! Doprava ZADARMO už od 20 € !
  • Počet strán: 260
  • Väzba: mäkká, brožovaná
  • EAN: 9788075521750
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 978-80-7552-175-0
  • Dátum vydania: 1. apríla 2016
  • Vydavateľstvo : Wolters Kluwer
  • Hmotnosť: 0,45 kg

Psychológia pre manažérov

Miroslava Szarková

Cieľom monografie je predovšetkým sprístupniť vedecké poznatky a informácie z oblasti viacerých aplikovaných vedeckých disciplín psychologických vied, hlavne psychológie práce, psychológie osobnosti, sociálnej psychológie a psychohygieny, manažérom a podnikateľom v domácich a zahraničných podnikoch v SR a poukázať na ich využiteľnosť v praxi v rámci pracovného procesu, prípadne im ukázať cestu, ako aplikovať skúsenosti iných/úspešných podnikov/spoločností do praxe v ich vlastnom podniku. Súčasne je snahou autorky, aby manažéri, ako aj podnikatelia dokázali využiť získané poznatky aplikovaných psychologických disciplín na rozvoj svojej osobnosti, svojich zručností, kompetencií a skvalitnenie svojej práce, svojho manažérskeho pôsobenia v podniku.

Monografia je okrem množstva teoretických informácií doplnená konkrétnymi príkladmi z psychologickej praxe, ktoré zvyšujú jej pridanú hodnotu. Je určená manažérom, podnikovým manažmentom a podnikateľom, ktorí hľadajú odpovede na otázky súvisiace s budovaním svojho podniku a jeho intelektuálneho kapitálu.



Cieľom monografie je predovšetkým sprístupniť vedecké poznatky a informácie z oblasti viacerých aplikovaných vedeckých disciplín psychologických vied, hlavne psychológie práce, psychológie osobnosti, sociálnej psychológie a psychohygieny, manažérom a podnikateľom v domácich a zahraničných podnikoch v SR a poukázať na ich využiteľnosť v praxi v rámci pracovného procesu, prípadne im ukázať cestu, ako aplikovať skúsenosti iných/úspešných podnikov/spoločností do praxe v ich vlastnom podniku. Súčasne je snahou autorky, aby manažéri, ako aj podnikatelia dokázali využiť získané poznatky aplikovaných psychologických disciplín na rozvoj svojej osobnosti, svojich zručností, kompetencií a skvalitnenie svojej práce, svojho manažérskeho pôsobenia v podniku. Monografia je okrem množstva teoretických informácií doplnená konkrétnymi príkladmi z psychologickej praxe, ktoré zvyšujú jej pridanú hodnotu. Je určená manažérom, podnikovým manažmentom a podnikateľom, ktorí hľadajú odpovede na otázky súvisiace s budovaním svojho podniku a jeho intelektuálneho kapitálu.
  • Počet strán: 260
  • Väzba: mäkká, brožovaná
  • EAN: 9788075521750
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 978-80-7552-175-0
  • Dátum vydania: 1. apríla 2016
  • Vydavateľstvo : Wolters Kluwer
  • Hmotnosť: 0,45 kg

Cieľom monografie je predovšetkým sprístupniť vedecké poznatky a informácie z oblasti viacerých aplikovaných vedeckých disciplín psychologických vied, hlavne psychológie práce, psychológie osobnosti, sociálnej psychológie a psychohygieny, manažérom a podnikateľom v domácich a zahraničných podnikoch v SR a poukázať na ich využiteľnosť v praxi v rámci pracovného procesu, prípadne im ukázať cestu, ako aplikovať skúsenosti iných/úspešných podnikov/spoločností do praxe v ich vlastnom podniku. Súčasne je snahou autorky, aby manažéri, ako aj podnikatelia dokázali využiť získané poznatky aplikovaných psychologických disciplín na rozvoj svojej osobnosti, svojich zručností, kompetencií a skvalitnenie svojej práce, svojho manažérskeho pôsobenia v podniku.

Monografia je okrem množstva teoretických informácií doplnená konkrétnymi príkladmi z psychologickej praxe, ktoré zvyšujú jej pridanú hodnotu. Je určená manažérom, podnikovým manažmentom a podnikateľom, ktorí hľadajú odpovede na otázky súvisiace s budovaním svojho podniku a jeho intelektuálneho kapitálu.



Cieľom monografie je predovšetkým sprístupniť vedecké poznatky a informácie z oblasti viacerých aplikovaných vedeckých disciplín psychologických vied, hlavne psychológie práce, psychológie osobnosti, sociálnej psychológie a psychohygieny, manažérom a podnikateľom v domácich a zahraničných podnikoch v SR a poukázať na ich využiteľnosť v praxi v rámci pracovného procesu, prípadne im ukázať cestu, ako aplikovať skúsenosti iných/úspešných podnikov/spoločností do praxe v ich vlastnom podniku. Súčasne je snahou autorky, aby manažéri, ako aj podnikatelia dokázali využiť získané poznatky aplikovaných psychologických disciplín na rozvoj svojej osobnosti, svojich zručností, kompetencií a skvalitnenie svojej práce, svojho manažérskeho pôsobenia v podniku. Monografia je okrem množstva teoretických informácií doplnená konkrétnymi príkladmi z psychologickej praxe, ktoré zvyšujú jej pridanú hodnotu. Je určená manažérom, podnikovým manažmentom a podnikateľom, ktorí hľadajú odpovede na otázky súvisiace s budovaním svojho podniku a jeho intelektuálneho kapitálu.

menej

book

202 734 kníh na sklade ihneď k odoslaniu

wallet

Poštovné zadarmo pre nákupy od 20€

store

Rezervácie v 61 kníhkupectvách


Hodnotenia (0)

0

Odporúčania