Ďalším prehliadaním stránky súhlasíte s používaním cookies.

Osobný odber už na 797 miestach na Slovensku
Julius Wiedemann: Package Design Book

Počet strán: 432

Väzba: tvrdá

EAN: 9783836519960

Jazyk: anglický, francúzsky, nemecký

ISBN: 3836519968

Vydavateľstvo:  Taschen

Orig. vydavateľstvo: 

Package Design Book

Dostupnosť:
Vypredané v e-shope
Cena v e-shope: 41,75 
Bežná cena: 43,95 €
Zľava 5%

Titul nemáme na sklade v e-shope a je vypredaný aj u dodávateľa. Pozrite sa nižšie, či máme titul v niektorom z kníhkupectiev.

Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri kúpe tohto produktu máte poštovné zadarmo.

Pri nákupe nad 15 € máte doručenie do predajní Panta Rhei zadarmo.

O knihe: Packaging is a highly underrated art form. As the first thing a consumer sees when looking at a product, the packaging can make or break a sale. Every year, the Pentawards celebrate the art of the package by presenting awards to designs from around the world. Designers compete in five main categories—beverages, food, body, luxury, and other markets—and no fewer than 44 sub-categories.

Featuring a selection of over 400 works from 39 countries, this book brings together all the Pentawards winners from 2009 and 2010 plus the main winners from 2008, providing a vivid demonstration of creativity in every form of packaging. Readers will also discover what drives design industry leaders and agencies behind these creations which are so much part of our everyday lives. This well of inspiration is not just aimed at design and marketing professionals but anyone with an interest in the creative process of packaging.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie