! Doprava ZADARMO už od 20 € !

Jazyk


Hodnotenie


Väzba


E-knihy - Pedagogika strana 1 z 17

Stovky e-kníh v slovenčine a cudzích jazykoch vo formátoch EPUB, MOBI a PDF.

Premena školy: Návod na použitie


Jedným z kľúčových problémom, ktorým čelíme na Slovensku, sú zaužívané negatívne stereotypy, nedostatočná objektívna informovanosť spoločnosti, predsudky a z nich vyplývajúca intolerancia časti obyvateľstva k sociálne a zdravotne znevýhodneným deťom a žiakom. Súčasný vyučovací proces na Slovensku je, podľa modernejších kritérií vo svete, veľmi málo adaptabilný, nepružne reaguje na rýchle zmeny, nevie ich predvídať. V nadväznosti na medzinárodné snahy podporiť inkluzívne vzdelávanie je žiaduce, aby sa identifikovali edukačné stratégie, ktoré majú potenciál pre stimuláciu každého žiaka. Chceme preto ponúknuť školám návod na použitie pri ich iniciatíve zmeniť svoju školu na školu 21. storočia. Kniha približuje (najmä manažmentu škôl) systém, ktorý je overený, zaužívaný a preukázateľne dosahuje pozitívne výsledky. Úspešné edukačné stratégie pozostávajú zo siedmich oblastí. Ich komplexným implementovaním je možné časom (cca po 2 rokoch) dosiahnuť zmeny tak, že sa škola stane atraktívnou pre svojich žiakov, ich rodičov a celú komunitu. Výhody: - Prezentuje úspešné vzdelávacie stratégie, ktoré sú účinné bez ohľadu na kontext, a preto sú prenosné do iných/všetkých škôl a komunít na zlepšenie edukačných výsledkov a pravej sociálnej inklúzie. - Čitateľom predstavuje model edukačných stratégií – výsledok výskumného projektu Includ-Ed, ktorý bol Európskou komisiou zaradený do zoznamu 10 najlepších výskumných projektov s najväčším spoločenským a politickým vplyvom v Európe. - Obsahuje aj prezentáciu konkrétnych krokov, postupov, ktoré môžu prispieť k zmene školy v prospech školy inkluzívnej. - Ponúka argumenty, že zmena je možná kdekoľvek a zadarmo, a na vedeckých dôkazoch založené stratégie, ktoré pripravili odborníci z pedagogiky, psychológie, antropológie, sociológie... Stačí mať len sen. - Ponúka námety na zlepšenie danej situácie, návod, ako spraviť školu snov; všetkým z komunity školy dáva príležitosť zmeniť ju na školu úspešných žiakov, spokojných a pokojných rodičov a učiteľov.
Na stiahnutie
15,49 €

Psychohygiena učiteľa v kocke


Každodenná prax učiteľov, vychovávateľov, pedagógov, pedagogických asistentov, ale aj iných odborníkov v školskom prostredí si vyžaduje obrovské vypätie a aktiváciu psychických síl. Preto, je veľmi dôležité naučiť sa tieto psychické sily načerpávať, aby nevznikol syndróm vyhorenia. Brožúra ponúka základný prehľad a oboznámenie sa s témami týkajúcimi sa starostlivosti o mentálne zdravie pedagógov pôsobiacich v edukačnom prostredí v rámci výchovno-vzdelávacieho procesu. Oboznámi s rizikami, ktoré so sebou pedagogická profesia prináša a tiež obsahuje niektoré profylaktické, preventívne, ale aj intervenčné možnosti, ktoré sú nevyhnutnou súčasťou psychohygienickej starostlivosti v pomáhajúcich profesiách. Ponúka základnú orientáciu nielen v dôsledkoch, ktoré so sebou dlhodobo zanedbávaná starostlivosť o vlastné duševné zdravie prináša, ale informuje aj o konkrétnych psychohygienických možnostiach, ako si udržať a posilniť vlastné (nielen) duševné zdravie. Informuje o tom, ktoré kroky často vedú k syndrómu vyhorenia, resp. na čo si dávať pozor, ak chceme dlhodobo „horieť, ale nevyhorieť“. Výhody: - Brožúra stručne, zrozumiteľne a v kocke priblížuje problematiku psychohygieny v kontexte pomáhajúcich profesií – špeciálne s akcentom na pedagogickú obec a prostredie školstva. - Okrem vedeckých poznatkov a argumentov, ktorú táto publikácia ponúka, je snahou zrozumiteľne odborným jazykom, priblížiť jednotlivé témy aj v ich praktickej rovine. - Na viacerých miestach čitateľ nájde rôzne tipy a odporúčania do pedagogickej praxe.
Na stiahnutie
15,49 €

