Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 10 z 305
30 rokov premien slovenského trhu práce
Daňové zákony 2023 - Úplné znenie platné v roku 2023
dostupné aj ako:
ÚČTOVNÁ ZÁVIERKA za rok 2022
Pivot
The Founders
Optimalizácia dane 2023
Hospodársky vývoj Slovenska v roku 2022
Podvojné účtovníctvo podnikateľov 2022
Döntésgyár
Sold Out
The Tao of Alibaba
Principles for Navigating Big Debt Crises
89 inšpiratívnych podnikateľských nápadov
Průvodce pro pasivní investování
Gazdagabb, bölcsebb, boldogabb
Posvátná ekonomie
Od nápadu k úspěchu
Marketingový výzkum, 2. vydanie
Konkurenční zpravodajství
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.