Reklamácie a odstúpenia – praktické informácie

Reklamácie Záručná lehota je 2 roky(24 mesiacov) - to znamená, že dva roky od prebratia tovaru máte nárok na reklamáciu tovaru ak má produkt nejakú výrobnú vadu
Odstúpenia Tovar môžete vrátiť do 14 dní od prebratia tovaru bez uvedenia dôdovu.

Vybavenie reklamácie je u nás jednoduchšie ak ste členom klubu. Ešte nie ste členom klubu? Pridať sa môžete TU . Ešte u nás nemáte založený účet? Zaregistrujte sa na našom e-shope s možnosťou tvorby klubového účtu TU .

Klubový členovia u nás majú možnosť si k objednávkam v eshope či nákupom na predajni(pri ktorých použili klubovú kartu) vytvoriť reklamáciu online. V profile si jednoducho najdite váš nákup a vedľa neho máte možnosť si vytvoriť reklamáciu.
V prípade, že ste pri nákupe na predajni nevuyžili klubovú kartu, reklamáciu si môžete vytvoriť rovnako ako zákazníci, ktorý ešte nie sú členmi klubu.

Po vytvorení reklamácie je nevyhnutné aby ste ukončili Tlač štítku aj keď nemáte tlačiareň(ak ju neukončíte, vašej reklamácií sa nebudeme vedieť venovať). V tejto sekcií viete získať váš reklamačný formulár, ktorý je nuté vytlačiť a priložiť k reklamácií. Ak nemáte tlačiareň, treba k reklamácií priložiť na papieri napísané číslo reklamácie(REK-...).

Ak nie ste členom klubu Panta Rhei alebo ste nepoužili klubovú kartu pri nákupe v predajni, viete reklamáciu vytvoriť tým, že budete kontaktovať našu zákaznícku podporu, ktorá vám rada pomôže s tvorbou reklamácie. Prípadne môžete s reklamovanými produktami prísť priamo na ktorúkoľvek z našich predajní a naši kolegovia vám radi reklamáciu pomôžu vybaviť.

Vytvorenú reklamáciu môžete zaniesť na ktorúkoľvek z našich predajní(zoznam predajní nájdete nižšie na tejto stránke) alebo ju môžete zaslať na vlastné náklady doporučene poštou na adresu nášho skladu(adresu skladu nájdete nižšie na tejto stránke). V prípade, že vám nevyhovuje ani jednaa z uvedených možností, môžete kontaktovať našu zákaznícku podporu, ktorá vám vie objednať kuriéra, ktorý vašu reklamáciu vyzdvihne(kontakt na zákaznícku podporu nájdete nižšie na tejto stránke).

K reklamácií sa viete vrátiť a skontrolovať jej stav prostredníctvom informačného emailu, ktorý ste k reklamácií po jej vytvorení dostali. Zakaždým keď sa zmení stav vašej reklamácie vám príde nový email, v ktorých si tiež viete skontrolovať stav vašej reklamácie.

Tvorba reklamácie online(klubový členovia)

  1. Prihlásim sa do svojho používateľského účtu.
  2. Kliknem vpravo hore na svoje meno.
  3. Zobrazí sa mi okno s možnostami, kliknem na možnosť Nákupy
  4. Zobrazia sa mi moje nákupy v e-shope. Ak chcem reklamovať nákup v kníhkupectve, prekliknem sa vpravo hore možnosťou Kníhkupectvo.
  5. Nájdem si v zozname nákupov ten, ktorý chcem reklamovať. Ak ste pri nákupe na predajni nepoužili vašu klubovú kartu, váš nákup tu neuvidtíte. V tomto prípade pozrite možnosť nižšie - Chcem získať reklamačný formulár, ale nie som člen Klubu Panta Rhei.
  6. Kliknem vpravo vedľa daného nákupu na modré tlačidlo s ikonou šípky dole.
  7. Vyberiem si možnosť reklamácia, ak chcem tovar reklamovať. Ak chcem tovar vrátiť vyberiem si možnosť odstúpenie od zmluvy(možné do 14 dní od zakúpenia tovaru).
  8. Otvorí sa mi formulár, ktorý môže byť čiastočne predvyplnený mojimi informáciami z nákupu. Tieto informácie si skontrolujem či sú stále platné, ak nie sú tak ich zmením.
  9. Vyberiem si z možností tovar, ktorý chcem reklamovať.
  10. Vyplním popis poškodenia produktu. V prípade, že sa jedná o vrátenie tovaru môžete do tohto poľa zadať napríkald "Nechcem uvádzať dôvod reklamácie", keďže vrátenie tovaru máte právo vykonať aj bez udania dôvodu.
  11. Následne si vyberte z možností preferovaný spôsob riešenia reklamácie. V prípade, že ste si vybrali možnosť vrátiť peniaze na účet, musíte vyplniť aj svoj IBAN aby sme vám mali kde peniaze vrátiť.
  12. Kliknite na tlačidlo Dokončiť
  13. Zobrazia sa vám dve možnosti - Tlač štítku a Stav reklamácie. Je nutné aby ste ďalej rozklikli možnosť Tlač štítku(aj keď nemáte tlačiareň), tu si viete stiahnuť reklamačný formulár.
  14. Posledným krokom je v možnosti Tlač štítku kliknúť na tlačidlo Dokončiť. Ak tento krok nevykonáte, vaša reklamácia sa nevytvorí!
  15. Ak ste náhodou už dokončili možnosť Tlač štítku, no nepodarilo sa vám stiahnuť reklamačný formulár, môžete otvoriť možnosť Stav reklamácie. V spodnej čati sa vám bude dať opätovne stiahnuť reklamačný formulár.
  16. Takto vytvorenú reklamáciu môžete zaniesť na ktorúkoľvek z našich predajní(zoznam predajní nájdete nižšie na tejto stránke) alebo ju môžete zaslať na vlastné náklady doporučene poštou na adresu nášho skladu(adresu skladu nájdete nižšie na tejto stránke). V prípade, že vám nevyhovuje ani jednaa z uvedených možností, môžete kontaktovať našu zákaznícku podporu, ktorá vám vie objednať kuriéra, ktorý vašu reklamáciu vyzdvihne(kontakt na zákaznícku podporu nájdete nižšie na tejto stránke).

Kontakt na zákaznícku pordporu

E-mail: [email protected]

Bezplatná infolinka: 0800 333 000
(8:00-16:30 počas pracovných dní)

Zoznam našich predajní

Adresa nášho skladu

Panta Rhei,
Na Pántoch 18,
831 06 Bratislava

Hladáte náš reklamačný poriadok? Kliknite na tlačidlo nižšie.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Odpoveď môžete nájsť aj v sekcií najčastešie otázky - Reklamácia a vrátenie tovaru.