dostupné aj ako:

CARPE DIEM...ale bez stresu


Okrem teoretických reflexií problematiky záťaže a stresu či analýzy vybraných koncepcií záťaže a stresu, brožúra popisuje, ako stres vzniká, ako sa prejavuje a k čomu slúži, hlbšie analyzuje príčiny stresu a jeho dôsledky na zdravie človeka a jeho duševný život. Náležitú pozornosť tiež autorky venujú zvládaniu záťaže, pričom charakterizujú adaptačný proces a obranné mechanizmy, ako aj dve základné podoby zvládania záťaže: zvládacie štýly, dopingové stratégie a taktiež ponúkajú vybrané relaxačné techniky. Neoddeliteľnou súčasťou brožúry je aj ukážka vzdelávacieho programu „Carpe diem... ale bez stresu“, ktorý pozostáva zo siedmich na seba nadväzujúcich častí. Kľúčovými v obsahu sú praktické cvičenia a aktivity vychádzajúce z teoretických východísk psychologických disciplín, ekológie a kognitívno-behaviorálneho prístupu, prostredníctvom ktorých je možné krok za krokom nachádzať odpoveď na to, čo stres v našom živote vyvoláva, čo ho udržiava, aké má následky a ako ho zvládať v rozumných medziach nášho života. Každá kapitola ponúka užitočné odporúčania, dotazníky či cvičenia, ktoré umožňujú interaktívne pracovať s informáciami a poznatkami v texte jednotlivých kapitol.
Na stiahnutie
22,99 €

Zdravé telo


Pohyb je základom nášho každodenného života a najmä u detí predškolského a mladšieho školského veku zohráva nezastupiteľnú úlohu. V súčasnom, prevažne sedavom spôsobe života mu nedávame taký priestor, aký by si zaslúžil. Pohyb a pohybová aktivita by mali byť rovnako dôležité ako správne stravovanie alebo rozvoj rozumových funkcii, a v prípade raného veku sú to práve rodičia a učitelia materských a základných škôl, ktorí vedia ponúknuť dostatočne podnetne prostredie na optimálny pohybový rozvoj detí. S týmto zámerom vznikla komplexná pomôcka, v ktorej sú popísané a zobrazené cviky zamerané na posilnenie, natiahnutie a uvoľnenie rôznych svalových skupín. Kniha je zameraná na stručné predstavenie dôležitosti pohybu pre deti, súčasný stav pohybového rozvoja vrátane telesnej zdatnosti a pohybovej výkonnosti. Súčasne sa venuje niektorým základným anatomickým a fyziologických špecifikám, ktoré treba brať do úvahy pri realizácii pohybového programu v rôznych vekových kategóriách. Dôležitá je druhá časť, ktorá sa venujeme praktickým návodom a ukážkam cvičení, ktoré možno realizovať v domácom, ako i školskom prostredí, bez nevyhnutnosti zabezpečenia náročného priestorového alebo materiálneho vybavenia.
Na stiahnutie
15,49 €

dostupné aj ako:

