Formát

Veková kategória

Audioknihy - Fejtóny, rozhovory, reportáže strana 1 z 1

Vrah je v každém z nás 2 (audiokniha)

Zločin nikdy nespí a teď přinese řadu bezesných nocí i vám! Elitní detektiv z pražské mordparty Jan Štoček opět zapátral v paměti a vytáhl na světlo světa další zásadní případy své kriminalistické kariéry. Spolu s Lucií Bechynkovou, zakladatelkou oceňovaného podcastu Opravdové zločiny, vás zavede přímo na místo činu. Jak probíhalo vyšetřování mediálně známých případů a co šokuje i otrlého kriminalistu? To a mnoho dalšího zjistíte ve strhujícím vyprávění o všech podobách policejní práce.
Predpredaj
17,57 € 18,49 €

ABBA za železnou oponou

Audiokniha ABBA za železnou oponou, kterou napsali Miroslav Graclík a Richard Pachman. Audioniha ABBA za železnou oponou vychází k 50. výročí vítězství skupiny ABBA na Velké ceně Eurovize v dubnu 1974 s písní Waterloo a popisuje příběh skupiny očima fanouška (skladatele, zpěváka a spisovatele Richarda Pachmana), kterému ABBA vstoupila do života v roce 1974 a doprovází ho dodnes. Absurdní zákazy socialistického režimu, stažení už vylisovaného a do prodejen rozvezeného alba skupiny z trhu, vtipně přeložené názvy písní na československých vydáních jejich desek, nečekané Richardovo setkání s Abbou v Londýně při jejím návratu na scénu v roce 2022 i exkluzivní materiál přímo od členů skupiny – to vše plus rozhovory s těmi, kteří v 70. a 80. letech jejich písně zpívali v českých a slovenských verzích.
Na stiahnutie
9,12 €

Kriminální příběhy osmdesátých let

Audiokniha Kriminální příběhy osmdesátých let, kterou napsal I. M. Jedlička. Deset povídek o skutečných zločinech, které vyšetřovali špičkoví českoslovenští kriminalisté Oblíbený žánr „true crime“ se věnuje opravdovým kriminálním případům a popisuje policejní pátrání podle vyprávění reálných detektivů. Napínavé a čtivé texty spisovatele a reportéra I. M. Jedličky patří již dlouhá léta k nejznámějším dílům tohoto literárního stylu u nás.
Na stiahnutie
7,66 €

Zpověď farářky (audiokniha)

Faráři i farářky jsou neustále připraveni naslouchat ostatním. Co se ale děje v jejich duši? Martina Viktorie Kopecká dává v nebývale otevřené zpovědi nahlédnout do svého vnitřního světa. Co si myslí o celibátu a založení rodiny? Jak vnímá vážné nemoci a odcházení farníků? Je ze služby někdy unavená? A jaké podoby může mít duchovní praxe v době zaměřené na výkon a hmotné statky? Sbírku nadčasových úvah doplňují rozhovory, v nichž nejznámější česká farářka vůbec poprvé promlouvá i o nečekaných tématech.
Na sklade 1Ks
15,67 € 16,49 €

Evropa, náš domov: Od vylodění v Normandii po válku na Ukrajině

Audiokniha Evropa, náš domov: Od vylodění v Normandii po válku na Ukrajině, kterou napsal Timothy Garton Ash a načetl Pavel Soukup. Barbarskou světovou válkou pobořená, pak dlouho rozdělená a zadrátovaná, vždy rozdrobená a s nejasnou východní hranicí, nicméně proto ochotná propojit to, co je očividně vlastností celku. Místy rozhádaná, demograficky nevyvážená a populisty demolovaná, až se o ni bojíme. Taková je Evropa, jak ji znají generace, které jsou v ní doma.
Na stiahnutie
18,21 €

Největší záhady zločinu

Audiokniha Největší záhady zločinu, kterou napsal Jaroslav V. Mareš. Podívejte se na nejznámější nevyřešené kriminální případy pohledem nezávislého vyšetřovatele a rozluštěte největší záhady zločinu. Populární badatel a reportér Jaroslav V. Mareš rozkrývá proslulé případy, které otřásly naší společností.
Na stiahnutie
14,62 €

Novinářem v Číně 2 - audiokniha

Ponořte se do víru zážitků asijské dekády Tomáše Etzlera, vydala by na několik lidských životů. Jak vývoj Číny ovlivnila politika jednoho dítěte? Jaké je zde postavení žen? Jaký byl laureát Nobelovy ceny Liou Siao-po, nejznámější čínský disident? Máme se bát rozpínavosti Číny? Podařilo se udělat z ostrova Chaj-nan Havaj východu? Jak vznikal Etzlerův dokumentární film Nebe? Nahlédněte do života běžných Číňanů i života zahraničního novináře, který přinášel zpravodajství z totalitní země.
U dodávateľa
18,99 € 19,99 €

