! Doprava ZADARMO už od 20 € !

Seth Godin strana 3 z 3

autor

Toto je marketing


Prelomový prístup k marketingu, predaju a reklame Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť prácu, na ktorú budete hrdí. Veľkí marketéri nevyužívajú spotrebiteľov, aby vyriešili problémy svojej spoločnosti; práve naopak – pomocou marketingu riešia problémy iných ľudí. Nezáleží na tom, aký je váš produkt, alebo služba. Táto kniha vám pomôže prekoncipovať spôsob, akým seba a svoje služby a produkty prezentujete svetu.
Vypredané
11,39 € 11,99 €

Toto je marketing


Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť prácu, na ktorú budete hrdí. Veľkí marketéri nevyužívajú spotrebiteľov, aby vyriešili problémy svojej spoločnosti; práve naopak – pomocou marketingu riešia problémy iných ľudí. Nezáleží na tom, aký je váš produkt, alebo služba. Táto kniha vám pomôže prekoncipovať spôsob, akým seba a svoje služby a produkty prezentujete svetu.
Predaj skončil
8,40 €

Lacná kniha Nepostradatelní (-70%)


Našli jste nekdy nové rešení starého problému? Objevili jste cestu, kterou ostatní minuli bez povšimnutí? Získali jste na svou stranu cloveka, kterého jiní marne kontaktovali? Pak jste na dobré ceste patrit mezi „nepostradatelné“ - tj. významné, kreativní jedince, kterí se v dnešních firmách prosazují vedle tradicních skupin manažeru a „delníku“. Jsou základními kameny spolecností, posouvají je vpred, a za to si mohou diktovat podmínky: dostávají nejlepší práci, plat i nejvetší svobodu. Autor nekolika bestselleru Seth Godin vám ve své nové, objevné knize ( v originále Linchpin), jež v USA sklidila bouri nadšení, ukáže, jak svoji nepostradatelnost rozvíjet a stát se skutecným pilírem („linchpin“) firmy, v níž pusobíte.
Vypredané
3,89 € 12,95 €

dostupné aj ako:

Lacná kniha Moderné kmene (-90%)


Kmeň je akákoľvek skupina ľudí, ktorí sú navzájom prepojení, majú vodcu a ideu. Ľudia sa milióny rokov spájali do kmeňov, či už náboženských, etnických, politických alebo aj hudobných. Je to naša prirodzenosť. Internet v súčasnosti odstránil zemepisné, finančné a časové bariéry. Všelijaké blogy a stránky na vytváranie sociálnych sietí pomáhajú existujúcim kmeňom rásť a novým kmeňom umožňujú, aby vznikli skupiny desiatich či desiatich miliónov ľudí, ktorým záleží na ich iPhonoch, politickej kampani či novom spôsobe boja proti globálnemu otepľovaniu. Kto bude viesť všetky kmene? Internet dokáže úžasné veci, no nedokáže zabezpečiť vodcovstvo. To ešte vždy musí prísť od jednotlivcov. Každý, kto chce niečo zmeniť, má dnes nástroje na dosah ruky. Ak si myslíte, že vodcovstvo je pre iných ľudí, zamyslite sa ešte raz – vodcovia sa objavujú v prekvapujúcom balení. Vezmite si Joela Spolského a jeho medzinárodný kmeň úžasne inteligentných softvérových inžinierov. Alebo vínneho experta Garyho Vaynerchucka s oddanými fanúšikmi, alebo viceprezidentku Microsoftu Mich Mathewsovú, ktorá vedie zo svojej kancelárie kmeň marketérov. Ak necháte bokom príležitosť byť vodcom, riskujete, že sa z vás stane „ovca“ – niekto, kto bojuje za to, aby za každú cenu ochránil status quo, a nikdy si nekladie otázku, či je poslušnosť preňho (a pre organizáciu) na niečo dobrá. „Ovciam“ sa dnes veľmi nedarí. Moderné kmene vás prinútia, aby ste sa zamysleli (naozaj zamysleli) nad príležitosťami viesť svojich kolegov, zákazníkov, investorov, veriacich, nadšencov, čitateľov… Nie je to ľahké, je to však ľahšie, ako si možno predstavujete.
Vypredané
0,89 € 8,90 €

dostupné aj ako:

Lacná kniha Moderné kmene (-50%)