Hodnotenie žiakov základnej školy


Brožúra sa zameriava na 3 oblasti hodnotenia: - alternatívne hodnotenie, - formatívne hodnotenie, - slovné hodnotenie. Brožúra popisuje klasické a alternatívne formy hodnotenia, ktoré sú využiteľné v základnej škole. Prináša ukážky a spôsoby alternatívneho hodnotenia a možnosti, ako s nimi môže učiteľ pracovať. Cieľom brožúry je vymedziť formatívne hodnotenie v našom vzdelávacom systéme, vysvetliť nevyhnutnosť formulovania cieľov a kritérií v súvislosti s princípmi realizovania korektnej spätnej väzby. Súčasťou textu sú aj príklady a ukážky metód a techník formatívneho hodnotenia, ktoré môžu učitelia aplikovať v svojej praxi. Uvedený spôsob hodnotenia je zameraný na celostný rozvoj osobnosti žiaka, jeho vedomostnej stránky, emocionality a pozitívne vzťahy nielen rovesnícke, ale aj medzi učiteľom a žiakom. Ďalej sa v brožúre venujeme slovnému hodnoteniu, jeho výhodám a nevýhodám, postaveniu slovného hodnotenia v súčasnom systéme vzdelávania žiakov. Cieľom je nielen v teoretickej rovine vysvetľovať dôležitosť využívania slovného hodnotenia v praxi, ale priniesť aj konkrétne príklady jeho aplikácie v rôznych vyučovacích predmetoch. Nie každé slovné hodnotenie je pre žiakov podporujúce a formatívne, preto existuje viacero dôvodov, pre ktoré sa treba slovnému hodnoteniu žiakov venovať dôslednejšie. Obsahom tejto časti sú odporúčania učiteľom, ako využívať slovné hodnotenie vo vyučovacom procese, a tým pomôcť žiakom zlepšovať sa, motivovať ich k učeniu, a pod. Výhody brožúry: - konkrétne príklady a ukážky alternatívnych foriem hodnotenia ako napr. hodnotenie výkonnosti, sebahodnotenie a hodnotenie rovesníkmi, portfólio, diagnostický strom, štruktúrovaná mriežka a pod., - aktuálny stav hodnotenia podľa legislatívy a najnovších odporúčaní ministerstva školstva, - ukážky slovného hodnotenia v písomnej a slovnej forme, zásady a tipy na vypracovanie slovného hodnotenia, ktoré môže učiteľ použiť.
Na stiahnutie
15,49 €

Práca v rôznorodej triede


Autorka – špeciálna pedagogička – ponúka mnohé možnosti podpory pre učiteľa a žiakov v heterogénnej triede pri snahe o optimálnu edukáciu všetkých zúčastnených. Objasňuje základné pojmy a terminológiu, opisuje metódy, ktoré môže učiteľ aplikovať v bežnom vyučovacom procese (nielen) so žiakmi so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami. Venuje sa jednotlivým prejavom vývinových porúch učenia naprieč hlavnými vyučovacími predmetmi a konkrétnej podpore v škole, ako aj v domácom prostredí. Predstavuje zásady a inšpiratívne prístupy vo vzťahu k žiakom s problémovým správaním, s nadaním, s poruchou autistického spektra. Zoznamuje čitateľa s možnosťami spolupráce školy s rodinou ako bežnej súčasti vytvárania podmienok na vzdelávanie všetkým žiakom a v neposlednom rade s technikami evalvácie výsledkov práce v rôznorodej triede. Súčasné trendy vo výchove a vzdelávaní, ktoré reflektuje aj aktuálna legislatíva, majú za cieľ naplniť potreby edukácie, ktorá bude inkluzívna, čiže vzdelávať žiakov v podmienkach inklúzie. Zjednodušene povedané, žiak by už nemusel odchádzať zo svojej pôvodnej školy kvôli svojim ŠVVP, ale škola by mala vytvorené podmienky, ktoré dokážu reflektovať na jeho aktuálne potreby. Výhody: - Brožúra pomôže vytvoriť škole, resp. pedagógovi najefektívnejšiu stratégiu zahŕňajúcu celý súbor postupov smerujúcich k eliminácii oslabení žiaka so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami v bežnom školskom prostredí. - Prináša postupy, ako identifikovať a spoznať špeciálne výchovno-vzdelávacie potreby žiaka a poskytnúť mu adekvátnu formu podpory na úrovni učiteľ/žiak. - Približuje čitateľovi možnosti a zmysel evalvácie svojej práce a práce tímu.
Na stiahnutie
15,49 €

