Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 14 z 306
Deliver What You Promise
Copywriting, Third Edition
Finanční účetnictví a výkaznictví podle mezinárodních standardů IFRS 6. vydání
Rozhodovacia činnosť riaditeľa základnej školy
Jak prodávat z očí do očí
Dane účtovníctvo odvody 9 2022 - Miestne dane a poplatky
Az emberiség utazása
The Carbon Almanac
Princípy mikroekonómie (Cvičebnica), 2. vydanie
1000 riešení 9-10 2022 - Miestne dane a poplatky
Ekonomie v jednom viru
Společenská odpovědnost firem a organizací
A tanácsadás csapdája
The Things We Love
Myslete jako miliardář
Životné poistenie
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
Hodnotové investování
Exponential
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.