Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 3 z 305
Kniha – najväčší vynález ľudstva
Dane účtovníctvo odvody 1 2024 - Inventarizácia majetku a záväzkov
100 otázok o odpovedí - Nehnuteľnosti. Škodové udalosti
Strategický marketing, 3. přepracované a rozšířené vydání
Finančný manažment podniku
Šesť typov pracovného génia
Breaking Twitter
Tvoja ekonómia
dostupné aj ako:
Žltá kniha budovania značky
Koniec sveta je iba začiatok
The Big Fail
1000 riešení 10-12 2023 - Nehnuteľnosti – predaj a prenájom
Dane účtovníctvo odvody 11/12 2023 - Škodové udalosti v zákone o dani z príjmov
Podprahové techniky predaja
Specifika marketingu luxusních značek
Edible Economics
The 100 Trillion Dollar Wealth Transfer
Daňovníctvo, 2. vydanie
The Price of Time
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.