Sebahodnotenie digitálnej pripravenosti škôl


Novela školského zákona prináša novinku v monitorovaní kvality školy. Určuje, že účasť školy na monitorovaní kvality je povinná. Preto prinášame pomôcku pre školy na sebahodnotenie škôl, ktoré má vplyv na kvalitu školy. Kvalita škôl je bezpochyby častou témou všetkých aktérov vo vzdelávaní. Táto brožúra ponúka bližší pohľad na jeden z indikátorov kvality, a tým je sebahodnotenie. Poukazuje na to, prečo je dobré vedieť, či je Vaša škola pripravená na digitálnu dobu. Vysvetľuje pojmy ako je interná a externé evaluácia školy, kritériá internej evaluácie školy, využitie jej výsledkov a rozvoj. Ponúka školám pohľad na rôzne možnosti využitia výsledkov sebahodnotenia zameraného na zistenie stavu používania technológií v škole a ako s nimi ďalej pracovať. Školy tu nájdu informácie o podporných opatreniach a prostriedkoch, ktoré sú pre interných hodnotiteľov dostupné. Brožúra ponúka prehľad sebahodnotenia digitálnej pripravenosti škôl aj z pohľadu Európskej únie. Predstavuje i nový nástroj EU – SELFIE (nástroj na sebahodnotenie digitálnej pripravenosti škôl) a popisuje jeho využitie v EU i na Slovensku.
Na stiahnutie
15,49 €

Vzdelávacia politika a kultúra


Akási malá mapa či mozaika zdrojov a dôsledkov vzdelávacej politiky tak, ako ju autor zo svojho pohľadu zachytával posledné roky a ako o nej písal smerom k širokej verejnosti v novinových článkoch či rozhovoroch pre viaceré denníky a iné médiá. Kniha zachytáva rôzne roviny a úrovne vzdelávacieho systému, takpovediac od jasličiek až po vysoké školy, pretože ide o spojené nádoby, ktoré by mali byť zastrešené súdržnou vzdelávacou politikou celého systému. To sa u nás akosi nedeje, vzdelávacia politika je dodnes rozbitá a rozpačitá, takže systém nefunguje v súvislostiach a v celku. Príbeh textov sa začína rokom 2016, keď sa na stole objavil ďalší z pokusov o reformu školstva v Slovenskej republike v podobe projektu Učiace sa Slovensko. Pokračuje cez rôzne epizódy v ďalších rokoch až po pandémiu a otázky, ktoré táto situácia nastolila ako podnety k zmenám vzdelávacieho systému. Časovo sa končí tam, kde Európu zasiahla vojna na Ukrajine a keď sa možno vynoria úplne nové otázky a iné pohľady na to, čo sa pre vzdelávaciu politiku stane podstatné. A hoci sme s úmyslami zmeniť vzdelávací systém podľa nových pravidiel od roku 2020 zase na ďalšej novej ceste, nedokážeme ani teraz predvídať, ako a kam povedie. No kniha nie je len o Slovensku a o slovenskej vzdelávacej politike. Má aj mierne exotickú príchuť a zafarbenie. Lebo to časové obdobie, ktoré zachytáva, bolo pre autora spojené aj s priamym a dlhým stretom so vzdelávacími systémami a kultúrami krajín juhovýchodnej Ázie, konkrétne Indonézie a Nepálu.
Na stiahnutie
10,59 €

dostupné aj ako:

