! Doprava ZADARMO už od 20 € !

Jazyk


Veková kategória


Hodnotenie


Dostupnosť


Väzba


Stav


Rezervácia na predajni


Edície


Bitcoin a iné kryptopeniaze budúcnosti


Od začiatku koronavírusovej krízy vzniká rekordné množstvo peňazí. Dolárov aj eur. Ľudia tak čoraz viac hľadajú možné alternatívy. Môže sa tou alternatívou stať Bitcoin? Keď v roku 2015 bol Bitcoin vnímaný len ako zábava pre fanúšikov, v roku 2018 už o ňom minimálne počul takmer každý. V čase písania tejto knihy vstupuje Bitcoin do doby, kedy sa ukáže či má potenciál stať sa menou budúcnosti. Krízu prežil, ale čo ďalej? Dá sa Bitcoin považovať za spoľahlivú digitálnu menu? Ako sa Bitcoiny vytvárajú? Koľko ich je a bude? Kde sa dajú kúpiť a ako sa s nimi pracuje? Nejde o pyramídovú hru? O bublinu? Stane sa raz peniazmi budúcnosti? A pokiaľ áno, ako si takú kryptomenu môže niekto kúpiť a bezpečne uchovať? Táto kniha je plná odpovedí na tieto ako aj na množstvo ďalších otázok. Naučte sa prijímať a odosielať bitcoiny, ponorte sa do ich krátkej, ale bohatej histórie a preskúmajte budúce ekonomické dopady. Nositeľ Nobelovej ceny za ekonómiu, Milton Friedman, v roku 1999 vyhlásil: „Myslím si, že v obmedzovaní úlohy štátu bude hrať jednu z hlavných úloh internet. Jedna z vecí, ktoré nám chýbajú, ale čoskoro sa objavia, sú spoľahlivé digitálne peniaze." Desať rokov potom bol spustený Bitcoin.
Predpredaj
16,14 € 18,99 €

Účetnictví, daně a financování pro nestátní neziskovky, 4., aktualizované vydání


Kniha je jedinečným uceleným přehledem poznatků v oblasti financování, účetnictví, daní a práva pro nestátní (soukromé) neziskové organizace. Autorka se zabývá vybranými problémy, s nimiž se neziskovky potýkají, čerpá přitom ze svojí odborné praxe a lektorské činnosti. Samozřejmostí je promítnutí legislativních změn podle nového občanského zákoníku a novel zákona o účetnictví a daňových zákonů. Po přečtení knihy se budete orientovat ve veškeré legislativě pro nestátní neziskové organizace.
Predpredaj
15,72 € 17,47 €

Manažment sociálnych sietí


Sociálne siete zmenili pohľad na marketingovú komunikáciu na internete. Internetoví používatelia sa z pasívnych príjemcov marketingových správ stali aktívnymi účastníkmi konverzácie, nad ktorou má firma limitovanú kontrolu. Manažment sociálnych sietí prináša komplexný pohľad na sociálne siete, ich vplyv na marketing, firmu a spoločnosť ako takú. Ponúka prehľad sociálnymi sieťami a detailne sa venuje sociálnym sieťam relevantným pre lokálny trh. Na manažment jednotlivých sociálnych sietí sa pozerá z obsahového aj z výkonnostného hľadiska a čitateľovi buduje poznatkovú bázu potrebnú pre efektívny manažment sociálnych sietí.
Predpredaj
14,44 € 16,99 €

Forex Stratégie: Od vytvorenia úspešnej stratégie po finančnú slobodu


Táto kniha je praktická príručka s jasným návodom, ako si vytvoríš, otestuješ a následne budeš úspešne obchodovať tvoju vlastnú stratégiu a kam potom správne investovať. Krátky výstrih, čo sa z tejto knihy naučíš: • Prvky technickej analýzy – dôležité línie, formácie • Vyvinutie, otestovanie a zoptimalizovanie ôsmych stratégií • Ďaľších niekoľko podstratégií • Money management – zisk : risk, delenie kapitálu • Roboty vo Forex obchodovaní • Kam potom investovať a vytvoriť si stabilný pasívny príjem • Pravdivé príbehy stretnutí s úspešnými obchodníkmi
Na sklade 2Ks
17,97 € 19,97 €

AI Marketing Playbook


Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno zejména s ohledem na tvorbu obsahu pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, atraktivní posty pro sociální sítě, ale také aplikace pro generování grafiky, videí a podcastů (Midjourney, CANVA, Deeply). Autorka knihy vám pomocí názorných příkladů ukáže, jak zúročit přínosy umělé inteligence a nezaspat v dynamické době plné inovativních nástrojů. Mimo jiné se seznámíte s tím, jak funguje ChatGPT a jak efektivně zadávat prompty pro dosažení těch nejlepších výsledků.
Na sklade 1Ks
14,51 € 16,12 €

Tímy. príbeh lásky


Táto kniha je tu pre vás a tímy, ktorých ste súčasťou. Jej obsah je prirodzenou nadstavbou k všetkému, čo už o tímoch viete. Vďaka knihe môžete nájsť nové možnosti riešení a tak si ušetriť vynaložený čas a vaše zdroje. Bude pre vás novou dávkou inšpirácie, s ktorou môžete vy alebo váš tím ďalej pracovať. V knihe si prečítate aj o tom, s akými vzorcami správania a dynamikou sa môžete stretnúť v tímoch a aké kroky môžete urobiť aj bez toho, aby ste boli trénovaní v práci s tímom ako so systémom. Pravdepodobne sa aj vy občas ocitnete s tímom v slepej uličke alebo váhate, aký krok urobiť. Všetci sme predsa ľudia. V tejto knihe vás jej autor Jan Jacob pozýva, aby ste našli odpoveď na otázky: Čo tím potrebuje? Kde je jeho potenciál? Jan Jacob privádza ľudí a tímy do kontaktu s ich plným potenciálom. Systemickej práci v organizáciách sa venuje od roku 1996 a v súčasnosti pracuje s mnohými tímami a firmami vo viac ako štyridsiatich krajinách. Rozumom a srdcom sa snaží pochopiť a cítiť, ako tímy fungujú. A najmä to, čo potrebujú tieto živé systémy, aby mohli napĺňať svoje poslanie.
Na sklade 1Ks
18,90 € 21,00 €

Cirkulární ekonomie a ekonomika 3


Cirkularita v době energetické a bezpečnostní krize Třetí publikace o cirkulární ekonomii a ekonomice reaguje na nový vývoj a dopady posledních let na problematiku cirkulární ekonomiky. Kniha mapuje reakce průmyslových podniků a dalších podnikatelských subjektů na změny vnějších podmínek. K těm patří v první řadě cenové energetické šoky, dále pak zásadní problémy světové logistiky a tlaky na zkracování a zjednodušování produkčních řetězců. Součástí publikace je vyhodnocení vlastních výzkumů, uskutečněných v průběhu roku 2023, a sledování důsledků krizí na podnikatelskou sféru. Tlak na zavádění cirkulární ekonomiky se stupňuje nejen v Evropské unii, silný trend je i v Číně a v dalších hospodářsky silných oblastech. To se projevuje i v rozšiřujícím se prostoru výuky této tematiky na vysokých školách. Tento trend je silný celosvětově a projevuje se i v českém prostředí. Vztahy cirkulární ekonomiky a ekonomických krizí se proto stávají postupně mainstreamovými otázkami soudobé ekonomie.
U dodávateľa
16,13 € 17,92 €

Neekonomické otázky


Ekonomie dokáže přinést mnoho praktických informací, návodů a řešení pro řadu životních situací, stačí se jen správně zeptat… Co kdyby byly peníze opět kryty zlatem? Kolik mít ušetřeno na důchod? Jaké zdanění ještě vydržíme? Je třináctý plat bájná chiméra? Poznejte sílu ekonomických teorií a poznatků při zodpovězení (ne)ekonomických otázek. V knize najdete konkrétní odpovědi, a to i včetně výpočtů, kterých se od mnohých řečníků či politiků v ekonomických diskuzích nedočkáte. Nečekejte však náročné akademické čtivo, přestože i milovníci teorie si přijdou na své. Odpověďmi se prolíná současný svět konzumu, filmu, novinařiny, ale i špetky politiky. Vše dohromady utváří publikaci, která patří nejen do knihoven, ale především do našich běžných životů.
Na sklade 1Ks
13,29 € 14,77 €

