Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 5 z 305
Realitní fair play
Megahrozby
Paradox prosperity
Vállalkozz okosan - átdolgozott kiadás
DUO 9-10/ 2023 - Študenti a podnikanie
PaM 9-10/ 2023 - Sociálne poistenie
Hodnocení učitelů, 2. vydání
Jak řídil Fantišek Čuba JZD AK Slušovice
Finanční zralost v praxi II.
Finanční zralost v praxi I.
Gazdasági fejlődés és tudás
Moderní leadership
Moderní kontrola veřejné správy
The Trade Me Project
Propojení výroby a informačních systémů v praxi
1000 riešení 7-9 2023 - Sociálne poistenie - zmeny
Dane účtovníctvo odvody 8 2023 - Zdaňovanie príležitostných príjmov
Jaký LEADER chcete být?
Veřejná ekonomie
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.