Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 15 z 308
Společenská odpovědnost firem a organizací
Zámožnost všem
A tanácsadás csapdája
The Things We Love
Myslete jako miliardář
Životné poistenie
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
Hodnotové investování
Exponential
Investiční legendy
Thinking Better
Only the Paranoid Survive
Gondolkodj öt lépéssel előre
Outpacer
Future is Degrowth
Kriptovalutákról érthetően mindenkinek
Osudná domýšlivost
Tvorba a distribuce pojištění osob
Procesný manažment
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.