A Sikeres Kereskedő - Vételi és eladási pontok, stratégiák, tőzsdepszichológia


Egy tőzsdei könyv, ami nem aranyhalat akar rád sózni, hanem felruház a horgászás képességével, ami a befektetések világában a saját kereskedési módszer kialakítását jelenti. A sikeres kereskedő című könyv részletesen bemutatja a stratégia alkotóelemeit és kialakításának lépéseit. A stratégia a tőzsdei siker egyik fontos összetevője, mely önmagában keveset ér. Az eredményt nagyban befolyásoló egyéb tényezőkről általában kevesebb szó esik, pedig a kockázatkezelés, a pozícióméretezés, valamint az érzelmek világa nagyságrendileg határozzák meg, hogy ki mit visz haza a tőzsdeparkettről. Az átfogó kiadvány utóbbiakat is részletesen tárgyalja. Az olvasó megismeri a leggyakoribb kereskedési hibákat, és támpontot kap azok elkerüléséhez. A könyv feltárja, hogy mely tényezők befolyásolják gondolkodásunkat, tetteinket és döntéshozatali folyamatainkat a tőzsdei környezetben. A sikeres kereskedő az a könyv, mely minden tőzsdézés iránt érdeklődőnek, kezdő vagy bukdácsoló kereskedőnek kötelező olvasmány.
U dodávateľa
20,03 € 22,25 €

PaM č. 4-5/2024 - Zamestnanecké benefity


Zamestnanecký benefit možno chápať ako istú formu kompenzácie či odmeny, ktorú zamestnávateľ poskytne zamestnancovi nad rámec mzdového ohodnotenia. Ktoré sú najžiadanejšie zamestnanecké benefity? Povinnosť zrážať a odvádzať za zamestnancov poistné na zdravotné poistenie a všetky druhy sociálneho poistenia má výlučne zamestnávateľ. Voči komu sú vyvodzované všetky dôsledky z nezaplateného poistného? Zabezpečovať zamestnancom vo všetkých zmenách stravovanie zodpovedajúce zásadám správnej výživy priamo na pracoviskách je základnou povinnosťou zamestnávateľa. Ktorí zamestnanci majú právo, aby im zamestnávateľ poskytoval stravovanie? Sociálny fond tvoria finančné prostriedky, ktoré sa používajú na realizáciu podnikovej sociálnej politiky v oblasti starostlivosti o zamestnancov. Ktorí zamestnávatelia sú povinní vytvárať sociálny fond a poskytovať z neho príspevok pre svojich zamestnancov? Pokiaľ má fyzická osoba príjmy zo závislej činnosti zo zahraničia, musí sa zaoberať ich zdanením aj na Slovensku, aj keď boli tieto príjmy v zahraničí zdanené. Ako si vysporiada daňovú povinnosť slovenský rezident, ktorý má príjmy zo závislej činnosti zo zahraničia? Zavedenie poplatku za rozvoj bolo pre obce na Slovensku prínosné. Na čo môžu tento poplatok obce využiť? Právo na zdravie znamená, že vlády musia vytvoriť podmienky týkajúce sa existencie a dostupnosti služieb zdravotnej starostlivosti, zdravé a bezpečné pracovné podmienky a zabezpečiť zdravé jedlo a stravu. Ako by mala byť vnímaná jej dostupnosť? Viac sa dočítate v rubrike Verejná správa. Zamestnanecké benefity Motivovanie zamestnancov však patrí k náročným a zložitým úlohám zamestnávateľa. Vyplýva to predovšetkým z hlavného dôvodu motivácie, ktorým je na jednej strane vytvoriť pracovné prostredie, v ktorom budú mať zamestnanci uspokojené svoje nároky a záujmy, čo ich bude viesť k efektívne vykonávanej práci, a na strane druhej výsledok práce zamestnancov, ktorý by mal viesť k naplneniu úloh a cieľov, požadovaných zamestnávateľom. Keď zamestnávateľ neplatí poistné Povinnosť zrážať a odvádzať za zamestnancov poistné na zdravotné poistenie a všetky druhy sociálneho poistenia má výlučne zamestnávateľ. Preto nezaplatené poistné Sociálna poisťovňa a zdravotné poisťovne vymáhajú len od zamestnávateľa, nie od jeho zamestnancov. Všetky dôsledky z nezaplateného poistného sú vyvodzované len voči zamestnávateľovi. V sociálnom poistení sa z tohto všeobecného pravidla uplatňujú dve výnimky. Podanie priznania k dani z príjmov - možnosti predĺženia lehôt Daňové subjekty majú povinnosť vysporiadať svoje povinnosti k dani z príjmov po skončení zdaňovacieho obdobia v trojmesačnej lehote. Táto základná lehota však môže byť predĺžená. Aké sú spôsoby predĺženia a povinnosti daňovníkov, pri splnení ktorých sa dosiahne korektné predĺženie lehoty na podanie daňového priznania? Stravovanie zamestnancov v pracovnom pomere Poskytovanie stravovania zamestnancom v pracovnom pomere je dané kogentnou právnou úpravou. Právna úprava pritom ustanovuje minimálnu hodnotu stravovacej poukážky. Pokiaľ zamestnávateľ nemá možnosť poskytovať svojim zamestnancom stravovanie vo svojom stravovacom zariadení, musí zabezpečiť zamestnancom stravovanie u inej právnickej osoby alebo fyzickej osoby, ktorá má oprávnenie poskytovať stravovacie služby. Ktorí zamestnanci majú právo, aby im zamestnávateľ poskytoval stravovanie? Diskriminácia zamestnanca po opätovnom návrate do zamestnania. Samotný pojem diskriminácia je definovaný v zákone č. 365/2004 Z. z. o rovnakom zaobchádzaní v niektorých oblastiach a o ochrane pred diskrimináciou, tzv. antidiskriminačný zákon. Podľa uvedeného zákona, diskriminácia je priama diskriminácia, nepriama diskriminácia, obťažovanie, sexuálne obťažovanie a neoprávnený postih. Diskriminácia je aj pokyn na diskrimináciu a nabádanie na diskrimináciu. Aký je rozdiel medzi priamou a nepriamou diskrimináciou? Platobná neschopnosť zamestnávateľa - nároky zamestnancov Trh práce je poznamenávaný viacerými vážnymi problémami. Medzi takéto radíme prípad, v ktorom sa zamestnávateľ dostáva do platobnej neschopnosti. Má to za následok, že zamestnancom reálne hrozí strata zamestnania. Z uvedeného dôvodu bolo potrebné legislatívne riešiť podporu takýchto firiem formou dávky z garančného poistenia.
Na sklade 2Ks
16,38 € 18,20 €

