Pro Solutions strana 6 z 18
vydavateľstvo
Koľko je hodín? (miniLÜK)
Súbor cvičení zameraných na čas a hodiny naučí dieťa poznávať a chápať základné časové zákonitosti. Rozdelenie dňa na predpoludnie a popoludnie, deň a noc a jednotlivé časové jednotky – minúty, štvrťhodiny, polhodiny a hodiny, sú systematicky spracované vo viac ako 160 cvičeniach a obrázkoch s ciferníkom s hodinovými ručičkami.
Interaktívny zošit dáva dieťaťu možnosť časovo rozlíšiť a popísať celodenný režim a aktivity. Súbor komplexne a didakticky spracovaných úloh tak rozvíja logické myslenie, orientáciu v čase a priestore a komunikačné zručnosti.
Logico Piccolo Matematika - Poznávanie čísel do 100, 1. časť
poznávanie čísel do 100 - počítanie po jednotkách, päťkách a po desiatkach - hra s peniazmi - dvojciferné číslo ako súčet desiatok a jednotiek - pohyb v štvorcovej sieti - pohyb v stovkovej tabuľke (vodorovne, zvisle, diagonálne) - dopĺňanie číselných radov - číselné osy s rôznymi stupnicami - logické myslenie.
Logico Piccolo Slovenský jazyk - Čítanie s porozumením, časť 1. Slová a vety
Úlohy: priraďovanie skratiek k celému menu, triedenie slov podľa významu, určovanie významovo správnej vety, synonymá, antonymá, nadradené pojmy, vyraďovanie slov zo skupiny, spájanie rôznych informácií, rozkazovacie vety.
Logico Piccolo Slovenský jazyk- Čítanie s porozumením, časť 2. Vety a texty
ÚLOHY: dopĺňanie predpôn - tvorenie slov - dopĺňanie predložiek - poznávanie slovenských prísloví a porekadiel - dopĺňanie veršov a rýmov - tvorenie viet - spájanie textu podľa významu - dopĺňanie textov do rozprávok, vyraďovanie viet - chronologické radenie viet, logická postupnosť textov - abstrakcia podľa obsahu textu.
Rámik bambinoLÜK
Rámik bambinoLÜK je univerzálny pre všetky interaktívne pracovné zošity bambinoLÜK. Odolný materiál. Ľahko udržiavateľný. Obsahuje 6 plastových dielikov.
bambinoLÜK - Hľadáme dvojice
Interaktívne úlohy v edukačnom zošite sú zostavené tak, aby prioritne stimulovali vizuálne vnímanie, analytické i logické myslenie detí, pamäť, koncentráciu a elementárne kritické myslenie. Bezprostredne po vyriešení zadanej úlohy dieťa získava rýchlu spätnú väzbu. Uvedená skutočnosť pozitívne stimuluje optimálne rozvíjanie základných hodnotiacich a sebahodnotiacich schopností dieťaťa. Učí sa poznať vlastné možnosti, pracovať vlastným tempom, kontrolovať a opraviť sa v prípade nesprávneho vyriešenia úlohy, čo odstraňuje pocity viny z jej nezvládnutia. Pozitívom je jednoduchosť a zrozumiteľnosť zadaných edukačných úloh.
bambinoLÜK - Moje prvé farby
Interaktívny zošit obsahuje úlohy na úrovni zmyslovo-pohybového myslenia, teda zrakovo-sluchovo-dotykové. Škála 10 najčastejšie používaných farieb a farebná rôznorodosť na poslednom pracovnom liste ponúkajú základnú farebnosť sveta, ktorý dieťa obklopuje. Hrové úlohy sú zostavené tak, aby stimulovali sluchové a vizuálne vnímanie, čiastočne pamäť a koncentráciu dieťaťa prostredníctvom triády „slovo-obraz-téma“. Okrem pomenovania farby na pracovnom liste má dieťa za úlohu pomenovať aj konkrétnu vec zo svojho okolia, čo posúva vývin reči od pasívnej slovnej zásoby k jej aktívnej forme. Podporuje sa tak schopnosť zovšeobecňovať v aktívnej reči, ktorá je prejavom rozvíjajúceho sa procesu prvotného formovania predstáv o okolitom svete a spája sa so zdokonaľovaním rečového aparátu dieťaťa.
bambinoLÜK - Porovnaj a priraď
Edukačný zošit pružne reaguje na potreby vychádzajúce z každodennej výchovno-vzdelávacej činnosti v materských školách. V spracovaných úlohách sa nachádza obsah, ktorý rešpektuje vývinovú potenciálnosť dieťaťa predškolského veku a opierajú sa o detskú skúsenosť a poznanie. Jednoduché pokyny rešpektujúce základné pedagogické zásady (primeranosť, postupnosť, cieľavedomosť) vytvárajú pre dieťa predpoklad úspešného zvládnutia každej úlohy prostredníctvom jeho najprirodzenejšej činnosti - hry. Úlohy sú zostavené tak, aby stimulovali vizuálne vnímanie, čiastočne analytické i logické myslenie detí, pamäť, koncentráciu a elementárne kritické myslenie. Optimálnym sa javí aj umiestnenie počtu obrázkov na jednu stranu pracovného zošita.
Písmenkáči
Ahoj, kamaráti! Pridaj sa k nám, písmenkám, a spolu objavíme celý svet. V našej abecede je nás veľa, a predsa máme každé svoj príbeh a poslanie. Ak nás správne napíšeš a zoradíš, odhalíme ti slovo, ktoré hľadáš. Ale pozor na naše bodky a dĺžne, ani tie nemôžu poskakovať len tak! V maľovanej knihe plnej veselých veršíkov ťa isto milo prekvapíme a s humorom naučíme, ako majstrovsky zvládať pravidlá správneho písania...
Potoky a jazerá
Na svete je toľko zvierat, ktoré milujú vodu a neuveriteľne v nej vyvádzajú... Určite poznáš žabu či slimáka, ale vieš, ako vyzerá medvedík čistotný alebo salamandra škvrnitá? Ako rozpoznáš rybník od jazera a potok od rieky? A ktoré živočíchy žijú pri močiari? V tejto knihe sa dozvieš, ako vyzerá vzrušujúci svet rastlín a živočíchov spätých s vodou po celý svoj život.
bambinoLUK JAR
Vzdelávacie úlohy sú zamerané na zoznámenie sa s typickými znakmi jari, rozvíjajú poznanie prírodných javov. Pozorovaním obrázkov a riešením úloh si dieťa rozvíja koncentráciu na detaily a rozdiely, vytvára si komplexnejšiu predstavu o rôznorodosti ročného obdobia. Interaktívne úlohy sú spracované v kontexte Veľkej noci a činností, ktoré sa s týmto sviatkom spájajú.
bambinoLUK LETO
Atraktívne letné činnosti znázornené v úlohách priam deti volajú do aktivít, v ktorých prebádajú čaro prírody v letnom období. Tematická rôznorodosť prírody rozvíja detskú predstavivosť. Dieťa si tvorí nové poznatky o prírode a jej javoch, prostredníctvom letných aktivít znázornených v úlohách si rozširuje slovnú zásobu a zlepšuje komunikačné schopnosti.
bambinoLUK JESEŇ
Úlohy rozvíjajú poznanie dieťaťa o prírodných javoch typických na jeseň. Podporujú bádateľské aktivity, tvorbu otázok a hľadanie odpovedí. Pri riešení úloh si dieťa rozvíja vedomosti nielen o prírode, sviatkoch a tradíciách, ale sa zoznámi aj s obľúbenými činnosťami ako sú výroba fi gúrok z gaštanov, lampášov či svetlonosa z tekvice.
bambinoLUK ZIMA
Rozprávková zimná krajina plná inšpirácie predstavuje ročné obdobie plné sviatkov, snehových radovánok a detskej radosti. Interaktívne úlohy sa zameriavajú na spoznanie činností typických v predvianočnom období. Podporujú detskú zvedavosť a pozitívny vzťah k zvykom a tradíciám ako je príchod Mikuláša, pečenie koláčikov či zdobenie vianočného stromčeka.
bambinoLUK U NÁS DOMA
Prostredníctvom spoznávania najbližšieho – domáceho prostredia, denného režimu, stravovacích návykov, oblečenia a množstva ďalších informácií si dieťa rozvíja základnú orientáciu v každodenných činnostiach človeka, rozširuje bežnú slovnú zásobu a zlepšuje komunikačné schopnosti. Úlohy podporujú tvorbu logických súvislostí medzi predmetmi a činnosťami.
bambinoLUK SVET OKOLO NÁS
Úlohy sa zameriavajú na rozvoj orientácie v blízkom okolí. Dieťa sa zoznamuje s prostredím, v ktorom žije a komunikuje o predmetoch, ktoré sa tam prirodzene nachádzajú. Učí sa primerane používať pojmy, vytvára si asociácie medzi činnosti a predmetmi. Získava tiež pozitívny vzťah k športovým aktivitám a učí sa rešpektovať spoločné životné prostredie človeka v prírode.