! Doprava ZADARMO už od 20 € !
  • Počet strán: 228
  • Väzba: mäkká, brožovaná
  • EAN: 9788085402926
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 978-80-85402-92-6

Strategické partnerstvá

Eva Smolková

Cieľom diela je poskytnúť komplexný prehľad o strategických partnerstvách ako najvyužívanejšom strategickom nástroji súčasnosti, ktorý sa stal fenoménom globálnej ekonomiky a v súčasnosti ovplyvňuje odvetvové charakteristiky mnohých odvetví. Publikácia ponúka možnosť zoznámiť sa s jestvujúcimi typmi a formami aliančných a partnerských vzťahoch medzi podnikmi ziskovej i neziskovej sféry, upozorňuje na ich možnosti a riziká. Načrtáva genézu vzniku a formovania sa rôznych foriem kooperácií, snaží sa zadefinovať jednotlivé pojmy a vymedziť ich, vysvetľuje špecifiká jednotlivých typov vzťahov a poukazuje na ich súčasné využívanie v praxi ako aj participáciu poradenských firiem na príprave niektorých typov vzťahov, joint venture, akvizíciách a fúziách.
Zaradenie do vednej disciplíny: Ekonomika - strategický manažment
Cieľové skupiny: Dielo je určené vedeckej komunite, vysokoškolským a stredoškolským pedagógom, doktorandom, študentom ale najmä manažérom, ktorí strategické vzťahy plánujú, využívajú alebo o ich využívaní len uvažujú.
  • Počet strán: 228
  • Väzba: mäkká, brožovaná
  • EAN: 9788085402926
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 978-80-85402-92-6

Cieľom diela je poskytnúť komplexný prehľad o strategických partnerstvách ako najvyužívanejšom strategickom nástroji súčasnosti, ktorý sa stal fenoménom globálnej ekonomiky a v súčasnosti ovplyvňuje odvetvové charakteristiky mnohých odvetví. Publikácia ponúka možnosť zoznámiť sa s jestvujúcimi typmi a formami aliančných a partnerských vzťahoch medzi podnikmi ziskovej i neziskovej sféry, upozorňuje na ich možnosti a riziká. Načrtáva genézu vzniku a formovania sa rôznych foriem kooperácií, snaží sa zadefinovať jednotlivé pojmy a vymedziť ich, vysvetľuje špecifiká jednotlivých typov vzťahov a poukazuje na ich súčasné využívanie v praxi ako aj participáciu poradenských firiem na príprave niektorých typov vzťahov, joint venture, akvizíciách a fúziách.
Zaradenie do vednej disciplíny: Ekonomika - strategický manažment
Cieľové skupiny: Dielo je určené vedeckej komunite, vysokoškolským a stredoškolským pedagógom, doktorandom, študentom ale najmä manažérom, ktorí strategické vzťahy plánujú, využívajú alebo o ich využívaní len uvažujú.

menej

book

200 078 kníh na sklade ihneď k odoslaniu

wallet

Poštovné zadarmo pre nákupy od 20€

store

Rezervácie v 61 kníhkupectvách


Hodnotenia (0)

0

Odporúčania