Líný učitel


Kniha obsahuje to nejdůležitější a nejpraktičtější z celé vzdělávací strategie Líněho učitele. Jedná se o soubor textů ze tří dílů Liných učitelů, které postupně vyšly s podtituly Jak učit dobře a efektivně, Cesta pedagogického hrdiny a Kompas moderního učitele. Nejdůležitější myšlenky navíc pro české čtenáře doplnil i o části z aktuálně připravované knihy Liný učitel: vše o školním hodnocení. Věří, že učitelé na Slovensku najdou inspiraci, která pomůže obohatit jejich učitelskou filozofii a doplnit pedagogické nástroje.
Na stiahnutie
15,49 €

dostupné aj ako:

Školský digitálny koordinátor


MŠVVaŠ SR zaviedlo pozíciu školský digitálny koordinátor ako špecialistu vo výchove a vzdelávaní v súlade so zákonom o pedagogických zamestnancoch a odborných zamestnancoch (koordinátorov pre informatizáciu a vzdelávanie prostredníctvom IKT v zmysle § 38, ods. 3c zákona 138/2019 Z. z.), aby sa stali inovačnou silou v školách, kde budú realizovať digitálnu transformáciu školy, vzdelávať svojich kolegov a uskutočňovať transformáciu školy. Požiadavky na rozvoj digitálnych zručností a kompetencií žiakov s ohľadom na život a prácu v digitálnej spoločnosti kladú zvýšené požiadavky aj na digitálne kompetencie učiteľov, ktoré sú obsiahnuté v Európskom rámci digitálnych kompetencií pedagógov DigCompEdu. Celkovo ide o dvadsaťdva kompetencií učiteľov v oblasti využívania digitálnych technológií zaradených do šiestich oblastí – profesijné zapojenie, digitálne zdroje, výučba, digitálne hodnotenie, podpora žiakov, podpora digitálnych kompetencií žiakov, ktoré sú podrobnejšie rozpracované v teoretickej časti brožúry. Obsahom brožúry Školský digitálny koordinátor sú teoretické informácie vyplývajúce z európskeho dokumentu o digitálnej transformácii s názvom Akčný plán digitálneho vzdelávania, ktorý vydala Európska komisia v septembri 2020. Jeho hlavným cieľom je podpora využívania technológií vo vzdelávaní a rozvoj digitálnych kompetencií v krajinách EÚ. Dozviete sa tiež informácie týkajúce sa národného projektu IT Akadémia – vzdelávanie pre 21. storočie, v rámci ktorého boli vytvorené metodiky, príručky a ostatný vzdelávací obsah. Projekt poskytuje učiteľom vzdelávanie nielen na podporu vedomostí a zručností, ale aj na rozvoj kompetencií pre 21. storočie rozvoj trinástich profesijných kompetencií potrebných na zvyšovanie digitálnych kompetencií u žiakov. Z pozície školský digitálny koordinátor vyplývajú povinnosti a kompetencie zamerané na podporu a zlepšovanie digitálnych kompetencií učiteľov a žiakov na školách. Školský digitálny koordinátor rozumie znakom digitálnej školy ako vzdelávacieho prostredia a vníma väzby medzi pedagogickými postupmi a fyzickým aj virtuálnym vzdelávacím prostredím. Má prehľad o dostupných digitálnych technológiách pre vzdelávanie v rôznych predmetoch a na rôznych stupňoch vzdelávania, čím poskytuje kvalifikovanú odbornú aj metodickú podporu vedeniu školy aj jednotlivým učiteľom pri výbere vhodných nástrojov a didaktických postupov a v spolupráci so správcom siete na škole rieši praktické problémy učiteľov a vedenia s používaním digitálnych technológií. V brožúre Školský digitálny koordinátor sú uvedené teoretické informácie a metodicko-aplikačné usmernenia pre učiteľov informatiky a pre digitálnych koordinátorov na školách aj na tieto témy: • Digitálne zdroje a nástroje pre učiteľov, • Centrálne úložisko digitálneho edukačného obsahu, • Možnosti vytvárania vlastných digitálnych edukačných materiálov, • Formatívne hodnotenie a monitorovanie práce žiakov, • Edukačné počítačové hry, • Tvorba žiackych projektov s využitím digitálnych technológií, • Vytváranie digitálnych portfólií žiakov a iné...
Na stiahnutie
15,49 €

