Knihy - Marketing, reklama, žurnalistika strana 2 z 33
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
Alkímia
dostupné aj ako:
Buď svou značkou
Manažer koučem
Průvodce síťového marketingu
Strategie B2B digitálního marketingu
Strategie digitálního marketingu
Strategie sociálních médií
Marketing školy
Moderní retail marketing
Vplyv. Psychológia presviedčania, doplnené a rozšírené vydanie
dostupné aj ako:
Budget Cut
dostupné aj ako:
Jsi značka?!
Marketing v praxi
Hogyan legyél TikTok-sztár
Konec marketingu
A hatékony online marketing 7 legfőbb alapelve
Uspejte v online
Oszd meg és uralkodj!
Literatúra zameraná na marketing, reklamu a žurnalistiku je neoceniteľným zdrojom poznatkov pre všetkých, ktorí sa zaujímajú o efektívne a stratégie zamerané na dosahovanie obchodných cieľov, propagáciu produktov a služieb a komunikáciu so zákazníkmi.
Knihy o marketingu, reklame a žurnalistike pokrývajú témy ako marketingový výskum, stratégie marketingovej komunikácie, brand manažment, digitálny marketing, sociálne médiá, kreatívne procesy, public relations a novinárske zručnosti.
Literatúra o marketingu, reklame a žurnalistike ponúka teoretické rámce, analytické nástroje a príklady osvedčených postupov, ktoré pomáhajú firmám a profesionálom zlepšovať ich marketingové kampane, vybudovať silnú značku a úspešne komunikovať s cieľovou skupinou.
Publikácie v tejto kategórii sú prístupné pre rôzne úrovne čitateľov - od začiatočníkov, ktorí sa zoznamujú s princípmi marketingu a reklamy, po pokročilých profesionálov, ktorí sa zaujímajú o pokročilé stratégie a nové trendy v oblasti digitálneho marketingu a žurnalistiky.
Cieľom literatúry o marketingu, reklame a žurnalistike je poskytnúť čitateľom ucelený prehľad o princípoch, postupoch a inováciách v týchto oblastiach, a tiež poskytnúť praktické rady a príklady, ktoré môžu byť aplikované v reálnom svete.