Vrah je v každém z nás - audiokniha

Legendární detektiv pražské mordparty Jan Štoček stojí za vyřešením zásadních tuzemských kriminálních případů, mezi které patří sériový vrah Ivan Roubal nebo Orlické vraždy. V otevřeném rozhovoru ho vyzpovídala Lucie Bechynková, zločinožroutka a zakladatelka podcastu Opravdové zločiny. Nahlédněte do zákulisí vyšetřování vražd, které Štoček popisuje velmi osobitým stylem – v některých pasážích se vám bude tajit dech, v jiných se možná neubráníte smíchu.
U dodávateľa
17,57 € 18,49 €

Vrah je v každém z nás

Audiokniha Vrah je v každém z nás, kterou napsali Lucie Bechynková a Jan Štoček. Legendární detektiv pražské mordparty Jan Štoček stojí za vyřešením zásadních tuzemských kriminálních případů, mezi které patří sériový vrah Ivan Roubal nebo Orlické vraždy. V otevřeném rozhovoru ho vyzpovídala Lucie Bechynková, zločinožroutka a zakladatelka podcastu Opravdové zločiny. Nahlédněte do zákulisí vyšetřování vražd…
Na stiahnutie
14,62 €

Zločin jak ho pamatuju - Audiokniha CD

Devadesátá léta byla nejen dobou nadějných vyhlídek svobodné společnosti, ale i úrodným podhoubím organizovaného zločinu. Investigativní novinář Josef Klíma osobně poznal jeho aktéry – majitele Discolandu Silvie Ivana Jonáka, technologa orlických vražd Karla Kopáče, hlavy podsvětí Radovana Krejčíře či Františka Mrázka, vrahy Ivana Roubala i Jiřího Kajínka. Jak organizovaný zločin ovlivňoval polistopadovou politiku? A jak se postupně měnil v nebezpečnou realitu? Josef Klíma se snaží najít odpovědi společně s bývalými policisty, advokáty i pracovníky v tajných službách. Na závěr autor klade otázku, zda se ti, kdo dnes využívají zločinné praktiky, neskrývají pod maskou mocných oligarchů. Interpret: Vladimír Kroc
U dodávateľa
15,98 € 16,82 €

Josef Mareš: Moje případy z 1. oddělení - audiokniha

Pozor, začíná výslech! Odpovídat bude Josef Mareš, nejznámější český kriminalista, bývalý šéf pražské mordparty, autor seriálů Devadesátky a Případy 1. oddělení. Vyřešil stovky vražd a teď vypráví o vrazích, obětech i nejzajímavějších případech. Zároveň vás vezme do zákulisí práce vyšetřovatele. Jak se proti zločincům sbírají důkazy? Jak probíhají výslechy a co všechno se při nich může stát? Kdy mu šlo o život a jak se vyrovnával se zlem, které viděl? Mareš strávil u policie téměř třicet let a zažil i divoká devadesátá léta. Byl u vytahování sudů z Orlické přehrady, mluvil s tak otrlými lidmi, jako byli Jonák, Mrázek či Roubal, a vyšetřoval několik přestřelek, do kterých byla zapletena mafie. Mezi jeho nejznámější případy z novější doby pak patří pražský taxivrah, pátrání po zmizelé Aničce či vražda novináře Michala Velíška. Vraždí muži jinak než ženy? Kam zabijáci ukrývají mrtvoly? Kterých pachatelů mu bylo líto? Proč se k některým choval hezky, a dokonce jim vařil kafe, i když jimi pohrdal? A proč některé odsouzené i po letech navštěvuje ve vězení? Milovníci kriminálních příběhů dostávají do rukou autentickou výpověď muže, který zná pozadí zločinu jako málokdo. Otázky kladl Martin Moravec, jehož knižní rozhovory s neurochirurgem Vladimírem Benešem a pilotem Davidem Heclem se staly bestsellery.
U dodávateľa
15,58 € 16,40 €

Jak nakrmit diktátora - audiokniha

Enver Hodža (Albánie), Pol Pot (Kambodža), Saddám Husajn (Irák), Idi Amin (Uganda) a Fidel Castro (Kuba) očima jejich osobních kuchařů. Pikantní kulinářský cestopis, který obsahuje pasáže jako z Faulknera, ale i epizody komické nebo natolik plné intrik a zrady, že by mohl nést název S Machiavellim v kuchyni. Lidský život je spjat s jídlem. Každý musí jíst, ať jde o běžného člověka, krále či prezidenta. Anebo diktátora. Ani revoluce se nedají dělat s prázdným žaludkem. Witolda Szabłowského napadla otázka, jak se stravovali nejhorší diktátoři 20. století v době, kdy utlačovali a masakrovali obyvatele vlastních zemí. Přitažlivá kniha, ze které vám bude běhat mráz po zádech.
Na sklade 2Ks
19,89 € 20,94 €

Vrah je v každém z nás 2

Audiokniha Vrah je v každém z nás 2, kterou napsali Lucie Bechynková a Jan Štoček. Elitní detektiv z pražské mordparty Jan Štoček opět zapátral v paměti a vytáhl na světlo světa další zásadní případy své kriminalistické kariéry. Spolu s Lucií Bechynkovou, zakladatelkou oceňovaného podcastu Opravdové zločiny, vás zavede přímo na místo činu. Jak probíhalo vyšetřování mediálně známých případů a co šokuje i otrlého kriminalistu?
Predaj skončil
14,62 €