Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 1 z 305
Bitcoin a iné kryptopeniaze budúcnosti
Účetnictví, daně a financování pro nestátní neziskovky, 4., aktualizované vydání
Manažment sociálnych sietí
Forex Stratégie: Od vytvorenia úspešnej stratégie po finančnú slobodu
AI Marketing Playbook
Tímy. príbeh lásky
Cirkulární ekonomie a ekonomika 3
Neekonomické otázky
A Sikeres Kereskedő - Vételi és eladási pontok, stratégiák, tőzsdepszichológia
PaM č. 4-5/2024 - Zamestnanecké benefity
DUO č. 4-5/2024 - Preddavky FO, Minimálna daň PO
Poradca č. 9/2024 –Daňový poriadok (s komentárom)
Mzdárske zákony 2024
Daňové zákony 2024 pre účtovníkov
Správa a řízení obchodní korporace v hrozícím úpadku
Daňový sprievodca 2024 s komentárom
The Friction Project
Hegarty on Advertising
The Happy Index
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.