Knihy - Marketing, reklama, žurnalistika strana 19 z 33
Moc a nemoc televize Nova
8 strategií růstu
Strategický marketing, 2. rozšířené vydání
Jak stvořit pecku na trhu
Advertising for People Who Dont Like Advertising
Brand Thinking and Other Noble Pursuits
Public relations
Rozumíte svým zákazníkům
Strategický marketing
Newsjacking
Lacná kniha Newsjacking
dostupné aj ako:
Skvělé služby
Business strategie krok za krokem
Ekonomika Hollywoodu
Marketing and Managing Tourism Destinations
Umění a nová média
dostupné aj ako:
Challanger Sale
Lacná kniha Marketing jako šachová hra
dostupné aj ako:
Základy marketingu
Literatúra zameraná na marketing, reklamu a žurnalistiku je neoceniteľným zdrojom poznatkov pre všetkých, ktorí sa zaujímajú o efektívne a stratégie zamerané na dosahovanie obchodných cieľov, propagáciu produktov a služieb a komunikáciu so zákazníkmi.
Knihy o marketingu, reklame a žurnalistike pokrývajú témy ako marketingový výskum, stratégie marketingovej komunikácie, brand manažment, digitálny marketing, sociálne médiá, kreatívne procesy, public relations a novinárske zručnosti.
Literatúra o marketingu, reklame a žurnalistike ponúka teoretické rámce, analytické nástroje a príklady osvedčených postupov, ktoré pomáhajú firmám a profesionálom zlepšovať ich marketingové kampane, vybudovať silnú značku a úspešne komunikovať s cieľovou skupinou.
Publikácie v tejto kategórii sú prístupné pre rôzne úrovne čitateľov - od začiatočníkov, ktorí sa zoznamujú s princípmi marketingu a reklamy, po pokročilých profesionálov, ktorí sa zaujímajú o pokročilé stratégie a nové trendy v oblasti digitálneho marketingu a žurnalistiky.
Cieľom literatúry o marketingu, reklame a žurnalistike je poskytnúť čitateľom ucelený prehľad o princípoch, postupoch a inováciách v týchto oblastiach, a tiež poskytnúť praktické rady a príklady, ktoré môžu byť aplikované v reálnom svete.