! Doprava ZADARMO už od 20 € !
  • Väzba: iná / ostatná
  • EAN: 8410446637869
  • Jazyk: slovenský
  • Dátum vydania: 7. júna 2021
  • Značka : Goula
  • Veková kategória: 2+

Hra Učím sa programovať

Kód je jazyk používaný na komunikáciu s počítačmi. S touto hrou sa deti naučia programovať zábavným spôsobom a pochopia základy programovacieho jazyka a logiku programovania.
Úlohou detí je priviesť opičku k banánom čo najkratšou cestou. Deti sa krok za krokom naučia plánovať a porozumejú slovám ako rovno, doľava a doprava, skok, rotácia a opakovanie.
Táto hračka obsahuje aj kontrolu správnosti, čím sa stáva autokorektívnou, teda deti môžu samostatne hru používať a svoje riešenie si overovať. Takto rozvíjajú svoju schopnosť analyzovať a riešiť problémy, tvorivo myslieť a plánovať krok za krokom.
Hra Učím sa programovať je prvým krokom pre deti na vstup do jazyka digitálneho sveta bez použitia obrazoviek. Hračka nesie označenie STEAM (z ang. veda, technológia, inžinierstvo, umenie a matematika), čím deklaruje svoju edukačnú hodnotu pre domácnosti aj školy.
Hra obsahuje: 1 kufrík, 20 plánov na programovanie v 3 rozličných úrovniach náročnosti, 1 opička, 28 kódov (príkazov)
  • Väzba: iná / ostatná
  • EAN: 8410446637869
  • Jazyk: slovenský
  • Dátum vydania: 7. júna 2021
  • Značka : Goula
  • Veková kategória: 2+

Kód je jazyk používaný na komunikáciu s počítačmi. S touto hrou sa deti naučia programovať zábavným spôsobom a pochopia základy programovacieho jazyka a logiku programovania.
Úlohou detí je priviesť opičku k banánom čo najkratšou cestou. Deti sa krok za krokom naučia plánovať a porozumejú slovám ako rovno, doľava a doprava, skok, rotácia a opakovanie.
Táto hračka obsahuje aj kontrolu správnosti, čím sa stáva autokorektívnou, teda deti môžu samostatne hru používať a svoje riešenie si overovať. Takto rozvíjajú svoju schopnosť analyzovať a riešiť problémy, tvorivo myslieť a plánovať krok za krokom.
Hra Učím sa programovať je prvým krokom pre deti na vstup do jazyka digitálneho sveta bez použitia obrazoviek. Hračka nesie označenie STEAM (z ang. veda, technológia, inžinierstvo, umenie a matematika), čím deklaruje svoju edukačnú hodnotu pre domácnosti aj školy.
Hra obsahuje: 1 kufrík, 20 plánov na programovanie v 3 rozličných úrovniach náročnosti, 1 opička, 28 kódov (príkazov)
menej

book

203 678 kníh na sklade ihneď k odoslaniu

wallet

Poštovné zadarmo pre nákupy od 20€

store

Rezervácie v 61 kníhkupectvách


Hodnotenia (0)

0

Odporúčania