DUO č. 4-5/2024 - Preddavky FO, Minimálna daň PO


Preddavok je povinná platba na daň, ktorú je povinný platiť daňovník dane z príjmov v priebehu zdaňovacieho obdobia, keď ešte nie je známa skutočná výška dane za toto obdobie. Po skončení zdaňovacieho obdobia sa rozdiel medzi priznanou daňou a zaplatenými preddavkami vysporiada. Kto musí platiť preddavky a za akých podmienok? Aká výška preddavkov je stanovená pre rok 2024? Odpovede nájdete v tomto čísle mesačníka. Titul obsahuje príspevky k zmenám v právnych predpisoch z oblastí daní, účtovania a zdaňovania miezd a odvodov. Preddavky FO Minimálna daň právnickej osoby - novinky Daňový bonus Daňový bonus na hypotéky Poukazy a uplatnenie v režime DPH Registrácia skupiny v kontexte DPH Elektromobil v roku 2024 Preradenie automobilu z podnikania Automobil v podnikaní z pohľadu daňových výdavkov Časové rozlíšenie nákladov a výnosov Otázky z praxe - časové rozlíšenie nákladov a výnosov Zásady časového rozlišovania nákladov a výnosov Účtovná závierka v JU a v PU Zrážková daň športovcov Pomoc štátu pri splácaní úverov Zriadenie záložného práva z pohľadu dane Cestovné náhrady z pohľadu daňových výdavkov Mzdové zvýhodnenia Mzdy z pohľadu daňových výdavkov Nevyfakturované dodávky Prerušované odpisovanie Daňový kalendár - marec, apríl S účinnosťou od 1. januára 2024 sa zaviedol inštitút minimálnej dane pre vymedzené právnické osoby. Minimálna daň vo forme daňovej licencie bola v daňovej legislatíve upravená už v rokoch 2014 až 2017. Jej opätovné zavedenie od 1. januára 2024 je jedným z opatrení na vytvorenie predpokladov pre konsolidáciu verejných financií. Uvedená novinka sa prvýkrát použije za zdaňovacie obdobie, ktoré sa začína najskôr 1. januára 2024. Z uvedeného vyplýva, že povinnosť platiť minimálnu daň sa netýka zdaňovacieho obdobia, ktoré začalo v kalendárnom roku 2023. Povinnosť platiť minimálnu daň sa vzťahuje na všetky právnické osoby (obchodné spoločnosti, družstvá, štátne podniky, organizačné zložky zahraničnej právnickej osoby a stále prevádzkarne zahraničnej právnickej osoby), ktorých príjmy podliehajú zdaneniu na území Slovenskej republiky prostredníctvom daňového priznania.
Na sklade 2Ks
17,82 € 19,80 €

Poradca č. 9/2024 –Daňový poriadok (s komentárom)


Titul Daňový poriadok pre rok 2024 obsahuje novelizované úplné znenie zákony s komentárom. V novele Daňového poriadku dochádza k úprave druhej šance pri sankciách. Nakoľko sa sankcie ukladajú za porušenie ustanovení zákona, nie je možné stanoviť počty daňových subjektov, ktorých sa úprava dotkne, pretože nie je možné predvídať správanie daňových subjektov. Zavedenie systému tzv. „druhej šance“ znamená, že daňový úrad a colný úrad pri prvom zistení porušenia zákona pokutu, ktorú je možné určiť v rámci intervalového rozpätia, neuloží, ale vyzve na splnenie povinnosti, a ak bola povinnosť splnená oneskorene, upozorní daňový subjekt, že pri ďalšom porušení mu už bude uložená pokuta.
Na sklade 4Ks
9,66 € 11,50 €

Mzdárske zákony 2024


Mzdárske zákony 2023 obsahuje okrem zákonov aj rozsiahly komentár k legislatívnym zmenám od RNDr. Jozefa Mihála a zoznam mzdových veličín pre rok 2023. Zákony: Zákon o dani z príjmov, Zákon o sociálnom poistení , Zákon o zdravotnom poistení, Zákon o sociálnom fonde, Zákonník práce, Zákon o nelegálnej práci, Zákon o cestovných náhradách, Zákon o minimálnej mzde.
U dodávateľa
13,50 € 15,00 €

Daňové zákony 2024 pre účtovníkov


Daňové zákony pre účtovníkov 2023 v kvalitnom časopiseckom prevedení obsahuje daňové a účtovné zákony. Ročenka prináša aj rešerš zmien v dani z príjmov, DPH, Zákone o účtovníctve a Daňovom poriadku. Daňové zákony: Zákon o dani z príjmov, Zákon o dani z pridanej hodnoty, Daňový poriadok , Zákon o dani z motorových vozidiel, Zákon o cestovných náhradách ÚČTOVNÉ ZÁKONY: Zákon o účtovníctve, Postupy účtovania v podvojnom účtovníctve, Postupy účtovania v jednoduchom účtovníctve, Opatrenia o zostavení účtovnej závierky pre mikro, malé, veľké účtovné jednotky a subjekty verejného záujmu.
U dodávateľa
10,35 € 11,50 €

Správa a řízení obchodní korporace v hrozícím úpadku


Publikace systematicky zkoumá, jaký vliv může mít postupné zhoršování ekonomického a finančního stavu obchodní korporace na podobu a rozsah povinností klíčových subjektů participujících na obchodní společnosti. Stěžejním tématem je pak rozbor povinností členů statutárních orgánů v období hrozícího úpadku, jakožto specifické fáze života společnosti, která – s ohledem na přirozené lidské tendence k oportunistickému jednání – představuje významnou výzvu pro právní řád, judikaturu i právní teorii. V rozsahu hlavních témat pak publikace poskytuje rovněž pohled za hranice naší právní jurisdikce, a to porovnáním s přístupy a řešeními ve Spojených státech amerických, Německu a Spojeném království.
U dodávateľa
23,27 € 25,85 €

Daňový sprievodca 2024 s komentárom


Publikácia obsahuje: Daňové zákony: 1.Zákon o dani z príjmov 2.Zákon o DPH 3.Zákon o používaní elektronickej registračnej pokladnice 4.Zákon o miestnych daniach a miestnom poplatku + daň z nehnuteľností 5.Zákon o dani z motorových vozidiel 6.Zákon o správe daní a poplatkov Postupy účtovania: 1.Postupy účtovania - jednoduché účtovníctvo 2.Postupy účtovania - podvojné účtovníctvo 3.Opatrenie o zostavení účtovnej závierky pre mikro účtovné jednotky 4.Opatrenie o zostavení účtovnej závierky pre malé účtovné jednotky 5.Opatrenie o zostavení účtovnej závierky pre veľké účtovné jednotky a subjekty verejného záujmu Bonus: 1.Zákon o účtovníctve 2.Zákon o cestovných náhradách 3.Zákon o obmedzení platieb v hotovosti 4.Informácie o účtoch Sociálnej poisťovne a zdravotných poisťovní
Na sklade > 5Ks
10,12 € 11,90 €

The Friction Project


The definitive guide to eliminating the forces that make it harder, more complicated, or downright impossible to get things done in organizations. Find out why Adam Grant says "If every leader took the ideas in this book seriously, the world would be a less miserable, more productive place." Every organization is plagued by destructive friction. Yet some forms of friction are incredibly useful, and leaders who attempt to improve workplace efficiency often make things even worse. Drawing from seven years of hands-on research, The Friction Project by bestselling authors Robert I. Sutton and Huggy Rao teaches readers how to become "friction fixers." Sutton and Rao kick off the book by unpacking how skilled friction fixers think and act like trustees of others' time. They provide friction forensics to help readers identify where to avert and repair bad organizational friction and where to maintain and inject good friction. Then their help pyramid shows how friction fixers do their work, from reframing friction troubles they can't fix right now, so they feel less threatening, to designing and repairing organizations. The heart of the book digs into the causes and solutions for five of the most common and damaging friction troubles: oblivious leaders, addition sickness, broken connections, jargon monoxide, and fast and frenzied people and teams. Sound familiar? Sutton and Rao are here to help. They wrap things up with lessons for leading your own friction project, including linking little things to big things; the power of civility, caring, and love for propelling designs and repairs; and embracing the mess that is an inevitable part of the process (while still trying to clean it up).
U dodávateľa
19,76 € 21,95 €

Hegarty on Advertising


A revised and expanded edition of the book described by Books Monthly as 'an absolute gem. A bible, in fact'. If the future is going to be creative, then Hegarty on Advertising points you in the right direction. Written by one of the world's legendary advertising men, this best-selling book contains five decades' worth of wisdom from the man behind hugely influential campaigns for brands such as Levi's, Audi, Boddingtons and Lynx. In this new and improved edition John Hegarty reveals what lies behind a great idea and effective advertising, the ingredients of a successful brand, the right way and the wrong way to run and launch an advertising agency, why you should always question the brief, the art of pitching to a potential client, the central role of storytelling in advertising, the impact of new technology in a rapidly evolving industry, and the importance of dealing with succession. And if that isn't enough, read the final chapters on winemaking and The Garage Soho, a startup incubator that he has co-founded, to find out what happens when an advertising man becomes the client and has ideas sold to him. Both a credo for creativity and a brilliantly entertaining memoir, Hegarty on Advertising provides unparalleled industry insight through stories and anecdotes about the agencies in which Hegarty has played a vital role and the many characters with whom he has worked along the way. Packed with straight-down-the-line, generous, engaging and witty advice, it will be of immense appeal across the whole creative spectrum, from those who want to work in advertising to chief executives who understand the power and value of ideas that sell.
U dodávateľa
19,76 € 21,95 €

The Happy Index


Discover the secrets of upside-down management and doing the right thing with James Timpson's The Happy Index. With over 2,000 locations across the UK and overseeing multiple operations daily for the past two decades, it's fair to say that the CEO of the family-owned Timpson business knows a thing or two about running a successful company. What makes James Timpson's approach to collaboration, profit and success is simple: let the people you hire run your business. That might seem like a simple concept to a CEO, manager or director but if you think about the hundreds of meetings, hours lost from your day by responding to emails, signing off on projects and more, you will notice that you are still working in a traditional, top-down mindset. Doing this means the team you work with only see themselves as a cog in the machine instead of the trusted, valued colleagues that they are. The Happy Index is structured into lessons that will equip you and the people you work with, with the tools and tactics to re-evaluate the ways you manage your business. Offering insight into the ways in which James has overseen the family business, he firmly believes that you will see the benefits of working with an upside-down mindset, not only for financial success but also your team's wellbeing and happiness. Really, though, it's easy. Turn up on time. Trust your team. Do your work.
U dodávateľa
17,96 € 19,95 €

Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.

Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.

V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.

Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.