V jádru dobří


Autorku této knihy nazval TIME Magazine „zaříkávačkou dětí pro mileniály“ - na svém obrovsky populárním profilu „doktorka Becky“ promlouvá ke generaci rodičů, jimž nevyhovují klasické behaviorální metody ani výchovné rady, které buď nefungují, nebo se při jejich praktikování zkrátka necítí dobře. V knize představuje snadno realizovatelné strategie, které rodičům v nejtypičtějších problematických situacích pomohou přejít od nejistoty a sebeobviňování k sebedůvěře a pevnému vedení.
Na stiahnutie
15,64 €

Jak se učí poezie


Jak učitelé a žáci přistupují k poezii? Kniha vychází z dat získaných pozorováním a nahrávkami výuky na základních a středních školách. V bohatě rozvrstveném materiálu jsou popsány různé typy mluvených projevů, které pronášejí učitelé a žáci, když hodnotí poezii a tvoří její metatextový obraz: na jedné straně jsou mytizující soudy, mnohdy vyvolané potřebou vytvořit představu o jasné kategorizaci literární produkce, na straně druhé se ocitají výroky, které rozrušují tyto vžité představy a v posuzování básnických textů připouštějí nesnadnou a nesamozřejmou uchopitelnost jejich významu.
Na stiahnutie
14,19 €

dostupné aj ako:

Vysoko citlivé dieťa


Prelomová príručka pre rodičov, ako z vysoko citlivých detí vychovať s porozumením a starostlivosťou šťastných, zdravých a dobre naladených ľudí.
Na stiahnutie
14,00 €

AHA! Rodičovstvo


Ako vychovať zodpovedné, vnímavé a šťastné deti. Tento prelomový sprievodca pre každého rodiča mení zaužívané postupy vo výchove detí a transformuje vzťah rodiča a dieťaťa do pohodlného spolunažívania. Netrestajte – pomáhajte a vychovávajte! Pomôžte deťom spracovať ich emócie a obmedzte ich neposlušnosť na minimum. Posilnenie emocionálneho puta s vaším dieťaťom prinesie skutočnú a trvalú zmenu. Keď s ním budete mať živý vzťah, nebudete potrebovať hrozby, karhanie, prosíkanie, úplatky a dokonca ani tresty. Kniha pomôže rodičom lepšie porozumieť vlastným pocitom a nastaviť vo vzťahu s dieťaťom zdravé hranice, empatiu a jasnú komunikáciu. Jednotlivé príklady vás krok za krokom prevedú celým detstvom od batoľaťa až po školský vek.
Na stiahnutie
13,90 €

dostupné aj ako:

Hravé pohybovky


Kniha představuje soubor rozmanitých pohybových her vhodných pro děti od 3 do 6 let, které jsou zaměřené na různé oblasti rozvoje dítěte: na kooperaci, prosociální cítění, rozvoj pohybových dovedností a schopností, jež se prolínají i s rozvojem pozornosti, s prostorovou orientací či smyslem pro rytmus. Mnohé hry povzbuzují děti k tvořivosti a ke zpřesňování jejich postřehu.
Na stiahnutie
13,68 €

