- Počet strán: 208
- Väzba: neuvedená
- EAN: 9788075290472
- Jazyk: český
- ISBN: 978-80-7529-047-2
- Dátum vydania: 10. februára 2016
- Vydavateľstvo : Slovart
- Hmotnosť: 0,40 kg
- Preklad: Petr Havlíček
Brand New - Nová podoba značek
Wally Olins
Aká je budúcnosť značiek a brandingu? Znamená globalizácia, že rôznorodosť a jedinečnosť budú pôsobením obrích nadnárodných spoločností postupne vymazané zo sveta? Začnú sa všetky miesta na našej planéte podobať ako vajce vajcu? Fascinujúca knihy Wallyho Olinsa sa zaoberá všetkými podstatnými aspektmi sveta brandingu. So svojím typickým, prenikavým štýlom analyzuje problémy, ktorým dnes čelia firmy, kritizuje ich chybné kroky a chváli tie, ktoré v našom novom svete efektívne budujú značky. Zároveň sa zamýšľa nad budúcnosťou brandingu. Táto kniha je nenahraditeľná pre každého, kto sa zaujíma o marketing, obchod alebo súčasnú kultúru.
- Počet strán: 208
- Väzba: neuvedená
- EAN: 9788075290472
- Jazyk: český
- ISBN: 978-80-7529-047-2
- Dátum vydania: 10. februára 2016
- Vydavateľstvo : Slovart
- Hmotnosť: 0,40 kg
- Preklad: Petr Havlíček
Aká je budúcnosť značiek a brandingu? Znamená globalizácia, že rôznorodosť a jedinečnosť budú pôsobením obrích nadnárodných spoločností postupne vymazané zo sveta? Začnú sa všetky miesta na našej planéte podobať ako vajce vajcu? Fascinujúca knihy Wallyho Olinsa sa zaoberá všetkými podstatnými aspektmi sveta brandingu. So svojím typickým, prenikavým štýlom analyzuje problémy, ktorým dnes čelia firmy, kritizuje ich chybné kroky a chváli tie, ktoré v našom novom svete efektívne budujú značky. Zároveň sa zamýšľa nad budúcnosťou brandingu. Táto kniha je nenahraditeľná pre každého, kto sa zaujíma o marketing, obchod alebo súčasnú kultúru.
201 724 kníh na sklade ihneď k odoslaniu
Poštovné zadarmo pre nákupy od 20€
Rezervácie v 61 kníhkupectvách