Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 2 z 305
Správa a řízení obchodní korporace v hrozícím úpadku
Daňový sprievodca 2024 s komentárom
The Friction Project
Hegarty on Advertising
The Happy Index
CustomHER Experience
Daňové a nedaňové výdavky 2024
Sadzobník pre navrhovanie ponukových cien projektových prác a inžinierskych činností 2024
Poradca 7-8/2024 - ZDP s komentárom po novele
Brand it Like Serhant
Firma jsou lidé, lidé jsou síla!
Produktivita nepotřebuje kancelář
A Bezos-módszer - Az Amazon alapítójának sikeres kommunikációs eszközei és stratégiái
Hospodaření a nakládání se státním majetkem, 2. vydání
Biznis marketing
Dosahování úspor ve veřejném sektoru
dostupné aj ako:
Odvody poistného od 1. 1. 2024 - Prehľad odvodov zamestnanci, DOPČ, študenti, dôchodcovia, SZČO, konatelia, PO
Dane účtovníctvo odvody 3 2024 - „Konsolidačný zákon“ v oblasti dane z príjmov
1000 riešení 1 2024 – Účtovná závierka v PÚ a v JÚ
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.