Eva Smolková
autor
Lacná kniha Biotetika (-50%)
Úvahy doc. PhDr. Evy Smolkovej, CSc. sa týkajú otázok života a jeho hodnoty v humánnom a enviromentálnom rámci vo svetle súčasného rozvoja biologických vied a rozvoja moderných biotechnológií. Zaoberá sa súčasnými etickými a axiologickými otázkami, ktoré sa viažu na problematiku ovplyvnenia vlastnej prirodzenosti. Analyzuje rôzne typy prístupov k enviromentálnej a bioetickej problematike a usiluje sa systematizovať a syntetizovať poznatky filozofickej etiky a profesijných etík.
Na sklade 1Ks
3,80 €
7,60 €
dostupné aj ako:
Biotetika
Úvahy doc. PhDr. Evy Smolkovej, CSc. sa týkajú otázok života a jeho hodnoty v humánnom a enviromentálnom rámci vo svetle súčasného rozvoja biologických vied a rozvoja moderných biotechnológií. Zaoberá sa súčasnými etickými a axiologickými otázkami, ktoré sa viažu na problematiku ovplyvnenia vlastnej prirodzenosti. Analyzuje rôzne typy prístupov k enviromentálnej a bioetickej problematike a usiluje sa systematizovať a syntetizovať poznatky filozofickej etiky a profesijných etík.
Vypredané
7,22 €
7,60 €
dostupné aj ako:
Strategické partnerstvá
Cieľom diela je poskytnúť komplexný prehľad o strategických partnerstvách ako najvyužívanejšom strategickom nástroji súčasnosti, ktorý sa stal fenoménom globálnej ekonomiky a v súčasnosti ovplyvňuje odvetvové charakteristiky mnohých odvetví. Publikácia ponúka možnosť zoznámiť sa s jestvujúcimi typmi a formami aliančných a partnerských vzťahoch medzi podnikmi ziskovej i neziskovej sféry, upozorňuje na ich možnosti a riziká. Načrtáva genézu vzniku a formovania sa rôznych foriem kooperácií, snaží sa zadefinovať jednotlivé pojmy a vymedziť ich, vysvetľuje špecifiká jednotlivých typov vzťahov a poukazuje na ich súčasné využívanie v praxi ako aj participáciu poradenských firiem na príprave niektorých typov vzťahov, joint venture, akvizíciách a fúziách.
Zaradenie do vednej disciplíny: Ekonomika - strategický manažment
Cieľové skupiny: Dielo je určené vedeckej komunite, vysokoškolským a stredoškolským pedagógom, doktorandom, študentom ale najmä manažérom, ktorí strategické vzťahy plánujú, využívajú alebo o ich využívaní len uvažujú.
Vypredané
7,60 €
8,00 €
Strategické partnerstvá
Strategické partnerstvá sa stali efektívnym a využívaným nástrojom a ovplyvnili jestvujúcu podobu podnikateľského, najmä konkurenčného prostredia. Cieľom publikácie je teda poukázať na význam týchto partnerstiev, jeho pozitívne výsledky. Upozorňuje však aj na možné riziká spojené s vytváraním strategických partnerstiev. Zároveň nás oboznamuje s krokmi, ako týmto rizikám predchádzať a už vzniknuté negatívne javy odstrániť. Zaoberá sa spôsobmi, ako nájsť vhodného strategického partnera, aliančnými vzťahmi, formou Joint Venture ako spoločným podnikaním, tesnými formami partnerských vzťahov, ako sú fúzie, a pod.
Vypredané
7,32 €
7,70 €