Ján Papula
autor
Procesný manažment
Publikácia prináša ucelený pohľad na teóriu procesného manažmentu a súčasne poskytuje konkrétne pohľady a odporúčania pre aplikáciu teoretických prístupov v manažérskej praxi. Ponúka najnovšie poznatky o podnikových procesoch, metódach a postupoch pri identifikovaní, modelovaní, optimalizácii a zlepšovaní podnikových procesov s podporou procesných analýz smerom k zvyšovaniu výkonnosti procesov. Osobitnú pozornosť venuje implementácii procesného manažmentu v organizácii, koncepciám vychádzajúcim z procesného prístupu, ako aj ich podpore zo strany informačných technológií a softvérových nástrojov so zdôraznením súvislostí medzi zavádzaním procesného manažmentu a manažmentom zmien.
Publikácia je určená pre manažérov z podnikovej praxe, ktorí hľadajú cesty a spôsoby, ako aplikovať procesný prístup a procesný manažment vo svojich organizáciách a tak zvyšovať ich výkonnosť. Takisto osloví študentov vysokých škôl, ktorí sa v rámci svojho štúdia zaujímajú o nové aktuálne prístupy v manažmente a chcú sa zodpovedne pripraviť na výkon pozície manažérov.
Konkurenčné stratégie
Zámerom tejto publikácie je poskytnúť čitateľovi stručný pohľad na prístupy, metódy a techniky, ktoré boli tradične uplatňované pri tvorbe konkurenčných stratégií, a na trendy, ktoré uprednostňuje teória a prax v súčasnosti. Publikácie dostupné na súčasnom trhu ponúkajú rôzne pohľady a prístupy, ale v mnohých chýba pohľad na ich aktuálnosť, obmedzenia a podmienky ich účinnosti. Publikácia je určená predovšetkým mladým a začínajúcim manažérom a podnikateľom a ako vysokoškolská učebnica študentom vysokých škôl, ktorí sa na tieto dôležité pozície pripravujú.
Vypredané
13,78 €
14,50 €
Manažérska ekonomika
Aj vy máte veľké a nevšedné očakávania od ekonomiky? Ak áno, tak práve manažérska ekonomika predstavuje veľmi veľkú podporu dosiahnutia týchto očakávaní.
Kniha ,,Manažérska ekonomika ? ako teória obohacovaná skúsenosťami a trendmi v manažmente“ spracúva základné pohľady na manažérsku ekonomiku ako na ekonomiku, ktorá je obohatená o metódy a postupy uplatňované manažérmi v rámci výkonu svojich manažérskych funkcií. Cieľom manažérskej ekonomiky je sústavne zdokonaľovať a rozvíjať jednotlivé manažérske funkcie, pretože manažéri v súčasnosti poskytujú rôzne špecifické prínosy pri dosahovaní hlavných cieľov podniku. Môžeme povedať, že v súčasnosti, keď spoločnosťou otriasajú rôzne technologické, prírodné a ďalšie zmeny, závisí kvalita podnikových procesov práve od kvality ľudských zdrojov, od vedomostí, schopností a kvality práce manažérov a jednotlivých pracovníkov podniku.
Pozícia manažérov sa v súčasnosti stáva veľmi dôležitou, pretože vytvárajú základné hodnoty podniku, ktoré pozitívne vnímajú nielen majitelia, ale aj zákazníci, stále hľadajú nové možnosti uplatnenia podniku na trhu, venujú sa rozvíjaniu svojich schopností a zručností, ktoré následne pretavujú do zdokonaľovania manažérskej ekonomiky.
Vypredané
19,48 €
20,50 €
Strategický manažment
Prostredie sa nepretržite mení a vyvíja, pričom zmeny v prostredí nenastupujú rovnomerne a plynulo, ale ich tempo sa stále zrýchľuje.
V dôsledku toho máme v súčasnosti dojem, akoby sa budúcnosť približovala čoraz rýchlejšie. Napriek tomu stále platí: ,,Budúcnosť bude priať tým, ktorí o nej uvažujú, s predstihom sa na ňu pripravujú a aktívne sa na jej formovaní podieľajú.“ Ak chceme ako manažéri viesť podniky k úspechom a trvalo udržateľnému rozvoju, je možné čerpať poznatky a inšpiráciu z teórie strategického manažmentu, ktorá aktuálne reaguje práve na nastupujúce zmeny v prostredí a neustále ponúka nové pohľady a riešenia.
Strategický manažment projektov
Manažment projektov patrí k témam, ktoré nie sú len predmetom záujmu teórie, ale aj manažérskej praxe. Svedčí o tom množstvo publikácií na pultoch kníhkupectiev a tiež v ponuke predajcov kníh na internete. Mnohé z týchto publikácií sa predovšetkým sústreďujú na otázky uplatňovania účinných metód a techník pri manažovaní projektov, prípadne na ich hodnotenie alebo na rozširovanie skúseností s ich aplikáciou.
Zámerom tejto publikácie je skúmať otázky manažmentu projektov v kontexte manažmentu podniku, a to predovšetky´m z pohľadu strategicky´ch aspektov manažmentu portfólia projektov. Ťažisko obsahu spočíva v prezentovaní súvislostí medzi strategicky´m a projektovy´m manažmentom a hľadaním riešení pre zabezpečenie súladu medzi manažovanými projektmi a podnikovou stratégiou.
Kniha je určená študentom, pedagógom a ostatným, ktorých téma strategických aspektov pri manažovaní portfólia projektov zaujíma a chcú si rozšriť svoj vedomostný a skúsenostný obzor.
V tejto knihe sa čitateľ okrem iného dozvie:
•základné pojmy a teoretické východiská z oblasti manažmentu projektov
•o používaných strategických systémoch výkonnosti v prepojení na projektový manažment
•hlavné znaky projektového manažmentu a projektového prístupu
•aké sú používané metodológie a spôsoby hodnotenia vyspelosti projektového manažmentu
•o špecifikách strategicky orientovaného projektového manažmentu
•o spôsoboch zabezpečenia súladu medzi manažmentom portfólia projektov a podnikovou stratégiou
Vypredané
17,10 €
18,00 €