! Doprava ZADARMO už od 20 € !

Totem Plusz Könyvkiadó strana 4 z 8

vydavateľstvo

Lovak Gazdiképző kisokos

A lovak száma jelentősen és folyamatosan nő, egyre több ember rajong ezekért az állatokért. Gazdiképző kisokos-sorozatunk e kötetében a lovakkal kapcsolatos alapvető információkat gyűjtöttük össze azok számára, akik lovakkal kívánnak foglalkozni, lovat szándékoznak venni, vagy esetleg már van is lovuk. A könyv valamennyi fontos témával foglalkozik, mint például hogyan tartsuk, gondozzuk, tenyésszük, hasznosítsuk lovunkat. Az egyes témaköröket érintően az alapvető elméleti tudnivalókon kívül számos gyakorlati tippet és tanácsot is adunk.

Erdély legszebb túraútvonalai

Európa egyik legváltozatosabb hegyvilága szegélyezi lakóhelyünket, a kárpáti medencevidéket: a kőzettani és domborzati sokszínűség, a mozaikosan változó táj meglepően érdekes túraterepek helyszíne. Különösen igaz ez a Kárpátok Romániában húzódó része ire, így e túrakalauz erdélyi, partiumi, máramarosi és bánsági hegyi ösvényeket is ismertet. A túrakönyv célja, hogy átfogó képet nyújtson az erdélyi és Erdély környéki hegyvonulatokról, mégpedig a legszínesebb és legjellegzetesebb útvonalak, helyszí nek ismertetésével. Találunk benne könnyed kirándulásokat, keményebb csillagtúrákat, vad szurdoktúrákat és többnapos trekkingeket is. A sokszor nyáron is visszafogottan látogatott hosszabb és távolibb útvonalak, valamint a téli teljes elhagyatottság bőséges hegyi kihívást és kalandot kínál, gyakran turista-hőskor körülményeit idézve vissza.
U dodávateľa
21,89 € 23,04 €

33 tésztaétel lépésről lépésre

1,83 € 1,93 €

Magyarország csodálatos túravonalai

Újra indulhat a kaland! Gyalog, két keréken tekerve vagy evezve! Könyvünket a két évvel ezelőtt megjelent Magyarország legszebb túraútvonalai című nagysikerű túrakalauzhoz képest komoly bővülés jellemzi. A most bemutatott útvonalak között számos esetben kiemelt figyelmet kap a családi, illetve kisgyermekes kirándulás, több, könnyen kivitelezhető vízi kalandot ajánlunk, kerékpáron pedig egészen más metszetét ismerhetjük meg e tájaknak, mint például gyalogolva. A könyv minden hegyvidéket, tájegységet külön tárgyal, minden útvonalat térképen is mutat, sőt a hegyvidéki terepekhez a túra domborzati keresztmetszete is társul, a szintemelkedések és szintvesztések megjelenítésével segítve a tervezést, a felkészülést. A változó nehézségű túrák adatait minden esetben táblázat foglalja össze, így az indulási és érkezési helyekről, a távról, a menetidőről és a pontos útvonalról is összegző képünk lesz. A kerékpár- és vízitúrákat segítendő írunk a felszerelésekről és különleges, "járműspecifikus" tudnivalókról is. Hegyvidékeink bejárásához e túrakalauz-hátteret rendkívül bőséges képanyag egészíti ki, ezzel is kedvet teremtve az induláshoz. Mert ha van hívogató terep, térkép, felszerelés és most már túrakalauz is, csak a lelkesedést, érdeklődést, újdonságkeresést kell mellé tennünk! Keljünk útra, s vigyük magunkkal családunkat, barátainkat is!
18,27 € 19,23 €

33 bundás étel - lépésről lépésre

"Nem mindennapi szakácskönyvet tart kezében a sütés-főzést, no és a hasát kedvelő olvasó. Munka közben lestük meg mesterszakácsunkat, hogy Ön lépésről lépésre, vele együtt haladva készíthesse el a finomabbnál finomabb fogásokat... A receptek mindegyikét kipróbáltuk, ezt bizonyítják a főzés közben készített fotók is. Reméljük, hogy a színpompás képek meghozzák kedvét a könyvünkben található finomságok elkészítéséhez. Az ételek leírását több hasznos információval egészítettük ki, így biztosan nem marad kérdés, melyiket válasszuk. Jó étvágyat!" (a Kiadó)

33 cupcake - lépésről lépésre

Általános iskolai gyakorlófüzetek - Matematika 1. osztály

Matematika munkafüzet az általános iskola 1. osztályos tanulóinak.
1,83 € 1,93 €

Magyarország hagyományőrző túraútvonalai

Ha kirándulni, túrázni indulunk, vonzerő lehet a táj, az adott útvonal, a kiránduló közösség, maga a mozgás, vagy épp a mindennapitól gyökeresen eltérő környezet és a nyugalom. Hazánk csodálatos hegyvidékeit, tájegységeit azonban érdemes olyan szemmel is bejárni, ahogy esetleg idáig még nem tettük. A Magyarország túraútvonalainak legjavát összegyűjtő sorozatunk első két kötete után most olyan válogatást adunk a túrázás szerelmeseinek kezébe, melynek célja a tájon-környezeten túlmutató, kifejezetten emberközpontú ismeretterjesztés és hagyományápolás. Események, személyek, ősi mesterségek, harcok és legendák nyomában járunk, nevezetes történések helyszínein barangolunk. Minden egyes túraútvonal egy hívogató téma köré szerveződik, ennek gondolatmenete visz végig a tájon. A túrák érintik többek között Rákóczi Ferenc, Jókai Mór, Hunyadi Mátyás vagy Liszt Ferenc életének fontos állomásait, de feltárul előttünk a kisvasutak, a szénégetők, a szőlészetek, a szerzetesi kultúra, búcsújáróhelyek és végvárak világa is. Bőséges és minőségi képanyaggal ellátott terepi-honismereti albumunk a korábbi kötetekhez hasonlóan minden útvonalat gyakorlati információkkal együtt mutat be, az útvonalak mellett egyaránt szerepel a megközelíthetőség, a napi táv, a bejáráshoz szükséges idő, a szintemelkedés, a pontos útvonal (jelzésekkel), a nehézségi fok, valamint a tervezéshez és megvalósításhoz kiváló támpontot nyújtó áttekintő térkép. Keljünk útra és fedezzük fel hazánk legizgalmasabb hagyományőrző terepeit! Gyalogosan, kerékpárral vagy akár lóháton!
U dodávateľa
20,09 € 21,15 €

33 lúgosító finomság - lépésről lépésre

"Szakácskönyvsorozatunk legújabb kötetében a lúgosító ételek rejtelmeibe nyerhet bepillantást a sütés-főzést kedvelő olvasó. Napjainkban egyre nagyobb teret kap az egészséges táplálkozás fontossága, például, hogy az egyre inkább elsavasodó szervezetünket (melynek következében többféle betegség is kialakulhat) megfelelő mértékben lúgosítsuk. A leginkább savasító élelmiszerek közé tartoznak a húsok, halak, sajtok, tészták, a tojás és szénsavas üdítők. Most olyan lúgosító ételeket szeretnénk Önöknek bemutatni, amelyek nemcsak finomak, de könnyen el is készíthetőek. Munka közben lestük meg mesterszakácsunkat, hogy Ön lépésről lépésre, vele együtt haladva készíthesse el a finom és egészséges fogásokat. A recepteknél feltüntettük az ételek lúgosító/savasító hatását számértékben, ez az úgynevezett PRAL-érték (Potential Renál Acid Load=potenciális vesére ható savterhelés). A pozitív előjel az étel savasító, a negatív előjel az étel lúgosító hatását jelöli, ha 0, akkor semleges. Az ételek készítéséhez felhasznált hozzávalók PRAL-értékeit külön táblázatban foglaltuk össze a könyv elején, így könnyen nyomon követhető, hogy melyik hozzávalóval hogyan billenthető el lúgosító irányba az összhatás. Kellemes időtöltést kívánunk!" (a Kiadó)
Na sklade 1Ks

33 lúgosító sütemény és desszert - lépésről lépésre

"A süteményeket, desszerteket sokan szeretik, de sajnos ezek többsége savasítja szervezetünket. Mi most olyan egyszerű, gyorsan elkészíthető édességeket állítottunk össze, amelyek lúgosító hatásúak, így bátran, bűntudat nélkül kényeztethetjük magunkat velük. Receptjeink fő jellemzője, hogy tojás, répacukor és élesztő nélkül készülnek, sok gyümölcsöt tartalmaznak. Munka közben lestük meg mesterszakácsunkat, hogy Ön lépésről lépésre, vele együtt haladva készíthesse el a finomságokat. A recepteknél feltüntettük az ételek a lúgosító/savasító hatását számértékben, ez az úgynevezett PRAL-érték (Potential Renal Acid Load=potenciális vesére ható savterhelés). A pozitív előjel az étel savasító, a negatív előjel az étel lúgosító hatását jelöli, ha 0, akkor semleges. Az ételek készítéséhez felhasznált hozzávalók PRAL-értékeit külön táblázatban foglaltuk össze a könyvelején, így könnyen nyomon követhető, hogy melyik hozzávalóval hogyan billenthető el lúgosító irányba az összhatás. Kellemes időtöltést kívánunk a konyhában!" (a Kiadó)
Na sklade 2Ks

A lovak testbeszéde

E könyvecske segítségével... - könnyen rájöhetünk, mi jár lovunk fejében, megérthetjük félelmeit és legjellemzőbb szokásait - lefordíthatjuk, mit gondol rólunk kedvencünk, és szorosabbra fűzhetjük vele a kapcsolatunkat - megismerhetjük a lovak "nyelvének" alapkifejezéseit
12,79 € 13,46 €

Macskamasszázs

Akinek van négylábú társa, az biztosan meg tudja állapítani, hogy kedvence mikor boldog, beteg, ingerült, bűntudatos, féltékeny, tanakodó vagy kétségbeesett. Így abban is egyetért velünk, ha azt mondjuk, hogy az állatokra kifejezetten jótékony hatást gyakorol a szeretetteljes cirógatás, a féltő ölelés vagy egy játékos dögönyözés. Innen pedig már csak egy - pontosabban hat - lépés, hogy megtanuljuk tudatosan irányítani érintésünket, s akár gyógyító hatást is elérhessünk vele. Ebben segít bennünket ez a macskamasszázs-program, mely nem csupán gyógyító és egészségmegőrző hatást gyakorol az állatokra, de erősíti a gazda és kedvence között meglévő kapcsolatot is...
7,29 € 7,67 €

33 szárnyas étel

"Nem mindennapi szakácskönyvet tart kezében a sütés-főzést, no és a hasát kedvelő olvasó. Munka közben lestük meg mesterszakácsunkat, hogy Ön lépésről lépésre, vele együtt haladva készíthesse el a finomabbnál finomabb fogásokat. A receptek mindegyikét kipróbáltuk, ezt bizonyítják a főzés közben készített fotók is. Reméljük, hogy a színpompás képek meghozzák kedvüket a könyvünkben található finomságok elkészítéséhez. Az ételek leírását több hasznos információval egészítettük ki, így biztosan nem marad megválaszolatlan kérdés, melyiket válasszuk." (A kiadó)

Angol cocker spániel

A gazdiképző kisokosban minden olyan alapvető információ került összegyűjtésre, amit a leendő vagy gyakorló kutyatulajdonosoknak tudniuk kell ahhoz, hogy felelősségteljesen gondoskodhassanak kedvencükről. A kézikönyv többek között választ ad arra, hogyan válasszuk ki, gondozzuk, etessük, neveljük, tanítsuk, tenyésszük négylábú társunkat, és még arra is találunk ötleteket, miként készítsük fel egy kiállításra, vagy milyen játékokkal tehetünk a kedvére.