Knihy - Marketing, reklama, žurnalistika strana 20 z 33
eMarketing
Holistická marketingová koncepce
Vyluxované mozky
Česká reklama
Michael Porter jasně a srozumitelně
Kniha o televizi
Marketingový průzkum, 2. vydání
Velký slovník marketingových komunikací
Marketing Základy marketingu 1
Managing and Marketing Tourist Destinations Strategies to Gain a Competitive Edge
Free Ride
20 typů lidí - jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat
Lacná kniha 20 typů lidí - jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat (-50%)
dostupné aj ako:
Moderní přístupy k řízení výroby, 3. doplněné vydání
Marketingový plán
Komunikace ve veřejné správě
Marketing v cestovním ruchu, 2. aktualizované a rozšířené vydání
Hrdina nebo psanec
Jak si vybudovat MLM stroj na peníze
Literatúra zameraná na marketing, reklamu a žurnalistiku je neoceniteľným zdrojom poznatkov pre všetkých, ktorí sa zaujímajú o efektívne a stratégie zamerané na dosahovanie obchodných cieľov, propagáciu produktov a služieb a komunikáciu so zákazníkmi.
Knihy o marketingu, reklame a žurnalistike pokrývajú témy ako marketingový výskum, stratégie marketingovej komunikácie, brand manažment, digitálny marketing, sociálne médiá, kreatívne procesy, public relations a novinárske zručnosti.
Literatúra o marketingu, reklame a žurnalistike ponúka teoretické rámce, analytické nástroje a príklady osvedčených postupov, ktoré pomáhajú firmám a profesionálom zlepšovať ich marketingové kampane, vybudovať silnú značku a úspešne komunikovať s cieľovou skupinou.
Publikácie v tejto kategórii sú prístupné pre rôzne úrovne čitateľov - od začiatočníkov, ktorí sa zoznamujú s princípmi marketingu a reklamy, po pokročilých profesionálov, ktorí sa zaujímajú o pokročilé stratégie a nové trendy v oblasti digitálneho marketingu a žurnalistiky.
Cieľom literatúry o marketingu, reklame a žurnalistike je poskytnúť čitateľom ucelený prehľad o princípoch, postupoch a inováciách v týchto oblastiach, a tiež poskytnúť praktické rady a príklady, ktoré môžu byť aplikované v reálnom svete.