Knihy - Marketing, reklama, žurnalistika strana 7 z 33
Hudba v reklamě
Internetový marketing
Társalgás
Marketing služeb - efektivně a moderně 2. aktualizované a rozšířené vydání
Písemná a elektronická komunikace pro SŠ
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách
Nová ekologie médií
Prodávat je lidské
Kompetentný hovorca
Vliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Slobodný vzdavateľ, mysliaci čitateľ
Černá ovce Facebooku
Od karnevalovej ulice po virtuálny svet
Politika a politický marketing
Jazyková komunikácia a kultúra vyjadrovania
Reklamní slogany
Marketing management
Business strategie krok za krokem
Literatúra zameraná na marketing, reklamu a žurnalistiku je neoceniteľným zdrojom poznatkov pre všetkých, ktorí sa zaujímajú o efektívne a stratégie zamerané na dosahovanie obchodných cieľov, propagáciu produktov a služieb a komunikáciu so zákazníkmi.
Knihy o marketingu, reklame a žurnalistike pokrývajú témy ako marketingový výskum, stratégie marketingovej komunikácie, brand manažment, digitálny marketing, sociálne médiá, kreatívne procesy, public relations a novinárske zručnosti.
Literatúra o marketingu, reklame a žurnalistike ponúka teoretické rámce, analytické nástroje a príklady osvedčených postupov, ktoré pomáhajú firmám a profesionálom zlepšovať ich marketingové kampane, vybudovať silnú značku a úspešne komunikovať s cieľovou skupinou.
Publikácie v tejto kategórii sú prístupné pre rôzne úrovne čitateľov - od začiatočníkov, ktorí sa zoznamujú s princípmi marketingu a reklamy, po pokročilých profesionálov, ktorí sa zaujímajú o pokročilé stratégie a nové trendy v oblasti digitálneho marketingu a žurnalistiky.
Cieľom literatúry o marketingu, reklame a žurnalistike je poskytnúť čitateľom ucelený prehľad o princípoch, postupoch a inováciách v týchto oblastiach, a tiež poskytnúť praktické rady a príklady, ktoré môžu byť aplikované v reálnom svete.