! Doprava ZADARMO už od 20 € !
  • Počet strán: 192
  • Väzba: set, krabička
  • EAN: 8588006854237
  • Jazyk: slovenský
  • Dátum vydania: 1. januára 2021
  • Vydavateľstvo : Aulea s.r.o
  • Veková kategória: 10+

Sprievodca vesmírom 5v1 (software+kniha)

Kolektív autorov

Spoznávajte vesmír očami astronauta. Pomocou virtuálnej reality objavíte slnečnú sústavu a nočnú oblohu z bezprostrednej blízkosti. Lietanie popri planétach je fascinujúci zážitok. S vynovenou interaktívnou súpravou Sprievodca vesmírom 5v1 mu neodolá žiaden malý vedátor.

Záhady tajuplného vesmíru sú najtradičnejšou a zároveň najmodernejšou témou, ktorou sa ľudstvo zaoberá od nepamäti. S rozvíjajúcimi sa technológiami máme teraz vesmír na dosah ruky. A tak je už len na nás, na ľuďoch, či pre nás ostane vesmír vzdialený a chladný alebo sa k nemu priblížime a odhalíme jeho tajomstvá.

S objavovaním slnečnej sústavy a nočnej oblohy vám pomôže interaktívna súprava Sprievodca Vesmírom 5v1. Vedecky presné dáta z NASA a prepracovaná grafika ponúkajú fascinujúci zážitok nielen z objavovania vesmíru vďaka virtuálnej realite, ale aj zo samotnej encyklopédie, ktorá je súčasťou tohtoročnej vynovenej edície. Vzdelávanie sa tak stáva hrou. Najlepšie na tom je, že si to ani neuvedomíte, pretože vás okamžite pohltí hĺbka vesmíru.

Čo nájdete v súprave Sprievodca vesmírom 5v1?
?1. Encyklopédia o vesmíre
„Encyklopédia je ako univerzita bez stien.“
Úplne nová, 192-stranová kniha o vesmíre, na ktorej pracoval tím odborníkov. Vizuálne prepracovaná, nádherne ilustrovaná a texty v nej presne zachovávajú medzinárodnú astronomickú terminológiu. Informácie sú v nej podané jednoducho, no najmä zaujímavo.
Encyklopédia je rozdelená do štyroch častí, z ktorých sa prvé dve venujú slnečnej sústave a ďalšie dve obrovskému vesmíru za hranicami slnečnej sústavy. Kniha je určená pre deti od 12 rokov, ale bezpochyby zaujme každého, koho láka spoznávanie tajuplného vesmíru.

2. Virtuálna aplikácia SOLAR SYSTEM VR
?Vďaka tejto aplikácii si budete môcť približovať jednotlivé modely planét, lietať okolo Medzinárodnej vesmírnej stanice (ISS), prechádzať sa okolo miesta pristátia Apollo 11 alebo Curiosity Rover.
Hĺbka zážitku je umocnená vedecky presnou realitou. To znamená, že keď stojíte pri Apollo 11 na mesiaci, vidíte oblohu presne tak, ako ju videl Neil Armstrong. Keď lietate pri ISS, vidíte tú časť Zeme a hviezdnej oblohy, ktorú vidia práve teraz astronauti na Medzinárodnej vesmírnej stanici a vy ste zrazu jedným z nich. Z tých zopár vyvolených, ktorým sa otvorí vesmír priamo pred očami.

3. Virtuálna aplikácia PLANET ORBITER VR
?S aplikáciou zažijete nezabudnuteľný pohľad na oceány a kontinenty so zapadajúcim slnkom za horizontom ako aj prelet okolo Zeme presne tak ako ho zažívajú astronauti. Extra veľké rozlíšenie máp a špeciálna technológia na zobrazovanie umožňuje preskúmať povrch Zeme vo vysokej kvalite a z bezprostrednej blízkosti.

Virtuálne okuliare?
Kartónové VR okuliare s aplikáciou dokážu zmeniť váš telefón na okno do vesmíru a zároveň tak sprostredkovať prvý kontakt s virtuálnou realitou.
Vypočuli sme vaše pripomienky z minulého roka a kartónový set sme vylepšili. Pridali sme postranné gumičky, vďaka ktorým je teraz mobil v krabičke v bezpečí a vy sa tak môžete naplno venovať virtuálnemu zážitku.

4. Digitálna encyklopédia SOLAR SYSTEM SCOPE
?Interaktívna encyklopédia vesmíru pre smartfóny a počítače v sebe ukrýva všetky najzaujímavejšie fakty o planétach, najznámejších mesiacoch a trpasličích planétkach. Dokonca v nej nájdete informácie a vizualizácie o viac ako 100 000 najviditeľnejších hviezdach. Môžete sa ponoriť do detailov ako sú prierezy planét a slnka, či nájsť objekty na oblohe priamo z miesta, kde sa práve nachádzate. Všetky texty sú sprevádzané realistickou 3D vizualizáciou založenou na skutočných vedeckých dátach z NASA. Toto všetko z nej robí jednu z najkomplexnejších a zároveň najlepších aplikácii tohto zamerania.

5. Plagát slnečnej sústavy
?Vedecký plagát našej slnečnej sústavy je tento rok väčší, obojstranný a s prepracovanejšou grafikou.

Pre koho je Sprievodca vesmírom 5v1 určený?
?Interaktívna súprava na spoznávanie vesmíru je predovšetkým určená deťom v školskom veku. Je navrhnutá tak, aby sa deti ponorili do učenia a pritom si to ani nevšimli.
Sprievodca Vesmírom 5v1 je vďaka prepracovaným aplikáciám dokonalou učebnou pomôckou, ktorá by nemala chýbať na základných školách.
V neposlednom rade je Sprievodca vesmírom 5v1 vhodným darčekom pre každého, kto rád objavuje.

VR aplikácie bežia na androidoch aj iPhonoch
  • Počet strán: 192
  • Väzba: set, krabička
  • EAN: 8588006854237
  • Jazyk: slovenský
  • Dátum vydania: 1. januára 2021
  • Vydavateľstvo : Aulea s.r.o
  • Veková kategória: 10+

Čo nájdete v súprave Sprievodca vesmírom 5v1?
?1. Encyklopédia o vesmíre
„Encyklopédia je ako univerzita bez stien.“

2. Virtuálna aplikácia SOLAR SYSTEM VR

3. Virtuálna aplikácia PLANET ORBITER VR

Virtuálne okuliare?

4. Digitálna encyklopédia SOLAR SYSTEM SCOPE

5. Plagát slnečnej sústavy

Pre koho je Sprievodca vesmírom 5v1 určený?

VR aplikácie bežia na androidoch aj iPhonoch