- Počet strán: 496
- Väzba: tvrdá
- EAN: 9788081094262
- Jazyk: slovenský
- ISBN: 978-80-8109-426-2
- Dátum vydania: 8. novembra 2021
- Vydavateľstvo : Eastone Books
Vplyv. Psychológia presviedčania, doplnené a rozšírené vydanie
Robert B. Cialdini
Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov a predajcov sa od svojho prvého vydania stala takmer kultovou klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých zaujíma psychológia ovplyvňovania a presviedčania. Kniha Vplyv vysvetľuje, prečo tak ľahko podliehame určitým podnetom, a ako túto skutočnosť eticky uplatniť v podnikaní, ale aj v bežnom živote.
Autor, svetovo uznávaný odborník, na konkrétnych príkladoch
z médií, reklamy, politiky, predajných stratégií známych firiem, či
dokonca armády a siekt, detailne a veľmi zrozumiteľne rozoberá každú „zbraň vplyvu“ – princíp ovplyvňovania či presviedčania, ktorému pri rozhodovaní sa máme sklony podľahnúť alebo mu automaticky prispôsobiť svoje správanie a uvažovanie. Následne poskytuje návod na to, ako tieto princípy využiť vo svoj prospech; alebo naopak – ako sa voči nim obrniť. Kniha bola preložená do vyše 40 jazykov a už tri desaťročia sa drží na popredných miestach rebríčkov najlepších kníh vo svojej kategórii.
Autor, svetovo uznávaný odborník, na konkrétnych príkladoch
z médií, reklamy, politiky, predajných stratégií známych firiem, či
dokonca armády a siekt, detailne a veľmi zrozumiteľne rozoberá každú „zbraň vplyvu“ – princíp ovplyvňovania či presviedčania, ktorému pri rozhodovaní sa máme sklony podľahnúť alebo mu automaticky prispôsobiť svoje správanie a uvažovanie. Následne poskytuje návod na to, ako tieto princípy využiť vo svoj prospech; alebo naopak – ako sa voči nim obrniť. Kniha bola preložená do vyše 40 jazykov a už tri desaťročia sa drží na popredných miestach rebríčkov najlepších kníh vo svojej kategórii.
- Počet strán: 496
- Väzba: tvrdá
- EAN: 9788081094262
- Jazyk: Slovak
- ISBN: 978-80-8109-426-2
- Dátum vydania: 8. novembra 2021
- Vydavateľstvo : Eastone Books
Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov a predajcov sa od svojho prvého vydania stala takmer kultovou klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých zaujíma psychológia ovplyvňovania a presviedčania. Kniha Vplyv vysvetľuje, prečo tak ľahko podliehame určitým podnetom, a ako túto skutočnosť eticky uplatniť v podnikaní, ale aj v bežnom živote.
Autor, svetovo uznávaný odborník, na konkrétnych príkladoch
z médií, reklamy, politiky, predajných stratégií známych firiem, či
dokonca armády a siekt, detailne a veľmi zrozumiteľne rozoberá každú „zbraň vplyvu“ – princíp ovplyvňovania či presviedčania, ktorému pri rozhodovaní sa máme sklony podľahnúť alebo mu automaticky prispôsobiť svoje správanie a uvažovanie. Následne poskytuje návod na to, ako tieto princípy využiť vo svoj prospech; alebo naopak – ako sa voči nim obrniť. Kniha bola preložená do vyše 40 jazykov a už tri desaťročia sa drží na popredných miestach rebríčkov najlepších kníh vo svojej kategórii.
212 510 kníh na sklade ihneď k odoslaniu
Poštovné zadarmo pre nákupy od 39€
Rezervácie v 60 kníhkupectvách
Hodnotenia (0)
Produkt ešte nemá recenzie
Only registered users can write reviews. Please Sign in or create an account