Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 4 z 306
Smysluplná práce
dostupné aj ako:
Köszönöm a visszajelzést
Kniha – najväčší vynález ľudstva
Stravitelná ekonomie
dostupné aj ako:
Dane účtovníctvo odvody 1 2024 - Inventarizácia majetku a záväzkov
Örökké ugyanaz
Halj meg nullával
A piac varázslói
100 otázok o odpovedí - Nehnuteľnosti. Škodové udalosti
Udržitelnost a udržitelný management
Fifty Shades of Green
Strategický marketing, 3. přepracované a rozšířené vydání
Same as Ever
Finančný manažment podniku
Šesť typov pracovného génia
Breaking Twitter
Tvoja ekonómia
dostupné aj ako:
Žltá kniha budovania značky
Koniec sveta je iba začiatok
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.