! Doprava ZADARMO už od 20 € !
  • Počet strán: 264
  • Väzba: tvrdá
  • EAN: 9788081682421
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 978-80-8168-242-1
  • Dátum vydania: 15. októbra 2015
  • Vydavateľstvo : Wolters Kluwer
  • Hmotnosť: 0,58 kg

Manažment organizácií

Dušan Šimo, Ladislav Mura

  • 4

Obsahom vysokoškolskej učebnice sú marketingovo-manažérske prístupy, ktoré sú predpokladom úspešného postavenia podniku na trhu a dosiahnutia pozície vrcholového manažmentu. Marketingové prostredie trhu možno v súčasnosti považovať za veľmi náročné, pretože úspešný manažér môže byť len ten, ktorý si osvojí moderné prístupy k rozhodovaniu, plánovaniu, organizovaniu, ku kontrole a k iným. V učebnici sa dočítate o moderných koncepciách manažmentu. Dosahovanie trvalej úspešnosti a prosperity podniku na trhu je základná požiadavka rozvoja spoločností, aby sa dosiahla spokojnosť ich zákazníkov a dodávateľov. Cieľom autorov bolo vytvoriť ucelený obsah základov manažmentu a takisto ucelený súbor poznatkov o princípoch, metódach, technikách manažérskej práce nielen pre študentov ekonomických, manažérskych a spoločenských študijných programov vysokých škôl, ale aj pre ostatných záujemcov o predmetnú problematiku z podnikateľského prostredia či verejnej správy.
  • Počet strán: 264
  • Väzba: tvrdá
  • EAN: 9788081682421
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 978-80-8168-242-1
  • Dátum vydania: 15. októbra 2015
  • Vydavateľstvo : Wolters Kluwer
  • Hmotnosť: 0,58 kg


Obsahom vysokoškolskej učebnice sú marketingovo-manažérske prístupy, ktoré sú predpokladom úspešného postavenia podniku na trhu a dosiahnutia pozície vrcholového manažmentu. Marketingové prostredie trhu možno v súčasnosti považovať za veľmi náročné, pretože úspešný manažér môže byť len ten, ktorý si osvojí moderné prístupy k rozhodovaniu, plánovaniu, organizovaniu, ku kontrole a k iným. V učebnici sa dočítate o moderných koncepciách manažmentu. Dosahovanie trvalej úspešnosti a prosperity podniku na trhu je základná požiadavka rozvoja spoločností, aby sa dosiahla spokojnosť ich zákazníkov a dodávateľov. Cieľom autorov bolo vytvoriť ucelený obsah základov manažmentu a takisto ucelený súbor poznatkov o princípoch, metódach, technikách manažérskej práce nielen pre študentov ekonomických, manažérskych a spoločenských študijných programov vysokých škôl, ale aj pre ostatných záujemcov o predmetnú problematiku z podnikateľského prostredia či verejnej správy.

menej

book

200 836 kníh na sklade ihneď k odoslaniu

wallet

Poštovné zadarmo pre nákupy od 20€

store

Rezervácie v 61 kníhkupectvách


Hodnotenia (1)

4
Klaudia

Recenzia

  • 4 /5
  • Klaudia

učebnica sa dobre číta, zrozumiteľne vysvetľuje

Odporúčania