Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 11 z 306
89 inšpiratívnych podnikateľských nápadov
Průvodce pro pasivní investování
Gazdagabb, bölcsebb, boldogabb
Posvátná ekonomie
Od nápadu k úspěchu
Marketingový výzkum, 2. vydanie
Konkurenční zpravodajství
Kapitalismus není problém, ale řešení
Hospodársky vývoj Slovenska v roku 2020
Hospodársky vývoj Slovenska v roku 2021
Girls Just Wanna Have Funds
Všetko o peniazoch v jednej lekcii
dostupné aj ako:
Business modelování
Race for Tomorrow
The Little Book of Success
Vezetés felsőfokon
Věk kapitalismu dohledu
Ideaflow
Simply Economics
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.