The Brand Gap How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design : a Whiteboard Overview
  • Počet strán: 208
  • Väzba: mäkká, brožovaná
  • EAN: 9780321348104
  • Jazyk: anglický
  • ISBN: 0321348109
The Brand Gap How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design : a Whiteboard Overview

The Brand Gap How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design : a Whiteboard Overview

Marty Neumeier

Presents a unified theory of brand. This work shows how strategic or creative approach of thinking can unite to produce a "charismatic brand". It also helps you learn: the five essential disciplines of brand-building; how branding is changing the dynamics of competition; the three most powerful questions to ask about any brand; and more.
Presents a unified theory of brand. This work shows how strategic or creative approach of thinking can unite to produce a "charismatic brand". It also helps you learn: the five essential disciplines of brand-building; how branding is changing the dynamics of competition; the three most powerful questions to ask about any brand; and more.

menej
Pridať do Zoznamu želaní
Vypredané
33,40 €
31,73

Tovar môže byť dostupný v predajniach, kliknite prosím nižšie pre zobrazenie jeho dostupnosti

Rezervácia v kníhkupectve
  • Počet strán: 208
  • Väzba: mäkká, brožovaná
  • EAN: 9780321348104
  • Jazyk: anglický
  • ISBN: 0321348109

book

77 414 kníh na sklade ihneď k odoslaniu

wallet

Poštovné zadarmo pre nákupy od 39€

store

Rezervácie v 60 kníhkupectvách


Pridať do Zoznamu želaní
Sledovať produkt
Vypredané
33,40 €
31,73

Tovar môže byť dostupný v predajniach, kliknite prosím nižšie pre zobrazenie jeho dostupnosti

Rezervácia v kníhkupectve

Odporúčania