Rodičovství jako cesta


Když se člověk stane rodičem, vykročí na dlouhou cestu do neznáma, která zdaleka není jen vyhlídková. Vede i přes náročné úseky a odbočky, v jejichž spleti se dá snadno zabloudit. S tímto průvodcem se ale neztratíte. Najdete v něm poznatky z psychologie a neurobiologie, praktické tipy i záchytné body, které vám pomohou s vytvořením vašeho jedinečného rodičovského stylu. Každá domácnost může fungovat bez trestů a poražených – poznejte principy zdravých vztahů mezi dětmi a rodiči i vy!
Na stiahnutie
13,68 €

Žiju bez dětí


Moderátorka ČT Martina Hynková Vrbová v průběhu dvou let vyzpovídala bezdětné ženy různého věku, povolání i zájmů. Vznikla tak fascinující mozaika příběhů, které otevírají hluboká témata rodiny, hodnot i partnerských vztahů. Jedna žena po dětech toužila, ale nemohla je mít. Druhá žena kvůli znásilnění přehodnotila touhu po rodině. Další ženě děti nic neříkají a svou existenci bez dětí hodnotí i lesbický pár či žena blížící se věkem stovce. Poznejte silné osudy dobrovolně i nedobrovolně bezdětných žen.
Na stiahnutie
13,68 €

Obrázky ve výuce jazyků


Kniha Obrázky ve výuce jazyků je určena všem učitelům a lektorům cizích jazyků i češtiny jako jazyka mateřského. Představuje různé typy vizuálního materiálu, uvádí jejich konkrétní zdroje a nabízí více než 250 obrázkových her a výukových aktivit. Také obsahuje rady, jak vybrat kvalitní obrazový materiál, aby současné náročné studenty opravdu zaujal, a jak ho připravit pro výuku. Nechybí ani kapitoly o vizuálním vnímání a o autorských právech. Součástí knihy je i 160stránková digitální příloha.
Na stiahnutie
14,66 €

Desať vecí, ktoré by každé dieťa s autizmom chcelo, aby ste vedeli


Jedna z najpopulárnejších kníh komunity spojenej s autizmom prichádza vo vylepšenej a zdokonalenej podobe! Nadčasová publikácia Ellen Notbohm prekypuje pochopením, súcitom a sviežim humorom. Opisuje desať charakteristík, ktoré pomáhajú objasniť – nie definovať – deti s autizmom. Toto rozšírené a aktualizované vydanie prináša širšie zamyslenie a obsiahlejšiu diskusiu týkajúcu sa komunikácie, sociálnej spôsobilosti a kľúčovej úlohy, ktorú pri vedení dieťaťa s autizmom k zmysluplnému, sebestačnému a produktívnemu životu zohráva postoj dospelého. V úplne novej časti skúma desať ďalších základných „vecí“, nútiacich k zamysleniu, spájajúcich sa s mladými ľuďmi počas ich prechodu do dospelosti a zasvätený dodatok ponúka vyše 70 otázok, vhodných na skupinovú diskusiu alebo sebareflexiu. Desať vecí, nestarnúci bestseller pojednávajúci o autizme, umožňuje čitateľovi hlbšie pochopiť potreby i potenciál každého dieťaťa s autizmom.
Na stiahnutie
8,49 €

dostupné aj ako:


Pedagogikcká literatúra je zameraná na štúdium, výskum a aplikáciu pedagogických princípov a metód vo vzdelávacom procese. V tejto kategórii nájdete knihy a diela od svetových aj slovenských autorov, ktoré vám poskytnú ucelený prehľad o pedagogike a jej vplyve na výchovu a vzdelávanie. Nájdete tu knihy zamerané na pedagogiku, vdelávanie a vyučovanie ale aj na rodinu a rodičovstvo.

K najznámejším autorom patria Jean Piagetči Maria Montessori.

Zo slovenských autorov sú to Jan Amos Komenský či Ľudovít Štúr.