GROW-UP Slovakia, s.r.o.
vydavateľstvo
Koniec studenej vojny medzi predajcami a zákazníkmi
Je všeobecne známe, že 20 % predajcov robí 80 % predaja. Čo tí úspešní robia správne?
Prečo väčšina zvádza dennodenný boj o prežitie? Prečo väčšina predajcov považuje predaj za boj?
Prečo majú zákazníci pocit, že sa musia brániť? Prečo je to boj? Kto vyhráva? Sme odsúdení na
večný zápas v tejto nekončiacej studenej vojne?
V tejto knihe sú zhrnuté celoživotné pozorovania dvoch ľudí: aké sú víťazné postoje profesionálov, ktorí sú majstrami v predaji, a ako správne zvládať zákazníkov, s cieľom ukončiť studenú vojnu medzi zákazníkmi a profesionálnymi predajcami.
V tejto knihe je 55 jednoduchých a ľahko pochopiteľných lekcií, ktoré sa zídu každému profesionálnemu predajcovi, manažérovi alebo vedúcemu predaja, bez ohľadu na to, koľko majú skúseností v oblasti profesionálneho predaja.
Existuje správny spôsob, ako ľuďom predávať. Jeho výsledkom je veľká spokojnosť zákazníkov, vysoké provízie, veľký počet vracajúcich sa zákazníkov a predaj novým zákazníkom, ktorých niekto odporučil.
Autori vám prostredníctvom tejto knihy povedia:
- Čo presne musíte robiť, ak chcete viac (predaja, peňazí, času, atď...)
- Ako majstri definujú predaj (čo to ten predaj vlastne je) situácie opísané v knihe sú založené na reálnych skúsenostiach autorov
- Ako predávať tak, aby Váš zákazník nemal námietky voči cene
- Čo ľudí motivuje, aby si kúpili Váš produkt alebo Vašu službu
- Naučte sa predávať tak, aby ste mali čo najmenej reklamácií aby ľudia Váš produkt jednoducho milovali!
- Objavíte návod, ako sa vyhnúť tomu, aby ste ako predajca prestali mať radi svoj produkt
- Dozviete sa, čo je tou najlepšou reklamou
Vypredané
22,80 €
24,00 €
Umenie telefonovať
Je to útle dielko rozsahom, ale obrovské svojím obsahom. Sú v ňom zhrnuté všetky dlhoročné skúsenosti autorky. Obdivuhodne jednoducho a presne sú pomenované všetky tie bariéry, ktoré si vlastne dávame sami, aby sme v telefonovaní neboli úspešní. A presné rady, ako ich zvládnuť. Naučí nás, ako sa pripraviť na akýkoľvek rozhovor (nemusí byť len telefonický), ako dobre spísať osnovu na telefonovanie a hlavne rady, ako ju aj úspešne dodržať. Je to kniha, ktorá by sa dala nazvať šlabikárom telefonickej komunikácie. Kniha, ktorá dá presný návod, ako vytvárať aj cez telefonát porozumenie. A porozumenie prináša úspešný život.
Nebojte sa hovoriť
Vďaka tejto knihe zistíte, aké ľahké a prirodzené je inšpirovať a zaujať každé publikum. Joe Yazbeck, kouč a zároveň tvorca know-how Nebojte sa hovoriť, vám v tomto bestselleri krok za krokom ukáže, ako si pripraviť a dodať pôsobivé vystúpenie, ako si osvojiť vedu rečníckeho umenia a ako predniesť podmanivý prejav.
V knihe nájdete:
- Účinné tipy a cvičenia, ako si zvýšiť sebaistotu a ako si z lepšiť zručnosti pri vystupovaní
- Tajomstvá, ktoré používajú úspešní rečníci, aby zaujali a inšpirovali publikum
- Osem najväčších chýb, ktoré robí väčšina rečníkov a ako sa ich vyvarovať
- Prečo publikum obľubuje skôr prirodzených než vyumelkovaných natrénovaných rečníkov
Lacná kniha Nebojte sa hovoriť (-70%)
Vďaka tejto knihe zistíte, aké ľahké a prirodzené je inšpirovať a zaujať každé publikum. Joe Yazbeck, kouč a zároveň tvorca know-how Nebojte sa hovoriť, vám v tomto bestselleri krok za krokom ukáže, ako si pripraviť a dodať pôsobivé vystúpenie, ako si osvojiť vedu rečníckeho umenia a ako predniesť podmanivý prejav.
V knihe nájdete:
- Účinné tipy a cvičenia, ako si zvýšiť sebaistotu a ako si z lepšiť zručnosti pri vystupovaní
- Tajomstvá, ktoré používajú úspešní rečníci, aby zaujali a inšpirovali publikum
- Osem najväčších chýb, ktoré robí väčšina rečníkov a ako sa ich vyvarovať
- Prečo publikum obľubuje skôr prirodzených než vyumelkovaných natrénovaných rečníkov
Vypredané
7,20 €
24,00 €
dostupné aj ako: