Knihy - Marketing, reklama, žurnalistika strana 3 z 33
Copywriting, 2.vydání
Internetový marketing
Krizová komunikace
dostupné aj ako:
Sestavte dobrý marketingový plán
dostupné aj ako:
Takto sa robí marketing
dostupné aj ako:
Aké drahé je zadarmo - 2.vydanie
Marketingová komunikace v místě prodeje
Súčasné trendy v ekonomickej žurnalistike: diskurzná analýza
Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi
Toto je marketing
Image a firemní identita, 2., aktualizované a rozšířené vydání
Marketingový plán na jednu stránku
Od vize k zisku
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
Tohle je marketing!
Tvorba úspešného zarábajúceho blogu
dostupné aj ako:
Dějiny českých médií
Dejiny značiek
Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku
Literatúra zameraná na marketing, reklamu a žurnalistiku je neoceniteľným zdrojom poznatkov pre všetkých, ktorí sa zaujímajú o efektívne a stratégie zamerané na dosahovanie obchodných cieľov, propagáciu produktov a služieb a komunikáciu so zákazníkmi.
Knihy o marketingu, reklame a žurnalistike pokrývajú témy ako marketingový výskum, stratégie marketingovej komunikácie, brand manažment, digitálny marketing, sociálne médiá, kreatívne procesy, public relations a novinárske zručnosti.
Literatúra o marketingu, reklame a žurnalistike ponúka teoretické rámce, analytické nástroje a príklady osvedčených postupov, ktoré pomáhajú firmám a profesionálom zlepšovať ich marketingové kampane, vybudovať silnú značku a úspešne komunikovať s cieľovou skupinou.
Publikácie v tejto kategórii sú prístupné pre rôzne úrovne čitateľov - od začiatočníkov, ktorí sa zoznamujú s princípmi marketingu a reklamy, po pokročilých profesionálov, ktorí sa zaujímajú o pokročilé stratégie a nové trendy v oblasti digitálneho marketingu a žurnalistiky.
Cieľom literatúry o marketingu, reklame a žurnalistike je poskytnúť čitateľom ucelený prehľad o princípoch, postupoch a inováciách v týchto oblastiach, a tiež poskytnúť praktické rady a príklady, ktoré môžu byť aplikované v reálnom svete.