Kartová hra Similo: Safari
Similo je rýchla kooperatívna kartová hra, v ktorej všetci hráči ťahajú za jeden koniec a prostredníctvom indícií sa snažia nájsť tajnú postavu.
HERNÝ MECHANIZMUS:
Hráči sa rozdelia na našepkávača a hľadačov (hru môžu hrať minimálne dvaja hráči). Pri príprave hry si našepkávač z kopy tajne pozrie jednu kartu (tajnú postavu), tú potom zamieša s ďalšími jedenástimi kartami (postavami) z kopy. Týchto 12 kariet našepkávač vyloží lícom hore na stôl a vytvorí hraciu plochu s kartami 4 x 3. Následne si našepkávač vezme z kopy ďalších 5 kariet, ktoré budú slúžiť ako pomôcky.
Hra je rozdelená do 5 kôl. Každé kolo začína našepkávač, ktorý vyloží jednu kartu (pomôcku). Ak vyloží pomôcku ZVISLE, znamená to, že tajná postava má s postavou na pomôcke niečo SPOLOČNÉ. Ak našepkávač vyloží pomôcku VODOROVNE, postava na pomôcke a tajná postava sa líšia.
PRÍKLAD : Našepkávač zahral OSLA zvisle. Hľadači sa pozreli na karty a začali sa dohadovať. Domnievajú sa, že tajná postava by mohla byť cicavec, mať podlhovastú hlavu alebo žiť na farme. Rozhodli sa odstrániť JASTRABA, lebo zdanlivo nemá s OSLOM nič spoločné.
Po vyložení pomôcky musia po následnej diskusii hráči odstrániť z hracej plochy kartu, o ktorej predpokladajú, že to NIE JE tajná postava. V prvom kole odstraňujú jednu, v druhom 2, v treťom 3, vo štvrtom 4 postavy a v poslednom jednu postavu. Hľadači vyhrávajú, ak na stole ostane ako posledná karta tajná postava. Ak v niektorom kole vylúčia tajnú postavu, hra končí.
Hru možno kombinovať s inými edíciami hier Similo.
OBSAH HRY:
30 kariet
pravidlá v češtine a slovenčine
PARAMETRE PRODUKTU:
Rozmery krabice: 12,5 cm x 9,5 cm x 2,5 cm
HERNÝ MECHANIZMUS:
Hráči sa rozdelia na našepkávača a hľadačov (hru môžu hrať minimálne dvaja hráči). Pri príprave hry si našepkávač z kopy tajne pozrie jednu kartu (tajnú postavu), tú potom zamieša s ďalšími jedenástimi kartami (postavami) z kopy. Týchto 12 kariet našepkávač vyloží lícom hore na stôl a vytvorí hraciu plochu s kartami 4 x 3. Následne si našepkávač vezme z kopy ďalších 5 kariet, ktoré budú slúžiť ako pomôcky.
Hra je rozdelená do 5 kôl. Každé kolo začína našepkávač, ktorý vyloží jednu kartu (pomôcku). Ak vyloží pomôcku ZVISLE, znamená to, že tajná postava má s postavou na pomôcke niečo SPOLOČNÉ. Ak našepkávač vyloží pomôcku VODOROVNE, postava na pomôcke a tajná postava sa líšia.
PRÍKLAD : Našepkávač zahral OSLA zvisle. Hľadači sa pozreli na karty a začali sa dohadovať. Domnievajú sa, že tajná postava by mohla byť cicavec, mať podlhovastú hlavu alebo žiť na farme. Rozhodli sa odstrániť JASTRABA, lebo zdanlivo nemá s OSLOM nič spoločné.
Po vyložení pomôcky musia po následnej diskusii hráči odstrániť z hracej plochy kartu, o ktorej predpokladajú, že to NIE JE tajná postava. V prvom kole odstraňujú jednu, v druhom 2, v treťom 3, vo štvrtom 4 postavy a v poslednom jednu postavu. Hľadači vyhrávajú, ak na stole ostane ako posledná karta tajná postava. Ak v niektorom kole vylúčia tajnú postavu, hra končí.
Hru možno kombinovať s inými edíciami hier Similo.
OBSAH HRY:
30 kariet
pravidlá v češtine a slovenčine
PARAMETRE PRODUKTU:
Rozmery krabice: 12,5 cm x 9,5 cm x 2,5 cm
- Väzba: set, krabička
- EAN: 8590228056429
- Jazyk: slovenský
- Dátum vydania: 22. júna 2022
Similo je rýchla kooperatívna kartová hra, v ktorej všetci hráči ťahajú za jeden koniec a prostredníctvom indícií sa snažia nájsť tajnú postavu.
HERNÝ MECHANIZMUS:
Hráči sa rozdelia na našepkávača a hľadačov (hru môžu hrať minimálne dvaja hráči). Pri príprave hry si našepkávač z kopy tajne pozrie jednu kartu (tajnú postavu), tú potom zamieša s ďalšími jedenástimi kartami (postavami) z kopy. Týchto 12 kariet našepkávač vyloží lícom hore na stôl a vytvorí hraciu plochu s kartami 4 x 3. Následne si našepkávač vezme z kopy ďalších 5 kariet, ktoré budú slúžiť ako pomôcky.
Hra je rozdelená do 5 kôl. Každé kolo začína našepkávač, ktorý vyloží jednu kartu (pomôcku). Ak vyloží pomôcku ZVISLE, znamená to, že tajná postava má s postavou na pomôcke niečo SPOLOČNÉ. Ak našepkávač vyloží pomôcku VODOROVNE, postava na pomôcke a tajná postava sa líšia.
PRÍKLAD : Našepkávač zahral OSLA zvisle. Hľadači sa pozreli na karty a začali sa dohadovať. Domnievajú sa, že tajná postava by mohla byť cicavec, mať podlhovastú hlavu alebo žiť na farme. Rozhodli sa odstrániť JASTRABA, lebo zdanlivo nemá s OSLOM nič spoločné.
Po vyložení pomôcky musia po následnej diskusii hráči odstrániť z hracej plochy kartu, o ktorej predpokladajú, že to NIE JE tajná postava. V prvom kole odstraňujú jednu, v druhom 2, v treťom 3, vo štvrtom 4 postavy a v poslednom jednu postavu. Hľadači vyhrávajú, ak na stole ostane ako posledná karta tajná postava. Ak v niektorom kole vylúčia tajnú postavu, hra končí.
Hru možno kombinovať s inými edíciami hier Similo.
OBSAH HRY:
30 kariet
pravidlá v češtine a slovenčine
PARAMETRE PRODUKTU:
Rozmery krabice: 12,5 cm x 9,5 cm x 2,5 cm
200 950 kníh na sklade ihneď k odoslaniu
Poštovné zadarmo pre nákupy od 20€
Rezervácie v 61 kníhkupectvách