Kmeň je akákoľvek skupina ľudí, ktorí sú navzájom prepojení, majú vodcu a ideu. Ľudia sa milióny rokov spájali do kmeňov, či už náboženských, etnických, politických alebo aj hudobných. Je to naša prirodzenosť. Internet v súčasnosti odstránil zemepisné, finančné a časové bariéry. Všelijaké blogy a stránky na vytváranie sociálnych sietí pomáhajú existujúcim kmeňom rásť a novým kmeňom umožňujú, aby vznikli skupiny desiatich či desiatich miliónov ľudí, ktorým záleží na ich iPhonoch, politickej kampani či novom spôsobe boja proti globálnemu otepľovaniu. Kto bude viesť všetky kmene? Internet dokáže úžasné veci, no nedokáže zabezpečiť vodcovstvo. To ešte vždy musí prísť od jednotlivcov. Každý, kto chce niečo zmeniť, má dnes nástroje na dosah ruky. Ak si myslíte, že vodcovstvo je pre iných ľudí, zamyslite sa ešte raz – vodcovia sa objavujú v prekvapujúcom balení. Vezmite si Joela Spolského a jeho medzinárodný kmeň úžasne inteligentných softvérových inžinierov. Alebo vínneho experta Garyho Vaynerchucka s oddanými fanúšikmi, alebo viceprezidentku Microsoftu Mich Mathewsovú, ktorá vedie zo svojej kancelárie kmeň marketérov. Ak necháte bokom príležitosť byť vodcom, riskujete, že sa z vás stane „ovca“ – niekto, kto bojuje za to, aby za každú cenu ochránil status quo, a nikdy si nekladie otázku, či je poslušnosť preňho (a pre organizáciu) na niečo dobrá. „Ovciam“ sa dnes veľmi nedarí. Moderné kmene vás prinútia, aby ste sa zamysleli (naozaj zamysleli) nad príležitosťami viesť svojich kolegov, zákazníkov, investorov, veriacich, nadšencov, čitateľov… Nie je to ľahké, je to však ľahšie, ako si možno predstavujete.
Vypredané
4,45 € 8,90 €

dostupné aj ako:

Song of Significance


A soulful re-envisioning of what work and leadership can be, from the visionary mind of renowned author and thought leader, Seth Godin The Song of Significance is a rousing contemplation on work: why it is the way it is, why it’s gotten so bad, what all of us–especially leaders–can do to make it better. Economic instability and the rise of remote work have left us disconnected and disengaged. Alarmed managers are responding with harsh top-down edicts, layoffs, surveillance and mandatory meetings. Workers are responding by quiet quitting and working their wage. But it doesn’t have to be this way. Through 144 provocative stanzas, legendary business author Seth Godin gets to the heart of what ails us; he shows what’s really at the root of these trends, and challenges us to do better in ways that matter. The choice is simple. We can endure the hangover of industrial capitalism, keep treating people as disposable, and join in the AI-fueled race to the bottom. Or we come together to build a significant organization that enrolls, empowers, and trusts everyone to deliver their best work, no matter where they are. This is a book to share with bosses and co-workers, to discuss and put to action. No matter what our role, it’s within our power to change. Because, as Godin writes, “Humans aren’t a resource. They are the point.”
Vypredané
27,50 € 28,95 €

Tribes


In this fascinating book, Seth Godin argues that now, for the first time, everyone has an opportunity to start a movement - to bring together a tribe of like-minded people and do amazing things. There are tribes everywhere, all of them hungry for connection, meaning and change. And yet, too many people ignore the opportunity to lead, because they are "sheepwalking" their way through their lives and work, too afraid to question whether their compliance is doing them (or their company) any good. This book is for those who don't want to be sheep and instead have a desire to do fresh and exciting work. If you have a passion for what you want to do and the drive to make it happen, there is a tribe of fellow employees, or customers, or investors, or readers, just waiting for you to connect them with each other and lead them where they want to go.
Vypredané
15,68 € 16,50 €

The Practice


Creative work doesn't come with a guarantee. But there is a pattern to who succeeds and who doesn't. And engaging in the consistent practice of its pursuit is the best way forward. Based on the breakthrough Akimbo workshop pioneered by legendary author Seth Godin, The Practice will help you get unstuck and find the courage to make and share creative work. Godin insists that writer's block is a myth, that consistency is far more important than authenticity, and that experiencing the imposter syndrome is a sign that you're a well-adjusted human. Most of all, he shows you what it takes to turn your passion from a private distraction to a productive contribution, the one you've been seeking to share all along. With this book as your guide, you'll learn to dance with your fear. To take the risks worth taking. And to embrace the empathy required to make work that contributes with authenticity and joy.
Vypredané
28,45 € 29,95 €

The Song of Significance


The workplace has undergone a massive shift. Remote work and economic instability have depressed innovation and left us disconnected and disengaged. Paychecks no longer buy loyalty, happiness, and effort. Quiet quitting runs rampant, and people show up without truly showing up. Alarmed managers are doubling down on keystroke surveillance, productivity tracking and back-to-the-office mandates, when what they should be doing is the opposite - affording employees the dignity necessary to inject purpose and motivation into their work. In The Song of Significance, legendary author and business thinker Seth Godin posits a new view of what industry leaders must do now. If you want your employees to live up to their full professional potential, you must give them the respect and autonomy they deserve as humans. The choice is simple: either keep treating your people as disposable and join in the AI-fueled race to the bottom, or build a significant organization that enrolls, empowers, and trusts employees to deliver their best work, no matter where they're working.
Vypredané
19,48 € 20,50 €