Najnovšie - Marketing, reklama, žurnalistika strana 1 z 18
Toto je marketing, 3. vydanie
Marketing 6.0
AI for Small Business
Ping
The Creative Entrepreneur
Building a StoryBrand 2.0: Clarify Your Message So Customers Will Listen
Digitálny marketing 2. vydanie
Smart Social Media: How to grow your business with social media marketing
For the Culture
Duše národa
Neznáme príbehy úspešných značiek
AI Marketing Playbook
Hegarty on Advertising
CustomHER Experience
The Magic of Employee Influence
Brand it Like Serhant
Biznis marketing
Kniha – najväčší vynález ľudstva
Strategický marketing, 3. přepracované a rozšířené vydání
Literatúra zameraná na marketing, reklamu a žurnalistiku je neoceniteľným zdrojom poznatkov pre všetkých, ktorí sa zaujímajú o efektívne a stratégie zamerané na dosahovanie obchodných cieľov, propagáciu produktov a služieb a komunikáciu so zákazníkmi.
Knihy o marketingu, reklame a žurnalistike pokrývajú témy ako marketingový výskum, stratégie marketingovej komunikácie, brand manažment, digitálny marketing, sociálne médiá, kreatívne procesy, public relations a novinárske zručnosti.
Literatúra o marketingu, reklame a žurnalistike ponúka teoretické rámce, analytické nástroje a príklady osvedčených postupov, ktoré pomáhajú firmám a profesionálom zlepšovať ich marketingové kampane, vybudovať silnú značku a úspešne komunikovať s cieľovou skupinou.
Publikácie v tejto kategórii sú prístupné pre rôzne úrovne čitateľov - od začiatočníkov, ktorí sa zoznamujú s princípmi marketingu a reklamy, po pokročilých profesionálov, ktorí sa zaujímajú o pokročilé stratégie a nové trendy v oblasti digitálneho marketingu a žurnalistiky.
Cieľom literatúry o marketingu, reklame a žurnalistike je poskytnúť čitateľom ucelený prehľad o princípoch, postupoch a inováciách v týchto oblastiach, a tiež poskytnúť praktické rady a príklady, ktoré môžu byť aplikované v reálnom svete.