! Doprava ZADARMO už od 20 € !
  • Počet strán: 192
  • Väzba: iná / ostatná
  • EAN: 9788097465902
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 978-80-974659-0-2
  • Dátum vydania: 17. apríla 2024
  • Vydavateľstvo : Floating Minds
  • Hmotnosť: 0,57 kg

Neznáme príbehy úspešných značiek

Filip Kuna, Lenka Pavlík Káčerová

Už ste niekedy premýšľali, prečo máme denne chodiť 10 000 krokov, zásnubný prsteň býva diamantový (a nie smaragdový alebo rubínový) a Santa Claus je červený?

Prečo IKEA nemá žiadne okná, výrobca piva Guinness začal vydávať knihu rekordov, Lidl si otvoril reštauráciu pod vedením michelinského šéfkuchára?

Ako je možné, že Pepsi mala kedysi šiestu najväčšiu armádu sveta, vyprážané kura z KFC je v Japonsku tradičným štedrovečerným jedlom a Red Bull si v zahraničí kúpite pod iným názvom a za zlomok ceny?

Objavte neznáme príbehy 52 úspešných značiek v tejto jedinečnej knihe!

Dozviete sa aj, že ľudia odmietali, priam neznášali, všetky vynálezy, ktoré nám dnes prídu také normálne ako dýchanie. Prvú vodičku auta pokladali za bosorku, splachovacie záchody boli pre nich maximálne nehygienické a nákupné vozíky ich urážali.

Príbehy dopĺňajú originálne ilustrácie a kniha je perfektným tipom na darček pre každého, kto má rád skryté tajomstvá obľúbených značiek či vecí, ktoré denne využíva, sleduje, navštevuje či konzumuje.

Pre čitateľov, ktorí si z deja chcú vziať aj niečo viac, je na konci každej kapitoly pripravená inšpirácia aj miesto na poznámky. Takisto tam nájdete odkaz na stránku s doplňujúcimi obrázkami, videami a ďalšími informáciami, ktoré sa nezmestili do knihy.

#znacky #pribehy #skutocnepribehy #reklama #marketing #inspiracia #podnikanie
  • Počet strán: 192
  • Väzba: iná / ostatná
  • EAN: 9788097465902
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 978-80-974659-0-2
  • Dátum vydania: 17. apríla 2024
  • Vydavateľstvo : Floating Minds
  • Hmotnosť: 0,57 kg

Už ste niekedy premýšľali, prečo máme denne chodiť 10 000 krokov, zásnubný prsteň býva diamantový (a nie smaragdový alebo rubínový) a Santa Claus je červený?

Prečo IKEA nemá žiadne okná, výrobca piva Guinness začal vydávať knihu rekordov, Lidl si otvoril reštauráciu pod vedením michelinského šéfkuchára?

Ako je možné, že Pepsi mala kedysi šiestu najväčšiu armádu sveta, vyprážané kura z KFC je v Japonsku tradičným štedrovečerným jedlom a Red Bull si v zahraničí kúpite pod iným názvom a za zlomok ceny?

Objavte neznáme príbehy 52 úspešných značiek v tejto jedinečnej knihe!

Dozviete sa aj, že ľudia odmietali, priam neznášali, všetky vynálezy, ktoré nám dnes prídu také normálne ako dýchanie. Prvú vodičku auta pokladali za bosorku, splachovacie záchody boli pre nich maximálne nehygienické a nákupné vozíky ich urážali.

Príbehy dopĺňajú originálne ilustrácie a kniha je perfektným tipom na darček pre každého, kto má rád skryté tajomstvá obľúbených značiek či vecí, ktoré denne využíva, sleduje, navštevuje či konzumuje.

Pre čitateľov, ktorí si z deja chcú vziať aj niečo viac, je na konci každej kapitoly pripravená inšpirácia aj miesto na poznámky. Takisto tam nájdete odkaz na stránku s doplňujúcimi obrázkami, videami a ďalšími informáciami, ktoré sa nezmestili do knihy.

#znacky #pribehy #skutocnepribehy #reklama #marketing #inspiracia #podnikanie
menej

book

203 352 kníh na sklade ihneď k odoslaniu

wallet

Poštovné zadarmo pre nákupy od 20€

store

Rezervácie v 61 kníhkupectvách


Hodnotenia (0)

0

Odporúčania