Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 7 z 305
Strategie a taktika prodeje
Svet podľa Elona Muska
dostupné aj ako:
We Need to Talk About Inflation
Akciové společnosti
Trh fotbalových hráčů
Ekonomické jednohubky
Pyramid Model Coaching
Teorie mravních citů
Ekonómia - Veľké myšlienky
Narkonomika
dostupné aj ako:
Krypto jednoduše
More. Numbers. Every. Day.
Trillions
Hľadanie hodnôt
DUO č. 5 / 2023 - Účtovná závierka a vysporiadanie výsledku hospodárenia
A milliárd dolláros titok
Útmutató vezetőknek
Kniha ekonomie
Psychologie trhu a chování spotřebitele
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.