! Doprava ZADARMO už od 20 € !

Eva Hanulakova

autor

Deutsch eins zwei 1


Každý díl učebnice obsahuje 15 lekcí rozdělených do částí A, B, C. V části A jsou úvodní texty dialogické, propojené volnou dějovou linií. Slouží k nácviku poslechu a konverzačních obratů pro běžnou komunikaci. Texty v části B, převážně autentické, jsou určeny pro nácvik porozumění čtenému textu. Část C je opakovací a obsahuje slovní zásobu dané lekce. Po absolvování obou dílů učebnice by měl žák ovládat všechny čtyři základní dovednosti v cizím jazyce (poslech, mluvení, čtení a psaní) a  dále gramatiku a slovní zásobu přibližně na úrovni B2 podle SERR pro jazyky.
Na sklade 1Ks
16,03 € 16,87 €

Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy


Vysokoškolská učebnica prináša nový pohľad na moderný marketing 21. storočia. Pútavým spôsobom vysvetľuje jeho súčasnú podobu, princípy, nástroje a procesy. Čitateľom načrtáva budúcnosť marketingu ako podnikovej filozofie a koncepcie riadenia a podnikania. Ambíciou autorov je, aby vyvrátili niektoré mýty, ktoré marketing sprevádzajú v slovenských podmienkach od jeho začiatkov.Učebnica zdôrazňuje posuny, ktoré v marketingu nastali začiatkom 21. storočia, a takisto novú výzvu pre firmy, ktorou je tvorba a dodanie hodnoty pre zákazníka. Učebnica je prehľadne rozdelená do ôsmich častí, v ktorých prezentuje nový pohľad na produkt ako najdôležitejší marketingový nástroj v podmienkach lineárnej, ale aj cirkulárnej ekonomiky. Takisto sa venuje tvorbe cien a cenovým stratégiám a popri zaužívaných prvkoch distribučných systémov opisuje aj ich nové prvky, ktoré firmy zavádzajú v rámci svojich distribučných systémov. Podrobne rozoberá tradičné aj moderné formy marketingovej komunikácie a zameriava sa na trhové správanie nielen spotrebiteľov, ale tiež firiem, pričom vychádza z trendov biznis marketingu. Zdôrazňuje význam marketingových aktivít aj vnútri firmy a úlohu ľudí, určených na marketingový výkon.Je určená predovšetkým študentom Ekonomickej univerzity v Bratislave, ale aj iných univerzít a vysokých škôl, pričom dôležité informácie si v nej nájdu aj všetci záujemcovia o marketing a činnosti spojené s ním.
U dodávateľa
22,23 € 23,40 €