Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 9 z 306
Psychologie trhu a chování spotřebitele
Účetnictví podnikatelů 2023, 20. vydání
Finančné a cenové rozhodovanie v obchode
Cirkulární ekonomie a ekonomika 2
Brave New Work
Daňový sprievodca 2023 s komentárom
Spotřební imaginace státního socialismu
Daňové a nedaňové výdavky 2023
Can't We Just Print More Money?
Hlavný kontrolór. Otázky a odpovede
Poradca 11/2023 - Daňový poriadok (s komentárom)
Záverečný účet obce a vyššieho územného celku
Dane účtovníctvo odvody 3-4 2023 - Daňová povinnosť fyzickej osoby
7 pilířů efektivního marketingu
The Crux
The Crisis of Democratic Capitalism
Modern Management And Leadership
33 személyiségfejlesztő lecke vállalkozóknak
Znalostní management v cestovním ruchu
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.