

Jazyk: anglický

ISBN: 9781592535781

Rok vydania originálu: 2010

Vydavateľstvo:  Quayside Pub Gruop

Orig. vydavateľstvo: 

Brand Identity Essentials



Dostupnosť:
Vypredané
Cena v e-shope: 32,25 
Bežná cena: 33,95 €
Zľava 5%

Titul nemáme na sklade a je vypredaný aj u vydavateľa. Pozrite si, či nám zostali posledné kusy v zozname kamenných predajní nižšie.

Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri nákupe nad 35 € máte poštovné zadarmo.

Pri nákupe nad 15 € máte osobný odber zadarmo.

This book will be the third book in the Essential series following Layout Essentials and Typography Essentials. It will outline and demonstrate basic logo design guidelines and rules through 100 principles including the elements of a successful logo, research and planning, and execution.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie