! Doprava ZADARMO už od 20 € !

Milk

vydavateľstvo

Backstage Talks 3


Backstage Talks je nezávislý časopis o dizajne a biznise plný úprimných rozhovorov so svetovými kreatívcami, stratégmi aj teoretikmi. Keďže vychádza len raz za rok, je stvorený na to, aby sa mohol čítať pomaly, zostal dlhodobo relevantný a priniesol čitateľom hodnotné myšlienky a tipy kedykoľvek naň siahnu. Nemal by chýbať v poličke žiadneho kreatívneho lídra, dizajnéra, marketéra, manažéra, ani fanúšika dizajnu. V treťom čísle si Hartmut Esslinger zaspomínal na jeho prvé stretnutie so Stevom Jobsom, kde mu povedal, že Apple dizajny sú "gýčové americké hovadiny" a ako potom pomohol Apple-u vytvoriť dizajnovú stratégiu. Vizuálny komik Mr.Bingo nám povedal, prečo už ľuďom neposiela cynické pohľadnice plné nenávisti, aj keď mu za to chcú platiť. Rejane dal Bello hovorila o celoživotných projektoch, Mark Porter o tom, ako dizajn prispieva k dôveryhodnosti novín a Veronica Fuerte sa obzrela za desiatimi rokmi svojho štúdia Hey. Môžete si tiež prečítať náš obľúbený trojhodinový rozhovor s Jamesom Jarvisom, plný neobvyklých prepojení a odkazov na pop a skate kultúru. James tiež nakreslil postavičku na obálke a v tomto čísle má galériu svojich kresieb.
Na sklade 2Ks
11,40 € 12,00 €

Backstage Talks 4


Backstage Talks je nezávislý časopis o dizajne a biznise plný úprimných rozhovorov so svetovými kreatívcami, stratégmi aj teoretikmi. Keďže vychádza len raz za rok, je stvorený na to, aby sa mohol čítať pomaly, zostal dlhodobo relevantný a priniesol čitateľom hodnotné myšlienky a tipy kedykoľvek naň siahnu. Nemal by chýbať v poličke žiadneho kreatívneho lídra, dizajnéra, marketéra, manažéra, ani fanúšika dizajnu. Každý by si mal prečítať náš rozhovor so stratégom Basecampu Ryanom Singerom a naučiť sa, ako nebyť hlúpy a pýtať sa správne otázky. V tomto čísle nám Aaron Draplin prezradil, ako delí svojho času medzi svoje projekty, klientov a pomoc iným. Wade & Leta odhaľujú, aké to mať úprimný a úplne priamy vzťah ako partneri v práci aj v živote. Eike König hovorí o spoločenskej zodpovednosti dizajnéra a vysvetľuje, prečo sa rozhodol, že nikdy nezbohatne. Nájdete v ňom aj 10 ďalších skvelých rozhovorov aj kratšie vstupy od úspešných kreatívcov z celého sveta!
Na sklade 2Ks
11,40 € 12,00 €

Backstage Talks 2


Backstage Talks je nezávislý časopis o dizajne a biznise plný úprimných rozhovorov so svetovými kreatívcami, stratégmi aj teoretikmi. Keďže vychádza len raz za rok, je stvorený na to, aby sa mohol čítať pomaly, zostal dlhodobo relevantný a priniesol čitateľom hodnotné myšlienky a tipy kedykoľvek naň siahnu. Nemal by chýbať v poličke žiadneho kreatívneho lídra, dizajnéra, marketéra, manažéra, ani fanúšika dizajnu. V tomto čísle zistíte, okrem iného, prečo Oliviero Toscani tvrdí, že reklama je mŕtva. Peter Biľak prezradí, prečo je pri predaji písma najdôležitejšia trpezlivosť. Illustrátorka Malika Favre hovorí, ako si strážiť svoj voľný čas, keď pracujete na voľnej nohe a dizajnaérka Astrid Stavro zas o tom, ako nás ekonomické krízy môžu prinútiť, aby sme sa stali kreatívnejšími a vynaliezavejšími, a Erik Kessels o úprimnosti, irónii a zámernej nedokonalosti.
Na sklade 2Ks
11,40 € 12,00 €

Backstage Talks 5


Backstage Talks je nezávislý časopis o dizajne a biznise plný úprimných rozhovorov so svetovými kreatívcami, stratégmi aj teoretikmi. Keďže vychádza len raz za rok, je stvorený na to, aby sa mohol čítať pomaly, zostal dlhodobo relevantný a priniesol čitateľom hodnotné myšlienky a tipy kedykoľvek naň siahnu. Nemal by chýbať v poličke žiadneho kreatívneho lídra, dizajnéra, marketéra, manažéra, ani fanúšika dizajnu. V tomto čísle sme sa spolu so špičkovými profesionálmi vybrali hľadať správne tempo. Môžete sa tešiť na 12 dlhých rozhovorov - ako napríklad s ilustrátorom Jeanom Jullienom o tom, ako si vybudovať celoživotnú kariéru v odvetví posadnutom novinkami, s Galil Bichler o jej náročnej, rýchlej, ale napĺňajúcej pozícii dizajnovej riaditeľky v The New York Times magazíne, či s Rorym Sutherlandom z ikonickej britskej reklamnej agentúry Ogilvy o tom, prečo by sme nemali od ľudí očakávať, že sa budú správať racionálne, a oveľa viac!
Vypredané
17,10 € 18,00 €